Ik vind het goed van je dat je dit hebt willen doen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miracle_ schreef:Als ik het zo lees is die vent echt aan varken. Bah bah. En die foto's ben ik dan wel erg benieuwd naar. Dat zo iemand bestaat....?!
Ik vind het goed van je dat je dit hebt willen doen!Succes met de twee ventjes!
Somebody_ schreef:Je kan me echt geloven hoor, ik heb er foto's van mocht je maag daartegen kunnen? Iedereen is bang van meneer(terecht, tenzij jij je eigen huis in de fik steken met de huurders erin, omdat je ze niet aardig vindt, normaal vind), dus vandaar dat er weinig tegen hem ondernomen wordt.
xXutopiaXx schreef:Lijkt me sterk dat de politie bang is voor zo'n iemand
gabjj8 schreef:@StalNollie; Wij kunnen dat paardje niet kopen, want ze heeft geen geldige papieren... Dus al zouden we haar kopen, dan is ze illegaal van ons, en dat willen wij niet!
Het diertje staat nu lekker op de wei, en de dierenbescherming houd ook haar in de gaten
StalNollie schreef:als het onder toezich van de DB staat dat paard dan zit er allang een chip en paspoort bij lijkt me .. maar goed vind dit topic beetje ´´ penny ´´ achtig. ik geloof ern amelijk niet zo heel veel van, heus er zal wel iets van waar zijn maar veel dingen sluiten gewoon niet op elkaar aan.
yvonnedv schreef:gabjj8 schreef:@StalNollie; Wij kunnen dat paardje niet kopen, want ze heeft geen geldige papieren... Dus al zouden we haar kopen, dan is ze illegaal van ons, en dat willen wij niet!
Het diertje staat nu lekker op de wei, en de dierenbescherming houd ook haar in de gaten
vreemd verhaal, laten chippen paspoort aanvragen en klaar.
StalNollie schreef:als het onder toezich van de DB staat dat paard dan zit er allang een chip en paspoort bij lijkt me .. maar goed vind dit topic beetje ´´ penny ´´ achtig. ik geloof ern amelijk niet zo heel veel van, heus er zal wel iets van waar zijn maar veel dingen sluiten gewoon niet op elkaar aan.
MendyGinger schreef:StalNollie schreef:als het onder toezich van de DB staat dat paard dan zit er allang een chip en paspoort bij lijkt me .. maar goed vind dit topic beetje ´´ penny ´´ achtig. ik geloof ern amelijk niet zo heel veel van, heus er zal wel iets van waar zijn maar veel dingen sluiten gewoon niet op elkaar aan.
Als jij net zo'n shetlander hebt gezien, weet jij dan precies wat er aan de hand is zelfs al is de dierenarts langs geweest, op een gegeven moment kan alles door de war raken en weet je niet meer wat er allemaal gezegd is. Ze doet haar best om deze pony's een beter leven te geven dan ze hadden dat is duidelijk. En daar mag ze toch ook wel wat complimentjes voor krijgen.
Het lijkt me niet dat de DB een pony zomaar gaat laten chippen, dat kost geld en zo kunnen ze de pony ook in de gaten houden. Ik weet niet precies hoe het werkt met de DB, maar het kan zijn. Maar ze zou haar idd wel zelf kunnen laten chippen, maar het is haar beslissing.