horse event 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:55

Amable, ik heb je gezien met Jauke gisteren. :j

Ik heb erg genoten van de clinics die ik gezien heb en heb erg veel geleerd ( ondanks dat ik het niet kan toepassen. _O- )

De probleempaarden vond ik erg interessant om te zien. De werkwijze van het team van Annemarie en ook de reactie van de paarden op wat zij deden met ze.

Verder de drek.. tja... Overdag ging het nog, maar bij het wegrijden... _O-

Jinte, was er een hekje neergestort? :oo

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:56

stef schreef:
Ben erg benieuwd wat "niet mini mensen" van het EK vonden :j

Nou...ik vond het geweldig om te zien!
Wat een wereld apart.
Hoe ze als ze worden opgesteld in model worden gezet, zoals dat ook op hondenshows gebeurt... Heel grappig vond ik dat.
Ik wilde nog met mijn Leonberger meelopen....maar die was te groot... :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:56

San! :+

Danielle, ik ben helemaal vergeten foto's te maken van je!! :oo

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:57

_O-
Liepen jullie daarna eigenlijk zo snel weg omdat jullie het hekje hadden gesloopt? :')

Sani: Nee, Bellatrix en een paar anderen waren er geloof ik doorheen gezakt. 't Was echt een heel grappig gezicht :')

Sani

Re: horse event 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:57

Ik weet dat het een grappig gezicht was. :=

Ik zat rechts naast Marlies. _O-

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:58

IKbenEllen schreef:
Dan was het iemand anders. Spierwit canvas moesten ze zijn :D
Zonde hoor.

haha mischien was ik dat wel:P
ik had witte allstars aan, ze zijn nu zwart ;)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:58

Trouwens heeft iemand van jullie ook nog op zo'n flexchair gezeten? Ikke wel en het was zeer verhelderend.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:59

Ik ben zaterdag geweest, heb het echt super naar mijn zin gehad daar! Was zoals andere jaren weer erg leuk en gezellig. Ben naar de Viva Espana, van oorlogspaard tot dressuurpaard, demo freestyle technieken, wibi sjoeradi en vierenzestig ponybenen syncroon door de ring geweest en heb nog een ritje op de duosulky gemaakt. Echt super gaaf allemaal!!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:00

IKbenEllen schreef:
Ik moest wel degelijk 50 cent betalen, vooraan bij de Boktlounge ;) En ik vind dat dat bij een entreeprijs als deze wel inbegrepen dient te zijn, zoals ik al zei: dat durven ze bij de Efteling nog niet ;)

Persoonlijk vond ik La Place dus een aanwinst, liever een wat duurder broodje dan kleffe friet. Broodje was overigens goed belegd.

Nou, ik ben daar 3 dagen naar het toilet geweest en was gewoon 30cnt... Misschien vonden ze je niet zo aardig :+ ? Ben het wel met je eens dat dat prima bij de entree in kan, maar die paar keer dat je gaat kost ook de wereld niet en het was brandschoon.

Ik was in eerste instantie ook heel blij met LaPlace hoor (dacht meteen 'dat wordt lekker eten dit weekend!), maar de kwaliteit was echt niet wat het zou moeten zijn. Voor 2 borden saté met friet en 2x verse jus moest ik 25 euro betalen. Prima, maar dan graag wel een goeie portie goed doorgebakken friet (en niet nét aan en een handje), het vlees op temperatuur en niet ook de kroepoek en de atjar onder de saus gemikt :Y) . Het was ook niet zo beroerd dat je ermee terug gaat, maar voor dat geld moet het gewoon goed zijn. Vond trouwens ook een heel raar smaakje zitten aan alles wat er uit de koffieautomaten kwam :=. Kon het niet plaatsen, of het kwam door het bekertje ofzo. Ik ben er dus niet zo wild van, wat anders wel zo is :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:00

Ja, ben idd ook op de duosulky geweest! Hoe heet die bokker daar ook al weer van? :+

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:02

Zo ben ook weer thuis van HE.
Jeetje wat een bagger maar zoveel ellende heb ik niet gezien bij het weggaan van de parkeer plaatsen.
Jaa dat we alle 3 bijna voor onze sokken zijn gereden omdat de mensen haast hadden...

Ik was dol gelukkig dat ik mijn laarzen met hak aan had getrokken.
Ik had tenminste grip in het glade land.

Rassendefile niet gezien maar begrijp dat daar een opmerking is geplaast die niet door de beugel kon.

