ZO! Dat valt vies tegen, het maken van zo'n dubbele hengstenvlecht! Zeker als je tussen twee etende paarden staat opgesloten De bovenste is heel mooi, de onderste ehm... behoeft nog wat oefening
Brenda en Ginger zijn uiteindelijk toch helemaal gedoucht en staan nu (nog) schoon op stal! Hoop echt dat ze zich schoon houden maar we hebben iig onze best gedaan Morgen vertrekken we al vroeg omk te kijken naar de rest. Beetje zenuwachtig word ik toch wel hoor Hoop echt dat ze in de bak wil lopen haha
Toch nog de paarden gewassen zie ik! Ik niet meer was pas om half 6 thuis en het regende hier.. Nee ik ga niet in de regen wassen buiten geen plek om binnen te wassen dus helaas! Heb dr staart gewoon goed uitgeborsteld, dus die is als het goed is morgen gewoon schoon!
Voor ons was dat juist de reden om te wassen. Ze waren toch al zeik nat. Maarja echt schoon is ze ook niet geworden, was maar even vlug en had geen goede shampoo.
dippie: haha succes met die andere twee ruimtes dan!
Tmara
Geplaatst: 15-10-10 21:58
Ik moet vannacht en ook zaterdag op zondag werken, dus kan naast niet meedoen er ook niet bij zijn. Vind ik wel heel jammer had jullie graag willen zien rijden !
Voor degene die morgen gaan rijden en alle helpende handen van Omar Pasha, heel veel suc6 en plezier morgen en zondag
Ik keek net de foto's van vorig jaar. Mijn pony is haast onherkenbaar. Toen was ze mooi slank, had ze een prachtige staart en was ze lichter van kleur. Nu is het echt een klein bol teddybeertje
Iedereen succes vandaag, kom wel even kijken, voel me redelijk behalve als ik lach of hoest dan doet het echt zeer, straks eerst me paarden weer verzorgen en hopen dat me jonge hengst normaal kan doen.
zo dat was me het eerste dagje wel weer!! kei gezellig en lekker druk. al heel wat bekende gezien en er zijn weer mooie resultaten behaald. iedereen proficiat met de behaalde punten en prijzen. ik ben ook super blij. 2 keer 2de en mooi twee winstpunten erbij. en 's middags is mijn pony ook nog derde met winstpunt geworden. die mag wel een vrij hebben