Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Boyzone schreef:Wat een rare assistente bij die dierenarts van jou. (Of was dit een noodoplossing ivm het weekend)
Ik heb zelf ook hele goede ervaringen met dap Bodegraven.
Pinda_Dipje schreef:Boyzone schreef:Wat een rare assistente bij die dierenarts van jou. (Of was dit een noodoplossing ivm het weekend)
Noodoplossing inderdaad... Normaal zet ik mijn paarden op transport naar Bodegraven, omdat zij de enige kliniek zijn in wie ik vertrouwen heb in deze regio + dat ik alle dierenartsen persoonlijk goed ken, waardoor zij o.a. precies weten wat ze wel en niet bij mijn dieren mogen doen. Ik heb echter zelf geen trailer noch trekwaardige auto meer, dus moet altijd van alles bij iedereen lenen. In de weekenden & spoedgevallen is het dan makkelijker om een andere dierenarts te laten waarnemen.
Pinda_Dipje schreef:Boyzone schreef:Wat een rare assistente bij die dierenarts van jou. (Of was dit een noodoplossing ivm het weekend)
Noodoplossing inderdaad... Normaal zet ik mijn paarden op transport naar Bodegraven, omdat zij de enige kliniek zijn in wie ik vertrouwen heb in deze regio + dat ik alle dierenartsen persoonlijk goed ken, waardoor zij o.a. precies weten wat ze wel en niet bij mijn dieren mogen doen. Ik heb echter zelf geen trailer noch trekwaardige auto meer, dus moet altijd van alles bij iedereen lenen. In de weekenden & spoedgevallen is het dan makkelijker om een andere dierenarts te laten waarnemen.
celine14 schreef:Pinda_Dipje schreef:Noodoplossing inderdaad... Normaal zet ik mijn paarden op transport naar Bodegraven, omdat zij de enige kliniek zijn in wie ik vertrouwen heb in deze regio + dat ik alle dierenartsen persoonlijk goed ken, waardoor zij o.a. precies weten wat ze wel en niet bij mijn dieren mogen doen. Ik heb echter zelf geen trailer noch trekwaardige auto meer, dus moet altijd van alles bij iedereen lenen. In de weekenden & spoedgevallen is het dan makkelijker om een andere dierenarts te laten waarnemen.
en ze willen niet bij jou langs komen (soort van uitzondering??)
Pinda_Dipje schreef:Hallo lieve bokkers,
Het is inmddels weer een paar dagen later en dus tijd voor een update.
Van de dierenarts heb ik helaas niets meer vernomen, heb nog tweemaal mijn telefoonnummer achter gelaten maar tot op heden geen reactie terug ontvangen. Ben erg blij dat we straks gewoon weer onze eigen dierenarts hebben zodat we deze vent niet langer onder ogen hoeven komen, wat een kwal... moet er nog even overnadenken wat we met de rekening willen doen, vind dit toch eigenlijk wel een schandalige manier van werken, en waarom zou ik betalen voor een onderzoek waarvan ik de uitslag zelfs na veelvuldig verzoek nooit heb ontvangen?![]()
Met Lagune gaat het inmiddels weer fantastisch. Met dit heerlijke weer staat hij dag en nacht (zonder deken!!) te genieten op de wei in zijn kleine kudde. Eergisteren hebben we hem er voor het eerst weer bijgezet, en dat resulteerde in een hoop gehinnik en spurt in volle galop door de weide. Warm onthaal dus![]()
Foto's van de wonden heb ik niet echt.
Ter indicatie lagune 4 dagen geleden (al het grijze zijn kale plekken, vacht viel dus gewoon uit):
[ Afbeelding ]
Please, don't shoot me boss!
[ Afbeelding ]
Hallo beste bokkers, vandaag ben ik een naakthoofdpaard (al heel erg herstelt op deze foto!).
[ Afbeelding ]
Ik zal morgen weer wat foto's maken van hoe hij er nu bij staat.