gedumpt!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Menubel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 23:28

Mee eens drafsport kwam erbij. Het begon met een paard alleen en daar eindigt het ook mee. Bedankt in_black en tomos. Als er wat verandert mbt het paard laat ik het wel weten. Voor de rest allemaal geluk. Ik voel me met onze stichting voor leugenaar uitgemaakt. Daarvoor doet de stichting teveel goeds.

In_Black

Re: gedumpt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:30

Ik denk dat je een beetje emo bent, er staat nergens dat jullie stichting voor leugenaar wordt uitgemaakt.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:30

Rest er nog 1 vraag TS....waarom zoeken jullie de eigenaar.....wil je hem een paard dat duidelijk ongewenst is weer terug op stal brengen dan....

Menubel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 23:32

Er wordt gesuggereerd dat wij niet de 100% waarheid vertellen. Wij weten wat wij weten en dat hebben we gedeeld.

hopeldepopel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:32

OMG moet toch niet gekker worden hier in nederland... De economie zorgt er gewoon voor dat het houden van een paard niet meer mogelijk is.. Ik hoop dat ie snel een goed en liefdevol tehuis krijgt

Menubel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 23:35

Nee papagroom dat moet. Weet niet of het wettelijk is eigenlijk maar heb het zo geleerd te doen. Eerst eigenaar zien op te sporen. In dit geval ook voor kosten trailer/stalling/smid enz.

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:35

Menubel schreef:
Er wordt gesuggereerd dat wij niet de 100% waarheid vertellen. Wij weten wat wij weten en dat hebben we gedeeld.

Waar lees je dat dan?

Menubel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 23:36

Hopeldepopel daar zal ik mijn uiterste best voor doen!

Menubel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 23:37

O lieve in_black bonte zegt toch zelf dat zij de 100% waarheid kent. Die schijnt anders te zijn dan welke ik ken. Dussss......

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:38

Wat zijn we weer gezellig allemaal met elkaar :')
@TS, ben erg benieuwd of die rinus het dier nog komt opeisen of je hem veilig kunt herplaatsen, ik hoop van wel :)

Menubel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 23:39

Ja slofje ik ook en het liefst voor altijd.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:40

Dan krijg je nog een hele strijd,,,,,niet de eigenaar,maar de houder is verantwoordelijk voor het paard.....bovendien staat de chipniet op naam,en ben je niet verplicht een paspoort op naam te zetten.....het paard kan wel3 x van eigenaar verandert zijn zonder dat de pas overgeschreven is......
zoeken naar een speld in een hooiberg dus...

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:43

Nou ladys, jullie hoeven niet zo te katten! Volgens mij komt iedereen in dit topic met dezelfde goede bedoeling.
Dat iemand niet wilt vertellen hoe het verhaal zit en wie erin spelen kan ik begrijpen, maar idd misschien toch een goed idee gegevens uit te wisselen en telefonisch contact op te nemen, zo weet de stichting ook gelijk wat meer.

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:55

Menubel schreef:
O lieve in_black bonte zegt toch zelf dat zij de 100% waarheid kent. Die schijnt anders te zijn dan welke ik ken. Dussss......

Ik ben sterk geneigd Bonte te geloven. Niet dat jij de waarheid niet spreekt maar Bonte zit meer in de drafsport dus die zal meer weten dan jij. Jij hebt gezegd wat jij weet en omdat je waarschijnlijk geen insider bent, zul je over halve informatie beschikken.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:55

haleyjames schreef:
Nou ladys, jullie hoeven niet zo te katten! Volgens mij komt iedereen in dit topic met dezelfde goede bedoeling.
Dat iemand niet wilt vertellen hoe het verhaal zit en wie erin spelen kan ik begrijpen, maar idd misschien toch een goed idee gegevens uit te wisselen en telefonisch contact op te nemen, zo weet de stichting ook gelijk wat meer.

Een insider van de dierenambulance weet het hele verhaal. Dit is het laatste wat ik hier post, want ik heb niemand beschuldigd.
Ik schrijf dat wat vooraf is gebeurt en hier gespeculeerd wordt, anders is en niet wat er is gebeurt nadat het paard is opgehaald. De mensen op Duindigt kunnen het ook anders verteld hebben, dus maak de TS helemaal niet als leugenaar. Maar lezen is moeilijk.

