Weer even een update (en een verkapt stipje om het topic niet op slot te laten gaan
)
Ik heb inmiddels een lief gedenkplekje voor Justice gemaakt op de plaats van overlijden. Ik zal morgen even een foto maken en posten, dat ben ik helemaal vergeten. Ook zijn halster heeft een plekkie op mijn kamer en zijn fleecedeken ligt over mijn bed (heerlijk warm
). Volgende week ga ik mijn kamer verven en een beetje verbouwen, en dan bestel ik ook de vergrotingen van Justice , die krijgen een speciaal plekje aan de muur.
Wat ik in het begin van het topic zei over het verdoofde gevoel wat ik had...dat verdwijnt nu langzamerhand steeds meer. En wat er allemaal naar boven komt is echt niet leuk (zacht uitgedrukt). Ik wens echt niemand het verlies van zn paard toe... 
Jullie hebben nog steeds een fotoverslag tegoed van 21 september, die komt zodra ik er klaar voor ben.
Heb ook wat mooie foto's gekregen van een stalgenoot, Justice in de ochtendmist, ben ik erg blij mee!

En op de dag van zijn overlijden heb ik onderstaande foto geschoten. ZO bijzonder...hij had nog nooit gefleemd in mijn bijzijn, in al die jaren....en wat doet hij dus, slechts een paar uur voor hij ingeslapen is....