Zonnebril op, rode lippenstift en racen met die handel. 
Als vrouw zijnde dan he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zonnebril op, rode lippenstift en racen met die handel. 

jamiroquai schreef:Nee, Limburg heeft de mazzel dat het eindelijk eens een keer in het zuiden van het land is. Wij moeten ook vaak een stuk.
Als het in het noorden was, was ik waarschijnlijk niet eens gegaan.
Is het zo leuk dan, dat je er zo ver voor reist?
jaaaaaaaaaaa!!! ongeveer 4,5 uur onderweg. (wel 3 kwartier omrijden dan, maargoed. dan nog)
. De rest laat ik achterwege.
Maar ik race niet.
Ik rij nu rustig.
Die GTI die ik hiervoor had. Die was om te racen. Erg toffe 1e auto, maar dit is veeeel beter! Ik was net even klimmen in Alkmaar. Sinds weken weer geklommen. Ben niet verder gegaan dan 5b, maar toch even heerlijk geklommen. Op de terugweg zag ik werkelijk geen snars! Wat een noodweer zeg! Pfff... Ben nu nog veel blijer met mijn C30.
Het scheelt toch wel dat ze een stukje breder en zwaarder is dan mijn 206je. Ligt veel stabieler op de weg met storm, regen, etc.
Had net wel even een eng momentje
. Reden netjes 120 km/u en toen barstte de hemel open. Je zag niets. Dus rustig terug naar 80 km/u gaat die auto voor mij keihard in de ankers. Dat is handig met een wegdek vol met plassen ivm aqua plaining. Stond er auto in de berm met pech waar hij voor remde. Brrrr... Gelukkig kon ik zachtjes remmen en voldoende afstand houden. Gelukkig geen last van aqua plaining gehad! Ach en ooit kun jij ook in een C30 rijden hoor. Je mag zaterdag in ieder geval op de foto met haar.
Wij rijden hier om half 8 weg en het is maar 20 minuutjes rijden. 

Hij heet HarVic
Althans zo noemden vrienden hun Starlet.
Wat heeft dat ding dan weinig gereden zeg. Altijd van een oud omaatje geweest? Die van mij is uit 2007 en heb ik in juni gekocht met 110.000km op de teller.
Mijn C30 heet Charlotte. Charlotte C30.
En mijn 206 heette Tina. Tina 206.

heerlijk die geintjes...
#flauw
Bagheera_206 schreef:Iemand Senseo voorschotelen is al grap op zich.#flauw

voor uitgevonden!