Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bravura schreef:MarvanTom schreef:Dit is toch helemaal geen economisch delict...
Edit: onzin dus.
Je zult het in het strafrecht moeten zoeken (hint).
Indien men een melding heeft maakt men gebruik van bevoegdheden van de WED. Indien men bij voorbaat al weet dat artikel 37 van kracht is dan gebruikt men de bevoegdheden van Strafvordering. En als men helemaal geen melding heeft en puur ter controle gaat dan maakt men gebruik van de bevoegdheden uit de Algemene Wet Bestuursrecht.
kensha schreef:@Iloonaa
Wij moeten inderdaad dankbaar zijn.
Echter moet de dieren politie alleen nog een gemeen schap en relatie onderbouwen met de stallen in hun omgeving zodat over nodige meldingen niet meer voor komen en dus dat ze dan weten hoe de stal eigenaar(ressen) daar met hun paarden mee omgaan.
Ik geloof dat ze dit dus momenteel missen.
MarvanTom schreef:Hoop echt dat ik nooit zo'n iemand 'zomaar' aantref op mijn grond, want hij gaat er toch echt vanaf, verticaal of horizontaal...
Sandraa schreef:Gaat het om die Belgen die ik ergens op een recente foto tegenkwam? Die zien er van voren best schraal uit, de shet nietMaar het kan ook een vertekenend beeld geven van voren natuurlijk. Paardjes in de zomer op andere foto's zien er prima uit.
geerke schreef:dat dacht ik ook....heel smal boegje voor een trekpaard en flink ingevallen bij de flanken.
Een paard er goed uit laten zien in de zomer is geen kunst![]()
Bij mij mogen ze komen hoor de dierenpolitie...het is hier ook niet droog.
Dan krijgen ze koffie en geef ik ze een klein cursusje hoe paarden het best gehouden kunnen worden.
En dat is NIET 24 uur in een stal.
marijeD schreef:Haha die belgen mager hahaha laat me miet lachten en oordeel pas nadat je meer weet
marijeD schreef:Ik heb foto,s gemaakt met mijn telefoon maar kan ze niet op mijn album zetten maar weet iemand hoe ik die hier dan wel op bokt krijg
marijeD schreef:Haha die belgen mager hahaha laat me miet lachten en oordeel pas nadat je meer weet
Sandraa schreef:Die zien er van voren best schraal uit, de shet niet Maar het kan ook een vertekenend beeld geven van voren natuurlijk.
Voordat ik een oordeel ga vellen over TO of de dierenpolitie ben ik heel benieuwd naar een recente foto van de situatie.
Nouvel schreef:marijeD schreef:Ik heb foto,s gemaakt met mijn telefoon maar kan ze niet op mijn album zetten maar weet iemand hoe ik die hier dan wel op bokt krijg
via deze site gaat dat heel makkelijk:
http://imageshack.us/index.php