paulawestern schreef:Naja ik las ergens op internet
Linkje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Linkje?
paulawestern schreef:Citaat:Linkje?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=127&t=1380785
Tada! Zelfs op Bokt. Eerste bericht, onderaan.
Bezoekers van de show krijgen op vertoon van hun toegangsbewijs eenmalig 20% korting op een van de andere aktiviteiten of arrangementen van de Uithof. Dit aanbod is geldig t/m 31 dec 2010
HumbleTalent schreef:Begrijpend lezen is een vak apart.. Uiteraard klopt het aanbod niet. Zoals ook later gerectificeerd door Jan Trel. Het aanbod is geldig tot en met 31 dec 2011. Daar staat ook dat bezoekers van de show korting krijgen op andere activiteiten in de Uithof. Dus niet op de show.
paulawestern schreef:Naja ik las ergens op internet dat als je voor 31 december besteld 20% korting krijgt. Dus daarom vraag ik het.
quarterH schreef:ik wacht met smacht het programma af (en hoop dat de staleigenaar niet naar de euro derby in italie wil haha)
Jan_Trel schreef:inschrijfgeld is hetzelfde als vorig jaar. Voor de AQHA en APHA starters komt er, omdat het een tripple judged show is, 1x de fee bij die afgedragen moet worden aan de Am. moedervereniging.
TeCe schreef:Beste Jan, Ik ben het niet met je eens dat het NK goedkoper is dan show's in het buitenland.
Het laatste NK was fors aan de prijs. 1 dagje AQHA starten was duurder dan 3 dagen QH NK.
We waren € 340 kwijt zonder stal !! Dat is niet mis dit komt vooral door het schrappen van
de korting bij meerdere inschrijvingen. Was er nog wel in 2009.
Vele show's in het buitenland en ook op de nederlandse quarter show's werken met all day fees.
Dit maak het erg interresant om te starten daar.
vraagje blijven de inschrijf gelden het zelfde voor 3 jury's als voor 2 jury's dan komend jaar ?