Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwanyin schreef:Fijn dat ze terug is. Maar ik mag toch ook hopen dat zo'n meisje nu voor altijd verbannen is van de stal? Waarom moeten jullie toch gestraft worden omdat iemand anders niet met z'n fikken van jullie pony kan afblijven? Of is het omwille van de veiligheid misschien?
Varekaj schreef:LauraP: Weet ik ook wel, maar toch voel ik me nu onwijs schuldig.
Varekaj schreef:Hoeft niet persé Ariebren, kan ook dat ze gewoon opstal wat gehoord heeft van anderen. Of gewoon leven in een droomwereld, er zijn nog penny's die pony's uit een weide hebben gehaald omdat ze gewoon niet beter wisten. Al is dit een ander verhaal en ik dénk persoonlijk dat het voor een jong kind (jonger dan 12) net een stap te ver gaat om hier wat te lezen en dan binnen een 20 minuten ongezien op stal te raken, een pony weg te halen en ermee naar een bos te wandelen.
Of kan een kind van die leeftijd al zo snel zo'n verbanden leggen én zo snel reageren? Lukt alleen als ze vlakbij woont lijkt me.
LauraP: Nou zo geniaal vind ik dat idee nu ook weer nietIk zocht gewoon iets waarvan ik weet dat veel kinderen bang voor zijn, en dat is hun favoriete dier verliezen. Omdat ze in staat was de nieuwe stal op te zoeken ben ik stapje verder gegaan in doordenken.