Yvie_Juudje schreef:Loetie84 schreef:@Picassox, waar kennen wij elkaar nou ook al.weer van? Pavo excursie toch?!
Van vorig jaar?
Daar ben ik ook geweest
In 2012 ja. Was echt super leuk en leerzaam!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

U2andI schreef:U2andI schreef:Ik heb voor ons een prive groep aangemaakt op facebook, praat wat makkelijker als zo'n openbare pagina, ik zal die weer even verwijderen![]()
Als jullie bij de groep willen, voeg me even toeMe
Als je op 'me' klikt kom je op m'n facebook
pietiedecy schreef:wordt gezellig daar Penny!
en anders met week 7? die vroegen in week 8 of ze samen de shirtjes konden doen, maar dat vond week 8 te veel. Als we al niet genoeg hebben kunnen we dan wel aan week 7 vragen.
pietiedecy schreef:ja, dan moeten we even een lijst maken wie allemaal een shirt/polo wil hebben, en kunnen we ongeveer zien hoeveel het zijn! Maar daar zit niet zoveel haast achter toch? duurt nog 5 maanden..
U2andI schreef:pietiedecy schreef:ja, dan moeten we even een lijst maken wie allemaal een shirt/polo wil hebben, en kunnen we ongeveer zien hoeveel het zijn! Maar daar zit niet zoveel haast achter toch? duurt nog 5 maanden..
Hahaaa, jaa dat klopt! maar optijd regelen kan geen kwaad toch?!
Ik wil wel een lijstje bij houden met wie een shirt en wie een polo wil...
Als iedereen mij dan een PB stuurt zal ik hier elke x een update plaatsen (net zoals in het algemene topic)

original schreef:U2andI schreef:
Hahaaa, jaa dat klopt! maar optijd regelen kan geen kwaad toch?!
Ik wil wel een lijstje bij houden met wie een shirt en wie een polo wil...
Als iedereen mij dan een PB stuurt zal ik hier elke x een update plaatsen (net zoals in het algemene topic)
Wat vinden jullie mooie kleuren?
Persoonlijk vind ik blauw/zwart met oranje erg leuk.
Ook zag ik al zwart met roze voorbij komen.

)