amj, Ik doe mijn best om Nilay netjes alle 3 de dagen door te krijgen. Dus waarschijnlijk tot zondag!
Josfoto, ja. Alhoewel ik gewone laarzen aan heb en geen westernlaarzen. Maarja, paardlief heeft een westernzadel en hoofdstel (uhm.. wel een engels bitje).
Kunnen we elkaar eindelijk een keer ontmoeten Iris, leuk!
Ik rij met westernzadel ja, westernhoofdstel (trainingshoofdstelletje, dus geen bling ofzo), spijkerbroek, laarzen, sporen en verder gewoon een cappie op hoor .
M'n wedstrijdblanket en showhoofdstel bewaar ik alleen voor wedstrijden.
Ik heb ook gewoon een veiligheidshelm op en geen chaps. Bovendien heb je kans dat ik met een halster rij. Ik zal voor de gelegenheid ons oude showhalster weer eens tevoorschijn halen om mee te rijden.
Ontmoeting lijkt me zeker leuk. Ik ben erg benieuwd naar jou en Joy.
Josfoto
Geplaatst: 30-09-10 22:16
Ja, die kappie is in Huijbergen volgens mij verplicht; Bij de 4daagse van Zorgvlied is vrij/eigen risico. Staat wel erg stoer met hoed op
amj
Geplaatst: 30-09-10 22:16
Ik wil Nilay ook wel eens in real life zien, volgens mij heeft ie wel wat gemeen met Joy qua karakter...
Ik ben ook nog aan 't twijfelen of ik met sidepull ga rijden. Buiten rij ik namelijk meestal bitloos.
Hoed staat idd veel mooier, maar sinds een kennis van mij een ernstig ongeluk heeft gehad tijdens een buitenrit heb ik m'n cap braaf altijd op. Ze viel voor mijn ogen van d'r paard met d'r hoofd op het beton. Overigens was het een zeer braaf paard, maar hij stapte in een draad en raakte in paniek. Kennis heeft een paar dagen in coma gelegen en langer dan een jaar moeten revalideren. Ze heeft er nog gehoordschade van opgelopen.
Laatst bijgewerkt door amj op 30-09-10 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Josfoto
Geplaatst: 30-09-10 22:30
Oef, das niet zo leuk; veiligheid/gezondheid voorop.
Ik rijd helaas niet mee maar wil iedereen veel plezier wensen van het weekend. Dat jullie mooie dagen kunnen rijden.
Malenka
Geplaatst: 30-09-10 23:26
Niet schrikken hoor. Nilay is behoorlijk slank nu. Dat samen met zijn lange benen en weinig bespiering maakt dat veel mensen hem als mager beschouwen. Wellicht niet wat je mag verwachten voor een quartermix.
Ik rij ook altijd met cap sinds ik bijna 7 jaar gelezen zo ben gevallen (toen ik gelukkig ook bij toeval mijn cap op had) dat ik er nog steeds last van heb. Als ik geen cap op had gehad was het ook flink fout gegaan.
Ik neem mijn telefoon mee (in een zak van mijn kleding), portomonee, ruitermes, extra touwtje, (als ik met hoofdstel rij) touwhalstertje, reflexiebandjes en verder niets denk ik... ik zou graag 2 flesjes water mee nemen. Maar daar heb ik geen tasjes voor.
zit even mee te lezen en wat een super goed idee van je malenka om een ruitermes mee te nemen! dat ga ik ook zeker doen! ik ga denk ook bitloos. ik heb een nurtural bitless bridle. kan mijn paard onderweg als we eventueel een pauze hebben lekker wat grazen. ik heb ook nog geen blauw lint.. nog even proberen te regelen
Er zitten ook hangertjes met mijn naam en telefoonnummer aan zadel en hoofdstel... niet zo mooi maar wel fijn mocht hij beslissen alleen op pad te gaan.
Ruitermes; je weet nooit wanneer het van pas komt en veel ruimte neemt het niet in.
Nog even tot 12 uur werken. Snel naar huis om me om te kleden en te eten. En dan proberen om 14 uur van de manege bij ons weg te rijden. Dan kunnen we als het goed is om 16 uur gaan starten. We hebben er zin in!
keat
Geplaatst: 01-10-10 08:41
ik heb denk ik niet veel tijd meer om een blauw lint te zoeken want heb een heel druk programma. zo komt eerst de smid, dan heb ik rijles voor mn be rijbewijs, als ik thuis kom snel eten stallen mesten en als het gaat mijn jonge paard longeren.daarna primera laden en op naar het startterrein. waarschijnlijk heeft mn moeder nog wat liggen en anders herken je mn paard wel. tis n flinke vos met een bles en 2 witte achterbenen. ze heeft n bitloos hoofdstel aan met een heel groot neusbontje haha. nou allemaal tot vanmiddag!!
Zonnetje schijnt...en ik heb vandaag lekker vrij genomen ...
Blauw draadje gevlochten aan hoofdstel,hoefjes even gevijld,heuptasje met hoefkrabber,touwtje,gsm,geld en entingboekje ligt al klaar... Tuig even nagekeken....enne ik pak toch mijn hoofdstel met bit Ben er rond 4 uur en heb er zin in........
Ben er pas laat, crisis hier op het werk (verrassend, not) en moet vanaf Rotterdam komen, trailer ophalen, omkleden thuis, paard zien te laden... Wellicht arriveer ik morgen pas
kaat21
Geplaatst: 01-10-10 12:09
even een vraagje waar is het precies want wilde eigenlijk wel even gaan kijken