Ik maak zowiezo eerst de kuur pillen op,dat is tot zondag,of hij moet echt beginnen omvallen dan neem ik meteen de beslissing,maar voor nu maken we de kuur af,maar tegen dinsdag zal ik dan echt een besluit moeten nemen.Pff,wou dat iemand een glazen bol voor me had.Maar mijn veearts is eentje die niet vlug opgeeft,maar zelfs hij vond het er niet rooskleurig uitzien .
Nicje87
Geplaatst: 11-01-11 15:22
Ik heb net het topic gelezen en het begon zo positief!!
Heel veel sterkte!!! Wat de verzekering betreft heb ik er geen verstand van.. Hopelijk krijg je het wel verzekerd!
Wat een mooi filmpje van jullie kanjer. Ik duim en hoop nog steeds op een wonder voor jullie ventje.
nieky1993
Geplaatst: 11-01-11 23:31
Ook hier zijn mijn vader en ik er kapot van ( Cindy is mijn buurvrouw, vriendin, schoonmoeder en mijn steun en toe verlaat ) Niet onze big mac, onze lieve zachte knul die nooit geen pas verkeerd zeg. Het is zo vreselijk onrechtvaardig. Tranen vloeien en zullen nog wel een tijd vloeien, maar we blijven hopen dat we een wondertje mogen hebben. Ook ik heb deze avond een filmpje gemaakt.
wauw wat een mooi filmpje ! maar wat een rot nieuws zeg vind het zo klote voor bigmac en voor jullie , dit verdienen jullie zeker niet !!! ik ga heel hard duimen ! nogmaals heel veel sterkte
Wat een prachtige filmpjes!!!! Ik blijf duimen voor hem en jullie!!
Trea
Geplaatst: 12-01-11 08:49
Hele mooie filmpjes, hou vol kanjer mijn duimen draaien.
Lucy_1
Geplaatst: 12-01-11 08:56
Prachtig filmpje! Wat er ook gaat gebeuren, heel veel dingen kunnen we nu eenmaal niet zelf regelen, maar wat niet meer te veranderen valt is dat Big Mac bij jullie een machtig goed leven heeft gehad! De liefde en het plezier straalt van de foto's af en ik weet nog dat je hem kocht als mager manneke. Hoop dat hij nog lang bij jullie mag blijven, maar als ik alles zo lees Heel veel sterkte de komende dagen! Denk aan jullie!
Anita67
Geplaatst: 12-01-11 08:57
Big Mac we hopen allemaal dat je het gaat redden !!!!