Ik hoop niet dat het parkeren dan op weiland oid is gezien het weer morgen. Over het weer gesproken, wat trekken jullie aan? *moet nu eigenlijk allang slapen, wordt om 4:30 opgehaald*
goedenmorgen! Pakeren doen wij met de trailer meestal op die hele grote pakeerplaats, je betaald er wel voor maar je staat mooi op het harde. Volgens mij betaal je 2 euro per pony om de markt op te komen!
Nou even wakker worden en dan inladen en wegwezen!
Goede reis! Ik duik lekker mijn bedje in, wil morgen nog wel even komen (als ik bij paardlief ben ben ik er al bijna), maar eerst even slapen hoor. Als ik rond een uurtje of elf kom, heb ik dan nog kans om voor het vermaak een leuk rondje te doen, of is dan al een boel weg? Vooral Tinkertjes en bijzondere kleurtjes vind ik erg leuk.
KN2011
Geplaatst: 18-10-11 03:29
Good Morning !!!! Wij vertrekken ook nu, de paarden zijn een half uurtje geleden al vertrokken met de vrachtwagen.
Essie73
Hoofdmoderator
Geplaatst: 18-10-11 03:54
Sappos schreef:
Ik ga er ook heen natuurlijk! Vorig jaar ook geweest en een paardje meegenomen maar dit jaar ga ik dat niet doen
Zou wel een leuk verjaardagskado zijn gefeliciteerd
Ik ben net weer terug van de nacht en ga zo weer naar de markt Bij de vijver een hele rij zielige mini's gezien waarvan een paar de hele tijd op de grond lagen en een paar aan het hoesten waren.
stroo
Geplaatst: 18-10-11 06:59
wat zielig , het is ook geen weer hier regent en waait het in de flevopolder