Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintlinger schreef:Nette laarzen
Nette Jeans (zwart of beige)
Nette Blouse + evt Giletje oid.
Nette hoed (of cap)
Net en schoon tuig + blanket
En dit alles op een net en schoon paard
Dit vind ik voldoende voor iemand die bv begint in de L5.
Vanuit dat punt kan je imo uitbouwen.
Paintlinger schreef:Ik vind de toon hier niet zo prettig als ik het even zeggen mag.
Ik mag toch ook mijn mening geven?
Je kan er best netjes uitzien in de L5........strohoeden en houthakkerblousen vind ik een ander uiterste.
Maar juist omdat je begint en gaat ervaren òf het wedstrijdenrijden je ding is.......mag je naar mijn mening best een beetje basic voor de dag komen.
Als je vanuit dat punt maar uitbreidt.
Paintlinger schreef:Nee ik ga zeker niet in hetzelfde als waar ik in train.....
Wel hetzelfde zadel maar dan schoon en in het vet.
Ik heb een (niet heel duur) showhoofdstel met zilver wat nog gloednieuw aan de kast hangt hier.
Showblanket staat nog op het lijstje.
En qua kleding ben ik ook nog een beetje zoekende.
Maar zoals ik sommige hier lees is een showtop van 50 euro nog steeds not-done............tja dan weet ik het ook niet meer...
Paintlinger schreef:Nee ik ga zeker niet in hetzelfde als waar ik in train.....
Wel hetzelfde zadel maar dan schoon en in het vet.
Ik heb een (niet heel duur) showhoofdstel met zilver wat nog gloednieuw aan de kast hangt hier.
Showblanket staat nog op het lijstje.
En qua kleding ben ik ook nog een beetje zoekende.
Maar zoals ik sommige hier lees is een showtop van 50 euro nog steeds not-done............tja dan weet ik het ook niet meer...
HumbleTalent schreef:Het idee dat ik bij jou krijg is om te starten zoals je traint en dan met de level steiging accesoires toe te gaan voegen. NON! begin met een goede basis en dan uitbreiden naar voor elke klasse een ander blousje en een bijpassende pad een mooier hoofdstel etc.. maar de basis moet er gewoon al zijn, klaar!..