Zwolle International 2011

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jiill_

Re: Zwolle International 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 00:30

wat wil je weten saskia?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 00:42

-
Laatst bijgewerkt door SaskiaKur op 09-01-11 01:00, in het totaal 1 keer bewerkt

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 00:44

Ik ben er ook morgen :)
Dus voor de mensen die nog een JUULS dressuurhoedje of jasje willen laten aanmeten... Dat kan ;) :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 01:09

Ik kon me totaal niet vinden in de uitslag van de GP.
Tango 1e, Premier 2e, Engeland 3e, Zweed 4e en Marlies laatste was mijn uitslag geweest.

Tussentijds overleg tussen de jury over Edward klopte natuurlijk ook van geen kant. De hoofdjury had niet eens opgemerkt dat de series om de drie niet getoond waren. Geen idee hoe hij dat kan missen maar dat er tussentijds overleg plaats vind mag volgens mij gewoon niet reglementair.

Verder was de baksleeptrekker en de fanfare wel prominent in de ring aanwezig en verder was er weinig aan. Gelukkig lagen er wel een paardenkrant en een sportpaard want daar had ik tijd genoeg voor om die beide volledig uit te lezen. Nog even wat lekkers halen bij de snoepjes of vette hap was er ook niet bij. Die waren al vroeg gesloten.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 12:28

Ik vond het ook minder goed geregeld, snoep en vette hap was inderdaad al snel dicht en Edward was er zo kort, ging er voor zitten en klaar wassie :=
Phoebe vind ik zowiezo niet geweldig lopen, dus ik vond die punten ook erg onterecht. Tango stond duidelijk op eenzame hoogte en zag in het begin ook 1 de baan doorgaan dat je denkt, HMM, wat doe jij in de GP... (kan het ook fout hebben, zag bij diegene iig 2 x de uitgestrekte draf de mist ingaan..)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:43

Dat was die Zweed volgens mij. Die sprong de wissels naar 1 kant ook met twee benen tegelijk achter.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 12:52

Dan was die het inderdaad, leek vanaf de tv (ik zat achter de kassa, dus kon alleen via de tv zien) alsof ie aan het losrijden was :=

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:25

Ik vond het kwalitatief er beter uitzien dan vorig jaar. Wel jammer van Edward inderdaad, vond het daarentegen wel heel vertederend om te zien hoe hij na de clinic snel zijn paard aan iemand meegaf om naar de kür van Hans Peter te kijken. Ik vond Marlies danig aan het zagen (sorry) en de zweed leek mij vrij vriendelijk rijden, die had ik dan ook graag wat hoger geplaatst gezien. Premier tweede snap ik niet zo, die had de gehele kür zijn tong er behoorlijk uithangen.
Al met al wel een hele leuke avond gehad!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:25

Ja, was inderdaad leuk gisterenavond! En zo zie je maar weer, zelfs een topper als Edward Gal vergeet wel eens wat. ;)

En bij Premier zag je idd een tong buiten de mond hangen. Dat de jury daar niet wat van gezegd heeft, zag er niet prettig uit... :?

Die Pool in de GP (laatste starter voor de pauze) mag trouwens nog wel wat meer trainen voordat hij weer start. Paard viel af en toe bijna stil :n

Vond trouwens wel dat Edward in de clinic bewees humor te hebben. Paardrijden kan heel serieus zijn, maar een grapje op zijn tijd mag best. :D Heb in ieder geval weer het een en ander geleerd deze avond. Zeker voor herhaling vatbaar! +:)+

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:02

Premier heeft sinds een paar weken een paar voortanden minder en een beugeltje. Die tong zal daar mee te maken hebben gehad. Ik vond het iig niet storend en ook niet in de aanleuning te zien.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:05

Rox, goood luck aan de kassa :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 17:13

Dat was gisteren al dat ik kassa moest zitten! Heb het weer overleefd, moest zelfs HP even een standje geven :')
Gal is inderdaad een ruiter met humor, maar de kapstokjes bleven mij toch het meeste bij :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 17:58

Ohh grapje :+
Ben beetje blond :o vergis me al de hele dag :o

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:54

(hier een stiekeme meelezer;))

Heeft er iemand foto's gemaakt van de Junioren springen afgelopen week? Voornamelijk van het paard Uutje (ruiter Emile Brouwer?) Ik heb de uitslagen en een filmpje wel gevonden, maar ben stiekem benieuwd naar foto's;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 18:57

De stand van de fotograaf heeft van iedere combinatie foto's gemaakt, heb je die al gecontacteerd?

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:04

Ik ben donderdagmiddag gaan kijken met stel vriendinnen..
Zie allemaal paardjes langs komen op de foto's die wij ook hebben gezien. We verbaasden ons alleen heel erg dat tijdens de proef de jury naar n combinatie toe liep en combinatie vervolgens de ring uit ging.
Weet iemand wat dat nu precies was? Nu moet ik zeggen dat we ook niet constant opgelet hebben tijdens de proef hoor.. maar kon aan gezicht van amazone zien dat ze diep teleurgesteld was.

Edit; sorry, ik lees even hiervoor dat de jury vond dat het paard niet rad liep.
Heb de vraag niet gesteld :+

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:56

Hey!
Edward is idd een ruiter met humor :)) En dat ie z'n paard dan aan een groom geeft om Hans Peter te zien, vind ik best begrijpelijk....

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:30

Ik was er gisteravond ook samen met mijn vriend, vond dat Edward een fijne duidelijke clinic gaf! Doordat Edward het zo simpel uitlegde zat mijn vriend me verbaast aan te kijken waarom ik nog niet aan de passage deed, want hoe edward dat uitlegde leek het zo simpel net als een piroutte :P

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:52

Ik was er vandaag overdag.. jammer dat het zo rustig was..

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 21:41

Was nationaal dressuur he, daar komt toch minder volk op af dan op de Grand Prix special dag. Stond je daar met een standje dan? Nog goeie zaken kunnen doen? ;)

Urona: dat viel mij ook op :') dacht ooohh, als ie het zo zegt, ja, dan kan ik het ook. Nou, paard ging vanmiddag toch even flink in de staak toen ik het probeerde _O-
Maar dat tempo controle heb ik wel geprobeerd en waarempel, hij werd vlug aan het been, voorwaarts en weer makkelijk terug te rijden *D dat gaan we er dus inhouden :j

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:42

haha rox heeft 't meteen ekkes in de praktijk geprobeerd :)) . Mooi dat het toch werkt!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 21:48

Mijn ruin was er minder blij mee :') die begon al bijna direct te brommen, beest heeft ook zo voorwaartse drang, dus hij moest steeds van me op de rem. Maar ook dat liep uiteindelijk weer goed af, want nu weet ie wel het verschil tussen de overgangen (Galop naar draf/stap/hh) :)

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:42

Roxxiejj schreef:
De stand van de fotograaf heeft van iedere combinatie foto's gemaakt, heb je die al gecontacteerd?

Ik ben er zelf niet geweest, dus weet niet welke fotograaf dit geweest is. Als je een naam voor me hebt...?(:D)

bedankt voor de reactie alvast

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 23:47

Oef, goeie vraag.. Weet het zo even niet, maar zal morgen voor je kijken :j

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:08

Ben je morgenochtend ook op stal Roxx? Dan kom ik misschien nog wel ff buurten!