WWR: Denk dat de lijst van 2 weken terug hetzelfde is als de lijst op 7 april. Dus B Paarden weer rond eind middag/begin avond. Aangezien verder alles hetzelfde blijft...
melissa_93
Geplaatst: 18-03-12 16:42
wwr schreef:
Dan hoop ik heel erg dat ik 's ochtends kan starten! Want 's avonds vier ik mijn verjaardag samen met een vriendin..
ik neem aan de de paarden savonds zijn. zou 10 maart ook zo zijn
Hoi, weet iemand wanneer de pony's b dressuur wordt gehouden? Ben misschien een beetje scheel, maar kan het niet vinden. Het zou dus op 10 maart gehouden worden.
elise01
Geplaatst: 19-03-12 20:57
Okielove75 schreef:
Hoi, weet iemand wanneer de pony's b dressuur wordt gehouden? Ben misschien een beetje scheel, maar kan het niet vinden. Het zou dus op 10 maart gehouden worden.
Heb al wel een naam L1 zien starten afgelopen weekend die B regio zou starten. Vraag me dan af of die mensen het op tijd geweten hebben, aangezien je het maar net moet horen of zien. Ben wel benieuwd naar de startlijst. En hoop dat er ook buiten losgereden mag worden.
Ik denk dat ze wel weten dat ze niet mogen promoveren, maar misschien weten een aantal ruiters nog niet dat de B dressuur volgende week wordt ingehaald. Je moet het maar net vinden op internet of horen van iemand.
Volgens mij is alle land wat er omheen ligt en gebruikt voor voor de CH en SGW niet van hen. Dus behalve een parkeer plaats is er buiten niets. Ja zandpaden en wat crosshindernissen, maar daar heb je niet zoveel aan
Heeft de bond de mensen van de B dressuur niet benaderd dan? Dat vind ik wel een echt slechte zaak.
Ja dat vind ik dus ook slecht.. we zijn verder niet benaderd. Het is dus te lezen op de site van paardensportoverijssel en er staat nu op startlijsten dat het dus wordt ingehaald.
De mensen zijn inderdaad niet benaderd. Wij hadden afgelopen week ook vrienden van ons hier op de bank zitten wiens dochter in de B regiokampioenschappen mag starten. Het is dat we ze toen verteld hebben dat het 7 april wordt ingehaald, anders waren ze ook al L1 gaan starten
Hmm slecht hoor. Helemaal voor de B ruiters die meestal heeeeeeeel graag regio willen starten.
Afgelopen week kreeg ik zelfs mail van een concours wat 3 maart afgelast was ivm de rhino. De laatste 2 dagen gingen niet door en worden nu ook 6 t/m 9 april ingehaald. Heb er netjes een mail over gehad of ik weer mee wil doen. En dat is maar een 'gewoon' dressuurconcours.
Volgens mij hebben ze alle e-mailadressen gewoon. Dus zo moeilijk is het niet om even een mail te sturen. Maar inderdaad heb het ook via bokt gehoord, op paardensportoverijssel kijk ik sowieso nooit (wat een slechte site ) en dan moet je het op startlijsten maar net zien..
Nou wat ik ook jammer vind is dat de reserves (ja daar ben ik er ook 1 van ) met smart zit te wachten op een telefoontje om toch mee te mogen doen. En als mensen het niet weten en daardoor dus niet afmelden omdat ze niet kunnen kan ik lang wachten....