CCCCorine: Nee, dat zou ik ook niet doen.
Dat zou inderdaad kunnen, ik heb dat niet gezien.. maar Kim kan dat wel hebben geroken.
Ik moet inderdaad blijven vertrouwen.

Randie: Ik heb Kim al 3,3 jaar.. gekocht als net 3 jarige, zelf alles geleerd en af en toe natuurlijk wel wat strijd en moeilijke periodes, maar nooit zoiets als dit.
We hebben heel veel van elkaar geleerd en veel samen geleerd.
Moyra: Als jij niet "Ohh wat erg" of "Ohh wat goed" wilt zeggen, waarom reageer je dan? 
Dan open je dit topic toch gewoon niet..Polly2: Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben.
Dat van dinsdag zal best de aanleiding kunnen zijn geweest.
Nee, ik was het touw niet aan het los maken, ik wilde Kim juist vast zetten.
Moet ook eerlijk zeggen dat Kim zichzelf had losgemaakt vlak daarvoor en ik dus met een paard in mijn handen stond dat inderdaad erg graag weg wilde rennen en niet op mijn teken los werd gemaakt.
Ik heb het aanbod van HorseTopShop aangenomen en zij stuurt nu een hengstenketting op.

Die wil ik dan zoals je al zegt tijdelijk gebruiken, zolang het nodig is.
Ik ga het proberen.
Ik heb in dit topic niet gesproken over de slechte dingen die in mijn leven zijn geweest!
De strijd die ik heb gestreden heeft niks te maken met Kim's gedrag van dit moment!
Ook dwing ik níemand om "Ohh wat goed en leuk" of "Ohh wat zielig en erg" te zeggen.
Ik heb dit topic geopend uit radeloosheid en om hulp te vragen, want daarvoor kun je hier toch terrecht??