Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:20

Super dat je pony weer terecht is Senna! Wat een walgelijk kind. :r

Ariebren

Hyves, senna heeft een profiel.
Facebook, niet opgezocht.
Bokt, heel verhaal.

Dat "P" kind heeft haar info gevonden.
Dus stop ermee om alles zo maar neer te zetten op internet.

xChiva

Pff wat een verhaal! Heb even terug gelezen, en wat een vreselijk kind! Wat ontzettend l*llig dat je pony dus niet meer in zijn eigen stalletje kan staan! Wat gaat er nu met het meisje gebeuren?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:21

haha een pony bij huis!

JJane

Wat een horror verhaal zeg. En echt respect dat je moeder nog zo rustig blijft. Dit zou echt een hele nare kant bij mij boven halen.

xLauLaUx

JJane schreef:
Wat een horror verhaal zeg. En echt respect dat je moeder nog zo rustig blijft. Dit zou echt een hele nare kant bij mij boven halen.

+1

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:22

Kwanyin schreef:
Fijn dat ze terug is. Maar ik mag toch ook hopen dat zo'n meisje nu voor altijd verbannen is van de stal? Waarom moeten jullie toch gestraft worden omdat iemand anders niet met z'n fikken van jullie pony kan afblijven? Of is het omwille van de veiligheid misschien?

Ik denk niet dat je in zo'n situatie nog wil dat jouw pony op dezelfde stal terecht komt waar dat ze hem meegenomen hebben ik ook niet al had ik hem in de woonkamer moeten parkeren.

just_kiki

wat fijn dat de pony terecht is!!
weet niet hoe oud de ontvoerder is, maar mag hopen boven de 12 dat ze een straf krijgt hiervoor :j

lauraP

Varekaj schreef:
LauraP: Weet ik ook wel, maar toch voel ik me nu onwijs schuldig.

Weet ik, ik zou me (onterecht!!) precies hetzelfde gevoelt hebben. Dat is dus precies de reden waarom ik jou even zeggen wou dat jij hier niet schuldig aan bent. Je bent niet de enige die zei dat de pony daar weg moest, je kwam alleen met het geniaalste idee :D

Ik ben ontzettend blij dat de pony terecht is!

diddletje

gelukkig is de pony weer terecht. en zoals eerder gezegd zou zeker aangifte van diefstal doen :j

xTammyy

Wat een misselijk kind is dat zeg.
Vind het heel knap dat jullie dr nog niks hebben gedaan, zou ik me toch niet kunnen hebben inhouden denk ik..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:23

en wat met je moeder's paard? dat stond toch ook op die stal? blijft ie daar of verhuist hij mee??

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:23

Wat ontzettend fijn dat jullie pony nu weer veilig is, heel goed dat hij nu eventjes bij jullie thuis kan staan! Daar is jullie pony tenminste veilig :(:)

Dit verhaal zal vast consequenties hebben voor die vervelende meid en haar moeder, iedereen heeft nu gezien dat ze rare dingen doen en ik zou het echt heel gek vinden als de pensioneigenaar ze nu niet van het terrein zou schoppen.

Jullie pony zal heel snel weer veilig en lekker rustig kunnen staan, gelukkig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:25

Hoeft niet persé Ariebren, kan ook dat ze gewoon opstal wat gehoord heeft van anderen. Of gewoon leven in een droomwereld, er zijn nog penny's die pony's uit een weide hebben gehaald omdat ze gewoon niet beter wisten. Al is dit een ander verhaal en ik dénk persoonlijk dat het voor een jong kind (jonger dan 12) net een stap te ver gaat om hier wat te lezen en dan binnen een 20 minuten ongezien op stal te raken, een pony weg te halen en ermee naar een bos te wandelen.

Of kan een kind van die leeftijd al zo snel zo'n verbanden leggen én zo snel reageren? Lukt alleen als ze vlakbij woont lijkt me.

