[WN] Ned. Kampioenschap Westernrijden FNW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meikie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 10:19

De inspectie zal vast en zeker terugverwijzen naar de leerplichtambetenaar van de gemeente, ik zou dus daar contact mee laten opnemen door je ouders. Ook even bekijken welke sancties je krijgt voor ongeoorloofd verzuim. En als laatste, als niets werkt, kunnen je ouders je op die dagen ziekmelden. Dan ben je toch geoorloofd afwezig :D . Succes!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 10:35

Voor de nieuwsgierigen en ongeduldigden onder jullie : 8-)
De patterns en een tijdschema staan op de site. *\o/*
Alle deelnemers krijgen nog een mail met informatie, maar dat wordt iets later deze week...
Ik heb nog genoeg te doen dat net iets meer prioriteit heeft ;)
Wou dat aankomende week iets meer dagen had... :o

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:00

Super Sheila, dank je wel! *\o/*

Er is volgens mij een klein stukje van de vrijdagmiddag weggevallen, of is er na de SPB Amateur Western Horsemanship "Einde show" ?

Romkabouter

Re: Ned. Kampioenschap Westernrijden FNW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:31

Als het goed is zijn dan de Trophy's.
Volgens mij zijn die er idd afgevallen :)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 12:44

Hee, da's niet eens zo heel vroeg. Da's nog eens luxe Halter kijken :D !

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 12:55

ik zal er nog eens naar kijken...ben ook maar een mens..;)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:03

Maar ook niet uit hoor :D
Mensen moeten allang blij zijn dat ze het krijgen :P

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:08

zo beter... pdf had de onderstaande regels niet meegenomen die wel in het excel bestand stonden...
Frustrerend soms, deed ie ook bij het programmaboekje...92 pagina's exporteren naar pdf...91 pagina's...vindt dan maar eens de fout :( Maar het is gelukt na een kostbare dag pluizen. Dus we hebben straks voor iedereen een mooi collectorsitem waar alles in staat, van de patterns tot de deelnemers, een overzicht van het strodorp, het reglement en natuurlijk de advertenties :)

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:31

Wauw shellybelly dat heb je snel klaar allemaal! Leuke patterns. Ik hoop dat het NK net zo leuk wordt als de summer show maar daar twijfel ik niet aan.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:40

patterns??? .....surft weer terug naar de site op speurtocht.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:13

Ah, mooie tijden zeg zo voor de halter :D Dat wordt eens niet te vroeg op :):) Maar mag ik concluderen (zonder dat negatief te bedoelen) dat de deelname wat tegenvalt t.o.v. voorgaande jaren? Dat zou jammer zijn namelijk!

fvdhaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:05

Even een opmerking over de woensdag de L2 Showmanship gelijk gevolgd door de Western Horsemanship L2 ? Moeten de deelnemers zich niet kunnen omkleden? Is handiger om de L2 western Horsemanship en de L1 western Horsemanship om te draaien denk ik.

Mvg Fred

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 21:43

SusanW schreef:
Ah, mooie tijden zeg zo voor de halter :D Dat wordt eens niet te vroeg op :):) Maar mag ik concluderen (zonder dat negatief te bedoelen) dat de deelname wat tegenvalt t.o.v. voorgaande jaren? Dat zou jammer zijn namelijk!

Doordat we functioneler omgaan met het trailparcours, 1x opbouwen en 1x afbouwen en alle trails achter elkaar, maken we al behoorlijk wat tijdswinst.
Als we kijken naar vorig jaar dan hebben we wel iets (als je echt zwart-wit gaat kijken) minder starts, maar dat is niet echt terug te zien in het tijdschema (deze zijn voornamelijk terug te zien in de onderdelen die altijd minder deelnemers trekken en niet al te veel tijd vragen qua proef). Ik denk dat vooral door de strakke planning en het weinige te hoeven te veranderen aan patterns we zo'n tijdschema kunnen neerzetten.
Ach en we hebben altijd nog vrij veel bijschrijvingen tijdens zo'n evenement dus wij klagen niet! Waarschijnlijk kunnen we aan het eind weer zeggen dat het NK vergelijkbaar was als in 2009 :)
Want me wel opviel is dat de inschrijvingen heeeeel laat op gang kwamen, dus we hebben wel even onze bedenkingen gehad of we het wel weer gingen halen...Maar zo als altijd komt het dan toch weer helemaal goed de laatste week voor de sluitingsdatum. Pffff...
Waar dat vandaan komt snap ik nog steeds niet...en ik heb er ook wel eens uitleg om gevraagd...maar dit zal waarschijnlijk nooit veranderen. Zal wel een beetje bij de westernmentaliteit behoren 8-) Als ik dat nog eens kon veranderen :9

