Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Hoe kun je dat nou zeggen!!
Kelly_Taco schreef:Maar Listiglistje, ga jij dan voor je paard of ga jij voor jezelf?
Een paard wat zijn evenwicht niet kan houden en valt moet zichzelf toch zeer akelig voelen!
Je kan met druppels dit wellicht wel onderdrukken maar ik durf toch niet zomaar te stellen dat jij alles voor je paard doet.
Je doet alles voor jezelf om je paard bij je te houden.
Uit de berichten van TS blijkt toch wel hoe erg ze dit allemaal vind.
Zelfs het besluit om hem te verkopen.
Renske_ schreef:TaeBo aan je verhaal te horen heb je een verzekering van Amev?
iig die hanteren hetzelfde bedrag weet ik uit ervaring en zijn met ataxie erg makkelijk.
Mijn paard lijkt geen pijn te hebben(simpel getest, flink verdoofd en een periode op zware pijnstillers gezet en hij werd er niets beter of vrolijker van) maar zodra ze wel pijn hebben is het einde verhaal.
Overigens zou die van mij uitval van zenuwen in de achterhand hebben, maar is ook kramptrekker, oftewel overprikkeling van de zenuwen, beide achterbenen.
Dat was ook geen heel duidelijk verhaal.
Die van mij sleept niet, struikeld niet en valt niet, ook geen slechte coördinatie maar hij had wel duidelijk 1 slecht/trager achterbeen.
Maarja zo is het bij ieder paard anders en ataxie is een heel erg breed begrip.
Patricia nogmaals sterkte!
smeetjoew schreef:Het lijkt nu net alsof het allemaal niets kost.... Kost klauwen met geld joh al die medicatie en alle zgn alteratieve methoden die oplossing zouden kunnen bieden.
Naar mijn mening moet je handelen naar het belang van het paard en dat is niet het volstouwen met medicijnen om er later achter te komen dat het allemaal geen zin meer heeft en er alsnog een einde aan te moeten maken.