Het is hier ook super leuk!
En ik wilde altijd al langere tijd naar het buitenland, maar dat was nooit gelukt. Toen ik studeerde wilde ik mijn 3e en 4e jaars stages in het buitenland lopen. Maar als arme student met een bijbaantje kon ik het niet bekostigen om mijn paard 3 maanden door een ander te laten verzorgen, mijn kamer door te betalen en nog eens in het buitenland woonkosten te hebben. Maar dat heb ik dan nu helemaal goedgemaakt met mijn vrijwilligersbaan bij de Wildlife Rescue Association of BC (ik heb wildlife management gestudeerd) en door hier in Canada te wonen.
Het is ook heel bijzonder om andere seizoenen, dan de zomer, in het buitenland te verblijven. Meestal kies je het 'beste' seizoen uit als je op vakantie gaat. De loofbomen zijn nu dan toch wel eindelijk allemaal kaal, maar dat heeft tot begin december geduurd. In Nederland heb je van die najaarsstormen die al snel al het blad van de bomen blaast waardoor het er snel kaal uitziet. En een ander verschil is ook dat hier veel naaldbomen staan. Daardoor blijft het ook groen.