Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
claudiaM33 schreef:Nieuwe data van september:
zaterdag 3 september
- Tamara [Duke] met Blue (vroeg in de ochtend)
- Monique met Blue (vroeg in de ochtend)
zondag 25 september
- Tamara [Duke] met Blue (tijd maakt niet uit)
- Monique met Blue (tijd maakt niet uit)
Opgeven via dit topic!!!
gr Claudia
juutje76 schreef:Hey Clau, terug van vakantie? Hoe was je vakantie, hoop dat je genoten hebt:)
Ik heb me opgegeven voor 3 september, 25e ben ik op vakantie, zit ik in koekange, iets verderop bij paulette, gaan we weer kamperen, nu voor een weekje. Neem whisper niet mee, hopelijk keer volgend jaar.
Maar ik weet nog niet of ik er ben 3 september, is even onder voorbehoud. En als ik mee doe, zou ik graag rond uur of 13.00, 13.30 willen.
Whisper heeft een hoefzweer, is sinds zondag kreupel en maandag veearts erbij gehaald, open gemaakt en dag later kon hij wel weer lopen. Maandag kon hij niet lopen meer, zo zielig:( Vanavond komt veearts weer om te kijken hoe het is, verband eraf en misschien nog meer open maken, dus dan ben ik nog wel even zoet. En moet ook goed dicht zijn. Dus even afwachten. Dus nu aan de hand stappen met mijn kanjer.
En moet even kijken zoiezo of ik vervoer heb, want Rob moet waarschijnlijk werken de 3e... hij gaat kijken of hij vrij kan krijgen. Maar ik hou je nog even op de hoogte.
Ik heb je mail gestuurd ook!
Groetjes juutje
claudiaM33 schreef:zaterdag 3 september
- Tamara [Duke] met Blue (vroeg in de ochtend) <-schrappen
- Monique met Blue (vroeg in de ochtend) <-schrappen
- Joyce met stoer arabje
- Kirsten met kwpn merrie
- Claudia met Sumo
- Marijke met maflinger Sarah
- Philip met Curly
- Judith met Whis
zondag 25 september
- Tamara [Duke] met Blue (tijd maakt niet uit)
- Monique met Blue (tijd maakt niet uit)
- Claudia met Sumo
- Gaucho op eigen stek
- Susanne op eigen stek