Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Marjoow schreef:Dressuurproef vond ik echt nérgens op slaan. Sorry, maar dat rijd op Grand Prix niveau?
En idd die vuurdans? Friese paarden, en dan ga je iets Spaans doen? De caroussel had leuke elementen, maar liep ook niet helemaal gelijk.... Ik had ze al eerder gezien op Horse Event, en dat was ook 30x niks.
Dat shetje was echt superleuk! Dat meidje steeds zwaaien, supe
rcute!
Zij komt bij mij uit de buurt en reken maar dat ze gp niveau rijd! Denk alleen dat haar paard echt last had van het publiek enzo..
Trompetmeisje was ook niet mijn ding..
Verder vond ik het een zeer geslaagde show, maar de show van de lippizaners was in verhouding wel kort..
Soophia schreef:Zou ik vandaag zEker weer doen, zze hebben ook holliday on ice ofzoiets daarom de extra drukte!
Bagheera_206 schreef:Soophia schreef:Zou ik vandaag zEker weer doen, zze hebben ook holliday on ice ofzoiets daarom de extra drukte!
Dat kan helaas niet.Kunnen hier pas om 1630u weg...
Ik zie net wel dat ik al parkeerkaartje heb gekocht dus er moet iig plekje zijn op P1, P2 of P3. Waar is vak A? Het heeft bij mij ook wel eens heeeeeeeeeel lang geduurd voordat ik überhaupt weg kon daar.
Marjoow schreef:Weet je wel zeker dat de Metro dan nog rijd? Gisteravond is het enorm uitgelopen, was pas half 12 klaar ofzo. Veel mensen liepen eerder weg, en ik vermoed vanwege het ov
Parkeren is overigens wel achterlijk duur: €12,50.