Jeetje, ik lees al een tijdje stilletjes met je topic mee en was zo blij toen ik las dat het de goede kant op ging! En nu lees ik dit.. vreselijk zeg! Ik duim voor jou en Carry! Sterkte..
maxitopper
Geplaatst: 07-10-10 11:24
Oh het lijkt me verschrikkelijk als ik dat zou meemaken! Ik moet zeggen dat je het super goed hebt gedaan!
ChrlOtte
Geplaatst: 07-10-10 11:26
Wat erg seg.. Ik duim voor je hoor !
3timesmom
Geplaatst: 07-10-10 11:30
Hier wordt je toch wel stil van. je hebt jezelf niets te verwijten hoor meid. Je doet voor haar wat je kan. Je probeert het allemaal vanuit het standpunt 'paard' te bekijken, dat vind ik heel moedig van je. Nu die geleikorst eraf is is het volgens mij wel dieper dan eerst gedacht. De moed nu nog niet laten zakken hé. Veel sterkte ermee. we duimen voor je dat het mag meevallen.
robeer
Geplaatst: 07-10-10 11:33
Jemig, wat sneu. Veel sterkte vanmiddag. Zo zie je maar dat je toch altijd overal op bedacht moet blijven.
Hoe is ze de nacht doorgekomen? Sterkte en hoop dat het goed komt!
Frenka
Geplaatst: 07-10-10 12:06
Ik heb net 12 pagina's gelezen. Ik heb echt respect voor je daadkrachtige optreden bij het onstaan van die vreselijke wond. Hopelijk kan de dierenarts vanavond iets meer duidelijkheid geven. Heel veel sterkte!
Breng dit dier toch alsjeblieft naar een kliniek..,. 24 uur toezicht.. op wat ze eet, op wat ze drinkt, op de wond.
1x AB , snap niet dat de DA dat maar 1x geeft. Ze heeft met een open wond gestaan, vuil draad erin.. allemaal bacterien....
Ik denk dat je er nog beter aan doet om haar liever nu dan morgen naar een kliniek te brengen. Of een DA op te zoeken, die wel AB voorschrijft, wat jij dagelijks zelf zal moeten spuiten.
Arm dier... wat moet die een pijn hebben..
Succes en ben benieuwd naar een update, ik hoop op het beste.
Zilfstar
Geplaatst: 07-10-10 14:02
Het kan best zijn dat het paard een langdurig werkend antibioticum gekregen heeft. Juist om de stress van elke keer weer prikken of via de mond erin zien te krijgen te voorkomen! Die pijnstilling snap ik zelf ook niet (dat heb je niet voor zover ik weet dat het enkele dagen werkt) maar daar kan voor gekoezen zijn door de arts zodat het paard niet te veel gaat doen. Soms is pijn wel handig....
Wat de pijnstilling betreft ben ik het met zifstar eens, als ze geen pijn voelt zou het nog wel eens erger kunnen worden. Wat heeft de dierenarts gezegd vanmorgen??
Ik hoop dat het gauw goed komt met je knappe fjord. Veel sterkte