Missmoonie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:06

Ik ben vandaag naar HE geweest, opzicht best leuk, alleen het weer zat niet mee:s ;( Paraplu ook nog eens vergeten dus we werden beiden nat. brrr was best koud.. Zelf vondt ik het hartstikke leuk alleen qua drukte was het niet prettig, over volle stands etc..
Mits het volgend jaar beter weer is tijdens dit evenement is het zeker voor herhaling vatbaar :D

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:10

Ik ben op zaterdag geweest, heerlijk weer (ik ben zelfs nog verbrand :P)

Wat ik bij la place heb gegeten was heerlijk, verse jus d'orange, met van die wraps met kip, vriendin en ik hadden het allebei, en vonden het allebei heeeeuuul lekker :)

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:11

Ik ben vandaag ook samen met mijn zus heen geweest! :)
We waren in de top 3 beland van de paardenverkiezing, dus we moesten wel komen voor de prijsuitreiking. Wel een eindje reizen (2,5uur) maar we hebben het niet voor niets gedaan :) Indy vond het ook heel erg leuk! Doe houdt wel van aandacht, haha.

Ik heb Danielle ook nog gezien! Grappig om Jauke eens te zien in het echt, haha! :) Demo ging wel goed, of niet? :)

Ik was ook nog langs de boktstand gelopen, maar daar was toen een hevige discussie gaande :=

Ondanks het weer, vond ik het toch wel leuk :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:12

Was even komen kijken bij de discussie! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:13

Was het nog drukker geworden bij Joost Peters of niet :)) ? Vond het best sneu eigenlijk :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:16

Nee, niet echt. :+

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:17

Wie was nou eigenlijk de bit manegetester?
Ben wel benieuwd naar, en baalde er wel van dat ik dat niet kon zien omdat ik alleen op zaterdag ben geweest :P

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:17

Riejanne1990 schreef:
haha mischien was ik dat wel:P
ik had witte allstars aan, ze zijn nu zwart ;)

Ging je rond een uur of 6 naar huis? :D

Remember schreef:
Nou, ik ben daar 3 dagen naar het toilet geweest en was gewoon 30cnt... Misschien vonden ze je niet zo aardig :+ ? Ben het wel met je eens dat dat prima bij de entree in kan, maar die paar keer dat je gaat kost ook de wereld niet en het was brandschoon.

Ik ben heel aardig hoor O:)
Het gaat me niet zo zeer over dat het "de wereld kost", maar op het feit dat ze dat bovenop een imo al pittige entreeprijs. In de Efteling zijn ze ook brandschoon hoor ;)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:18

Ja het was erg gezellig in de waterbak.
Ik zat ook echt to mijn oren onder de modder toen jauke begon met in dat water te stampen hii.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:19

Ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. :o

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:23

*is ook weer thuis*
Sow, nadeel van zelf 3x per dag aan de bak moeten en 'n standje hebben is dat je zelf dus geen moer ziet van alle anderen, dusseh, kom maar op met al die foto's en verhalen want ik heb 'n hoop gemist. Maar wel heel erg genoten. Hoop dat er nog iemand ergens foto's gemaakt heeft van de NVVR-demo want ik ben er niet aan toe gekomen... Van de spiegelclinics krijg ik gelukkig wel mooie plaatjes.

Danielle, Silver was wel weer heel blij om thuis te zijn daarnet, maar ze heeft voor het inladen nog naar 'n zwarte groninger die uit de stallen kwam gebruld in de verte omdat ze toch echt dacht dat 't Jauke was :D

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:25

licorne schreef:
*is ook weer thuis*
Sow, nadeel van zelf 3x per dag aan de bak moeten en 'n standje hebben is dat je zelf dus geen moer ziet van alle anderen, dusseh, kom maar op met al die foto's en verhalen want ik heb 'n hoop gemist. Maar wel heel erg genoten. Hoop dat er nog iemand ergens foto's gemaakt heeft van de NVVR-demo want ik ben er niet aan toe gekomen... Van de spiegelclinics krijg ik gelukkig wel mooie plaatjes.

Danielle, Silver was wel weer heel blij om thuis te zijn daarnet, maar ze heeft voor het inladen nog naar 'n zwarte groninger die uit de stallen kwam gebruld in de verte omdat ze toch echt dacht dat 't Jauke was :D

haha ik wist niet eens dat jij ook op bokt zat.
Dan heb ik dus nog een bokker gespot.
Het was gezellig in de waterbak hihi.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:25

Was leuk je daar even te zien Yvonne. :j
En Silver stond er zo relaxt bij. :D

Carin79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:26

Ben vandaag ook geweest. Leuke dag gehad, maar brr het was wel een natte (en vooral modderige) en koude bedoeling...
Jauke gezien, wat een leuk wakker dier is dat!
Schrok me rot tijdens het rassendefile, en schrok zo mogelijk nog meer van de opmerking van dat omroepmens...pfff
Helaas niet tot het einde gebleven vanwege de regen. We hebben nog vast gezeten met de auto op het parkeerterrein. twee gasten hebben ons uit de modder moeten duwen... :P