Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dus ik twijfel nog een beetje over welke week.
Dit wordt mn 2e jaar dat ik meega! salatiga1995 schreef:Jaa ik hoop het ook! Moet je wel allround kiezen hoor!
Ah super dat je al M1 start! Gaat vast goedkomen
Met Libel gat het ook goed, heb een tijdje niet kunnen rijden doordat ze pijn in haar rug had. Er is toen een osteopaat geweest en hopelijk is het nu weer goed. Ben alweer wat meer richting niveau aan het trainen, ook weer begonnen met lessen.
Ik ben ondertussen al L1 startgericht, heb ook al een keer gestart in de L maar had toen helaas geen winst. In December heb ik weer een wedstrijd geplant, verwacht er niet veel van want het is in een binnenbak. Hopen op een winstpuntje, ben nu wat meer richting de oprichting aan het rijden maar dar vind ze erg moeilijk. Probleem is ook haar buiging waar ze snel onder me vandaan begint te rennen, dus de aanleuning is soms ver te zoeken! haha
Ik sta ook op de wachtlijst voor een andere stal, daar hebben ze een goede, verlichte buitenbak dus dan kan ik ook wat vaker rijden. Ben nu namelijk niet elke dag vroeg uit dus dan kan ik niet rijden, en voor je het weet is het alweer donker en zie je niks meer op stal (er is nauwelijks verlichting)
Dus hopen dat ik snel kan verhuizen met Libelle!
Je had trouwens niet meer verteld hoe jou instructieweek was vorIg jaar! Het topic viel een beetje dood nadat iedereen geweest was ... :p
Jullie zijn wel vooruit gegaan, ofniet?
wake_up schreef:wauw, dit topic is opeens heel druk!
Mijn mama heeft net de KNHS even voor me gebeld, en ik mag toch naar de pony's
zolang ik volgend jaar ook nog maar op wedstrijd bij de pony's start.
(ben tegen die tijd 18, vandaar).
Zit alleen nog heel erg te twijfelen tussen allround of cross. denk niet dat ik voor 5 januari mn winstpuntje
in het M1 erbij heb. Maar een vriendinnetje gaat bij allround paarden t/m 20 jaar. en ik had gehoopt dat in diezelfde week cross was voor de pony's, net als vorig jaar, maar helaas zijn de data dit jaar anders verdeeld.Dus ik twijfel nog een beetje over welke week.
Dit wordt mn 2e jaar dat ik meega!
wake_up schreef:wauw, dit topic is opeens heel druk!
Mijn mama heeft net de KNHS even voor me gebeld, en ik mag toch naar de pony's
zolang ik volgend jaar ook nog maar op wedstrijd bij de pony's start.
(ben tegen die tijd 18, vandaar).
Zit alleen nog heel erg te twijfelen tussen allround of cross. denk niet dat ik voor 5 januari mn winstpuntje
in het M1 erbij heb. Maar een vriendinnetje gaat bij allround paarden t/m 20 jaar. en ik had gehoopt dat in diezelfde week cross was voor de pony's, net als vorig jaar, maar helaas zijn de data dit jaar anders verdeeld.Dus ik twijfel nog een beetje over welke week.
Dit wordt mn 2e jaar dat ik meega!