LauraP: Nou zo geniaal vind ik dat idee nu ook weer niet :') Ik zocht gewoon iets waarvan ik weet dat veel kinderen bang voor zijn, en dat is hun favoriete dier verliezen. Omdat ze in staat was de nieuwe stal op te zoeken ben ik stapje verder gegaan in doordenken.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:25

Brrr de rillingen lopen over mijn rus en het bloed kruipt me onder de nagels vandaan.
Als dit mij toch zou overkomen zou ik dat kind toch even flink de waarheid verteld hebben op fysieke manier!

Donders ik zou echt niet voor mezelf in staan...

Knap dat jullie zo rustig blijven! petje af

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:26

Toch heb ik wel een klein beetje medelijden met de ouders van dat "P" kind.

"P" kind kan in het donker naar de manege gaan en doen wat ze wil doen.

Hebben die ouders geen gevoel van verantwoording voor het "P" kind.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:26

succes indien die echt weg is aangifte doen van diefstal

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:27

Fijn dat je pony gevonden is!!!!!! bordje op stal plaatsen op nieuwe stal: "verboden toegang voor onbevoegden" ? haha
Ik hoop dat dat meisje hem niks heeft aangedaan waar hij een trauma van heeft... WAT EEN TROL!
Laatst bijgewerkt door Hanna98 op 09-12-12 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Gemmeke

Wat een verhaal zeg....poeh lees even niet mee....en dan is je pony weg, brutaal kind! Ik hoop dat er een flink staartje voor dit kind in zit!

Hebben jullie al andere stalling gevonden, in welke regio zoeken jullie?

Anoniem

Als de ouders al gemerkt hebben dat ze weg ging. Optie is ook dat ze haar gewoon afgezet hebben met de melding "om dat uur halen we je weer op" (bijvoorbeeld na lestijd?) en dat zij iets heel anders is gaan doen.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:28

Jezus wat een verhaal!
Gewoon de politie inschakelen nu dit is diefstal, ben eens benieuwd wat de moeder van dat kind nou te zeggen heeft.

Esmeralda

nou pony weer terecht, helemaal fijn
en wat pestkind betreft, hoop dat een flinke straf krijgt

Mando

Beetje vaag allemaal het is bijna half 9 zo'n kind hoort toch thuis te zijn en in bed te liggen. Ik weet niet wat voor weer t bij jullie is maar hier stormt het.

Zo'n kind gaat toch niet op pad een bos in.
Ik had de pony nog niet gelijk verhuisd maar de politie erbij gehaald en de moeder van t kind.
Laten die t maar oplossen en pony op stal laten staan en er zelf gebleven.

Morgen had ik hem wel weg gehaald

Ben erg benieuwd naar de verklaring van het meisje.

Ariebren

Varekaj schreef:
Hoeft niet persé Ariebren, kan ook dat ze gewoon opstal wat gehoord heeft van anderen. Of gewoon leven in een droomwereld, er zijn nog penny's die pony's uit een weide hebben gehaald omdat ze gewoon niet beter wisten. Al is dit een ander verhaal en ik dénk persoonlijk dat het voor een jong kind (jonger dan 12) net een stap te ver gaat om hier wat te lezen en dan binnen een 20 minuten ongezien op stal te raken, een pony weg te halen en ermee naar een bos te wandelen.

Of kan een kind van die leeftijd al zo snel zo'n verbanden leggen én zo snel reageren? Lukt alleen als ze vlakbij woont lijkt me.

LauraP: Nou zo geniaal vind ik dat idee nu ook weer niet :') Ik zocht gewoon iets waarvan ik weet dat veel kinderen bang voor zijn, en dat is hun favoriete dier verliezen. Omdat ze in staat was de nieuwe stal op te zoeken ben ik stapje verder gegaan in doordenken.

Dat is ook de reden dat 144, in Nederland, geen meldingen accepteerd van kinderen.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:29

Ariebren schreef:
Dat is ook de reden dat 144, in Nederland, geen meldingen accepteerd van kinderen.

En wat zijn kinderen? Onder de 12/16/18?