Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Menubel schreef:O lieve in_black bonte zegt toch zelf dat zij de 100% waarheid kent. Die schijnt anders te zijn dan welke ik ken. Dussss......
haleyjames schreef:Nou ladys, jullie hoeven niet zo te katten! Volgens mij komt iedereen in dit topic met dezelfde goede bedoeling.
Dat iemand niet wilt vertellen hoe het verhaal zit en wie erin spelen kan ik begrijpen, maar idd misschien toch een goed idee gegevens uit te wisselen en telefonisch contact op te nemen, zo weet de stichting ook gelijk wat meer.
In_Black schreef:Menubel schreef:O lieve in_black bonte zegt toch zelf dat zij de 100% waarheid kent. Die schijnt anders te zijn dan welke ik ken. Dussss......
Ik ben sterk geneigd Bonte te geloven. Niet dat jij de waarheid niet spreekt maar Bonte zit meer in de drafsport dus die zal meer weten dan jij. Jij hebt gezegd wat jij weet en omdat je waarschijnlijk geen insider bent, zul je over halve informatie beschikken.
Bonte schreef:Als je niet precies de waarheid weet, moet je geen topic openen, want nu worden er personen "aangevallen" die niets verkeerds hebben gedaan.
Menubel schreef:Ben er nu 3 dagen aan bezig, bijna de hele tijd. Het laat me niet los, ben ongelofelijk blij dat we al zo ver zijn met de naam en zo. Maar nu? Hoe verder? De ambu is nu verantwoordelijk en die zullen heus wel opletten maar ja jeetje ik weet niet, ik voel me toch machteloos. Ik wou dat ik dat paard kon verstoppen.
Nixxs schreef:@Bonte, je komt hier vertellen dat jij de "waarheid" weet, maar dan zou het ook
netjes zijn om die dan per pb aan TS te vermelden.
flitzz schreef:@bonte fijn dat iig iemand weet hoe de vork in de steel zit. En ik snap dat je niet te veel wil of kan zeggen op bokt. Maar ik vraag me echt af wat iemand kan bewegen om een paard zo te "dumpen". Kan je daar iets over zeggen?? (zonder teveel in detail te treden)