Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BlondeSmurf schreef:voor mij is het ongeveer anderhalf uur ofzo rijden maar ga gewoon maandag ochtend weg .
ik zit alleen met een probleem haha ik kan niet kiezen welk paard ik mee neem ! haha best erg
Ik kan mijn lieve 5 jarige paard mee nemen die is vorig jaar ook mee geweest ging super en was echt super braaf maar ook mijn 4 jarige paardje die moet ik nog uitbrengen op wedstrijd maar ik denk dat het ook wel goed is als ik die meeneem naar ermelo. Ik heb vorig jaar echt een band opgebouwd in ermelo met mijn andere paard en wil dat met dit paard ook. maar aan de andere kant is het paard niet zo lief en ik heb geen zin om een gevecht te hebben die hele week omdat hij zo vervelend is. (zoals hij nu is ) en dan niet heel erg met rijden maar vooral in de omgang is het een rotzak.
en die 5 jarige is gewoon mijn super lieve paard die alles voor me doet maar die gaan eind dit jaar weg en dan blijf ik met die andere over .. waaa wat moeilijk haha![]()
Ik moest eerst maar is kijken hoe het gaat met die 4 jarig op concour en kan dan pas beslissen haha

MAARRR we hebben er zin in hoor!
tomklover schreef:ik sta nu als eerste op de wachtlijstdus hopelijk zit ik er binnenkort bij!!!!
want op www.inschrijfsysteem.nl is het nog niet aangepast.