Mijn paard is niet jouw pony, ik weet waar hij heen rent als ie er vandoor rent.
Inderdaad Ella, das erg jammer..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elin_ schreef:mét hoofdstel heb je tijdens een schrikreactie zeker wél meer controle. Bit kan pijn geven en die pijnprikkel doorbreekt meestal even de schrik en leid af.
Ik zal wel niks meer zeggen .. maar als het jou kind is dat door een paard vertrapt word dan denk ik dat je wel anders praat.
1 van de redenen dat mijn paard geen bit meer in heeft..
xTammyy schreef:Zoals al eerder gezegd is, ik ben me bewust van de gevaren die er zijn.
Vind het een beetje raar dat je dat bokken erbij haalt, dat heeft hier niks mee te maken
xTammyy schreef:Hoelang ga je daar nog op door? Laat me leren van mn fouten, dingen 10x herhalen helpt daar niet bij kan ik je vertellen
En ach, moeders en oma's zijn nu eenmaal wat bezorgder want die draaien al wat langer mee in deze wereld en ik snap je goed hoor, meisje, want ik was (en soms nog steeds ben) net als jij, maar dat wil niet zeggen dat dat goed is.
Appelmoes_11 schreef:miranda_44 schreef:ik vind het knap dat je het durft, maar wel gaaf dat
alleen je wou geen commentaar over je cap. maar ik heb gehoord dat als je geen cap op hebt en je veroorzaakt een ongeluk of er gebeurd iets waarvoor je de verzekering nodig hebt je het dan niet krijgt omdat je geen cap op had
Dat is niet waar.