Als je niet precies weet, wat eraan vooraf is gegaan. is het niet zo verstandig om hier een topic te openen, omdat er dan door bokkers, die er niets vanaf weten, vanalles bij wordt gehaald. Maar dat is mijn mening.

Ik ben hier nu klaar mee. succes. ;)
Laatst bijgewerkt door Bonte op 07-10-11 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:58

In_Black schreef:
Menubel schreef:

Ik ben sterk geneigd Bonte te geloven. Niet dat jij de waarheid niet spreekt maar Bonte zit meer in de drafsport dus die zal meer weten dan jij. Jij hebt gezegd wat jij weet en omdat je waarschijnlijk geen insider bent, zul je over halve informatie beschikken.

Het is niet tussen haar en mij, maar tussen de verdere Bokkers en mij. Zij schrijft hier wat zij heeft mee gemaakt en wat zij heeft gehoord (wat dus ook anders kan zijn, maar dat weet zij niet).

Als je niet precies de waarheid weet, moet je geen topic openen, want nu worden er personen "aangevallen" die niets verkeerds hebben gedaan. ;)

Dit was echt de laatste post van mij hier. ;)

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 06:45

Bonte schreef:
Als je niet precies de waarheid weet, moet je geen topic openen, want nu worden er personen "aangevallen" die niets verkeerds hebben gedaan. ;)

Als je niet precies de waarheid weet moet je juist een topic openen om proberen de waarheid te achterhalen. En als jij de waarheid weet kan je die, per PB, aan TS vertellen zodat er passende maatregelen genomen kunnen worden en het paard op de juiste plaats terecht kan komen!

Nixxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:18

@Bonte, je komt hier vertellen dat jij de "waarheid" weet, maar dan zou het ook
netjes zijn om die dan per pb aan TS te vermelden.
TS steekt haar nek uit voor dit paard,wil graag helpen en geholpen worden,
de post van jou met dat jij het verhaal weet maar niks wilt zeggen is een beetje jammer.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:45

Menubel schreef:
Ben er nu 3 dagen aan bezig, bijna de hele tijd. Het laat me niet los, ben ongelofelijk blij dat we al zo ver zijn met de naam en zo. Maar nu? Hoe verder? De ambu is nu verantwoordelijk en die zullen heus wel opletten maar ja jeetje ik weet niet, ik voel me toch machteloos. Ik wou dat ik dat paard kon verstoppen.

Verstop hem maar bij ons in de Eifel. Ik ken hier iemand die nog op zoek is naar een paardje erbij, dan krijgt hij gegarandeerd een goed thuis.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:09

Nixxs schreef:
@Bonte, je komt hier vertellen dat jij de "waarheid" weet, maar dan zou het ook
netjes zijn om die dan per pb aan TS te vermelden.

Zoals al eerder geschreven, dat is niet aan mij. Ik ken de TS niet en ik weet dat een insider van de dierenambulance wel het verhaal weet. Die ken ik nl wel.

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:13

Mooizo, Bonte. Dan kunnen we het gerust aan de insider van de dierenambu overlaten. Dan komt alle informatie wel op de plek waar het moet zijn.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:58

@bonte fijn dat iig iemand weet hoe de vork in de steel zit. En ik snap dat je niet te veel wil of kan zeggen op bokt. Maar ik vraag me echt af wat iemand kan bewegen om een paard zo te "dumpen". Kan je daar iets over zeggen?? (zonder teveel in detail te treden)

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 14:18

flitzz schreef:
@bonte fijn dat iig iemand weet hoe de vork in de steel zit. En ik snap dat je niet te veel wil of kan zeggen op bokt. Maar ik vraag me echt af wat iemand kan bewegen om een paard zo te "dumpen". Kan je daar iets over zeggen?? (zonder teveel in detail te treden)

Nee, helaas. Ik vind dat de naaste betrokkenen moeten doen, als ze dat willen.

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 14:59

Het lijkt mij niet zo moeilijk, om jullie een beeld te vormen, waarom dit is gebeurd. Ik begrijp niet goed, dat daar nog vragen over worden gesteld.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:54

In_black, het gaat me om hoe het gebracht wordt. 'Ik weet lekker iets wat jij niet weet maar ik vertel het lekker niet'.
De waarheid zal mij persoonlijk een biet wezen, als het paard maar goed terecht komt.