iedereen heeft nu de aangepaste startlijsten in de mail box ontvangen als het goed is;
aangepaste startlijsten (vrijdag 21:00) .
Kim1987kim
Geplaatst: 24-05-13 21:14
Yes, k mag lekker eerder. Fijn want k heb geen vervoer en kan m'n hengstje ook niet ergens vast zetten. Hijs erg braaf maar ben wel bang dattie dan de boel afbreekt haha. Achja anders had k gewoon 1,5 uur moeten rijden, wassie wel lekker los haha nu maar mooi 3 kwartier ( en n uur ernaartoe stappen)
Ik hoop dat t zo n beetje blijft maar hou m'n mail in de gate! Vandaag m'n proef maar eens geoefend, ging super! Maarja... Das thuis he ook staart gewassen en de knoop doorgehakt: ik ga met losse manen!
Ik zit trouwens bij fotograaf 1, heeft die ook een site/naam of blijft dat n verrassing?
Hier ligt ook alles klaar. Morgen paard uit de wei trekken, moddervoeten schoonspoelen, vlechten en hup de trailer in. Heb er zin in! (al vind ik het ook wel spannend hihi).
hier ook iedereen er zin in. ben heel benieuwd. is 2de onderlinge wedstrijd met jonkie.
Marcha
Geplaatst: 25-05-13 22:00
Ik begin ook wel beetje zenuwachtig te worden nu. Is de eerste keer dat ik op wedstrijd ga met mijn 4 jarige gup en hij kan het allemaal best, maar er zijn dagen bij dat hij dat nog weleens vergeet.
Thnx ben ook altijd erg trots op m ookal loopt ie mssn niet de beste proef, hijs altijd lief! Ohja behalve dan even toen ie ging steigeren... Daar heeft zeker niemand foto's van ?