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 21:50

Eén van de schuldigen meldt zich :D zoals altijd laat met inschrijven, maar is écht altijd wegens "omstandigheden" :? :D

Hoe dan ook, fijn dat de inschrijvingen wel op gang gekomen zijn en we weer naar een goed gevulde NK uit kunnen kijken +:)+

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:11

Volgens mij hoorde ik je daar vorig jaar ook over Sheila :+

Word t elk jaar erger soms :+

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:00

Zet de sluitingsdatum eerder en pas hem ook vooral niet meer aan (zoals bv met de summershow)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:35

Wat Rom zegt inderdaad. Het is een risico, maar als mensen merken dat ze er echt niet meer bij kunnen, zullen ze de volgende keer zich wel aanpassen reken ik ;)

Ik hoor 'normaal' ook wel een beetje bij de laatkomers (en ja ook door omstandigheden :D ) Maar dit keer was ik eens netjes vroeg 8-)

Maar leuk dat het programma evengoed flink bezocht wordt en dat jullie een strakker schema kunnen hanteren door wat onderdelen te verschuiven enzo. :j

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:19

Leuke patterns! Heb der zin in!!

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:20

abddanielle schreef:
Ik kom de week waarschijnlijk ook met mij haflinger x belgje :D

Alleen 1 probleem WIE KAN ME DAARMEE HELPEN???

Ik ben 16 jaar en zit op schoool, heb vorig jaar examen gedaan, dat ik me diploma heb gehaald kreeg ik als cadeau dat ik het nk mag gaan rijden, dat is natuurlijk heel erg leuk.
nu zit ik alleen op een nieuw school die me absoluut GEEN vrij geeft ;( , we zijn al een tijdje bezig. Ik heb me ingeschreven voor de L2 Rookie, dus moet woensdag rijden, dan dacht ik om maandag nog naar school te gaan en vanaf dinsdag vrij, maar hier zit dus niks van in!!!
Wie weet mischien hoe je dit kan oplossen? wij nemen namelijk aan dat een school hiervoor echt wel vrij moet geven? :? Ik hoop zo dat er nog een oplossing komt, anders kan ik alleen in het weekend komen |( daar zit ik ook echt niet op te wachten, we hebben er zoooooo veel zin in.

Ik hoop dat iemand hier raad mee weet.
Groetjes Daniëlle

Er zijn veel scholen die topsport stimuleren (zogenaamde LOOT scholen). Bij deze scholen maak je meer kans op een vrije dag voor sport.
Erg kinderachtig hoor om geen vrij te geven, kinderen die het suikerfeest vieren krijgen ook een extra vrije dag....!!!
Ik zou mij ook gewoon ziek melden.....of even contact opnemen met de leerplichtambtenaar dat de school zo kinderachtig doet.
NK is niet zomaar een wedstrijdje bij een buurtmanege.....

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:21

een nk is nogal wat anders dan een suikerfeest....

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:21

Oh ja waar kan ik nou het precieze schema vinden?? Heb al op swrn.info gekeken maar kan daar geen tijdschema vinden...OF ik kijk er natuurlijk weer eens overheen??!!!

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:24

hobbelheks schreef:
een nk is nogal wat anders dan een suikerfeest....

Niet helemaal mee eens....Suikerfeest hoort bij religieuse feestdagen waar wij als Nederlanders niet aan mee doen. Deze kinderen krijgen ook vrij op de NL'se feestdagen. Suikerfeest en slachtfeest zijn toch wel twee extra vrije dagen in een jaar. Dan kan een kind wat geen extra vrije dagen in een jaar heeft toch wel een keer vrij krijgen voor een NK???

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:25

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:25

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:28

Ik vind ook dat een school best wat toleranter kan zijn in dit soort gevallen.
Als je wel vrij geeft voor het suikerfeest, kun je de Nl kinderen ook vrij geven voor zoiets aparts!