Hoe sta je achter het idee dat je nu alleen maar calorieën eet als wat je verbrand? Is dat weinig? (heb niet zoveel verstand ervan

Super dat je naar een dietiste gaat hoor!

Ga je ook nog iets aan andere sport of bewegingsoefeningen (buiten paarden) doen om verder af te vallen?
Ik ken iemand die is naar een Holist gegaan. Puur om haar eetpatroon aan te passen naar wat echt gezond is. Ze is haar beide borsten verloren aan borstkanker en volgt trouw de voedingsschema's van die holist.
Ze is hierdoor vegetarier geworden.

Eerst at ze 2 maanden ook vlees en alles wat er in haar voorgeschotelde menu van de Holist werd voorgeschreven en daarna is ze 2 maanden geen vlees gaan eten. Puur om te testen hoe ze zich zou VOELEN.
Hierdoor heeft ze de keuze gemaakt om geen vlees meer te eten onder begeleiding van de holist die dan vleesvervanger-menu's voorschreef.

Ik zou het zelf niet kunnen om mijn kippetje of entrecôte te laten liggen maar zij zegt dat ze zich nu veel vitaler voelt nu ze geen vlees meer eet.

Ze is ook door het NIET eten van vlees enorm afgevallen

KoudbloedKim schreef:En ik ben door heel veel verschillende fases heen gegaan; niks meer eten/onder 800kcal blijven/alleen natuurlijke dingen eten en zoals nu gewoon niet meer calorieën eten dan dat je verbrand.