Ik ben vanochtend geweest! Het was gezellig en suuuuper lekker weer. Daarna nog even een rondje zegersloot gedaan en ik ben naar de kinderboerderij geweest oude herinneringen (ik ben in Alphen aan den Rijn geboren, heb er 9 jaar gewoond maar ik weet er niet zo veel meer van). Wat een heerlijk stadje zeg.
Ik heb Rumpleteaser niet gezien (ik herkende je niet denk ik) maar diaz wel, die is ook niet zo moeilijk te herkennen met dreadlocks En van haar heb ik een hoofdstel gekocht. Nooit van mijn leven gedacht dat ik een eigen hoofdstel zou kopen haha. Maar ik ben wel heel erg blij! Mét een super mooi bit Mijn laarzenjacht heeft helaas niks opgeleverd, ik paste ch_ntii123's laarzen niet terwijl ze wel heel leuk waren. Ik dacht trouwens eerst dat jij die blonde was maar even later kreeg ik door dat je die persoon was die ernaast stond haha
Apart om mensen zo van internet te herkennen zeg! Het is bijna eng
Ik heb een mooi hoofdstel gekocht en een Lone Star trui! Letterlijk geheel niet waar ik voor kwam, had eigenlijk een blousje willen scoren, en laarzen en een pad, maar ik heb toch te grote voeten en er was niks van mijn smaak Trui zit heerlijk, heb 'm nu aan
Ik heb het boek van Femke gekocht en mam nog een boek van Stephen King. Verder niks, heb niet zoveel centjes wel spicegirl, Diaz en Femke nog gezien. En RT natuurlijk maar die zie ik vaker vond het gezellig. Wel voor herhaling vatbaar denk ik zo
Zeker een leuk dagje, mooi klein one-ear hoofdstel gekocht (weet niet van wie, rechtsachterin de bak) en een kinriem van Diaz. Nog even heel gezellig met Diaz gekletst en Magrathea.
gezellig dagje geweest! samen met Iejoorr rondgelopen, aan het eind van de middag nog met diaz en Magrathea gekletst! was een leuke dag! volgend jaar weer!