Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nikkietjuh schreef:Ook ik heb gister meegereden maar ben toch iets minder enthousiast. In mijn groep was 1 afvaller waardoor we maar met 3 waren. Mijn inziens dus voldoende ruimte om elke ruiter kort van een aantal tips of aanwijzingen te voorzien. Helaas heb ik 20 minuten rond gedraaft zonder 1 enkele rijtechnische opmerking. Vervolgens een protocol ontvangen waarop alle gangen en het wijken waren beoordeeld met als enige opmerking leuk paard. Wellicht had ik verkeerde verwachtingen maar het was voor mij eens en nooit meer.
Uiteraard felicitaties voor diegene die door mogen. Voor jullie zal het ongetwijfeld wel een positieve ervaring zijn geweest.
Pletje123 schreef:nikkietjuh schreef:Ook ik heb gister meegereden maar ben toch iets minder enthousiast. In mijn groep was 1 afvaller waardoor we maar met 3 waren. Mijn inziens dus voldoende ruimte om elke ruiter kort van een aantal tips of aanwijzingen te voorzien. Helaas heb ik 20 minuten rond gedraaft zonder 1 enkele rijtechnische opmerking. Vervolgens een protocol ontvangen waarop alle gangen en het wijken waren beoordeeld met als enige opmerking leuk paard. Wellicht had ik verkeerde verwachtingen maar het was voor mij eens en nooit meer.
Uiteraard felicitaties voor diegene die door mogen. Voor jullie zal het ongetwijfeld wel een positieve ervaring zijn geweest.
Misschien een gekke vraag, maar welk paard uit je profiel had je mee?
nikkietjuh schreef:nikkietjuh schreef:Ook ik heb gister meegereden maar ben toch iets minder enthousiast. In mijn groep was 1 afvaller waardoor we maar met 3 waren. Mijn inziens dus voldoende ruimte om elke ruiter kort van een aantal tips of aanwijzingen te voorzien. Helaas heb ik 20 minuten rond gedraaft zonder 1 enkele rijtechnische opmerking. Vervolgens een protocol ontvangen waarop alle gangen en het wijken waren beoordeeld met als enige opmerking leuk paard. Wellicht had ik verkeerde verwachtingen maar het was voor mij eens en nooit meer.
Ik had de Haitse mee. Vanwaar je vraag?
ben ik toch nog een beetje beroemd hihih
Hoe staan ze dan tegenover kruisingen.. haha ik heb een fries x ??