Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Prissey schreef:Moet je zeker doen Lotus.. En ik geef je 100% mijn woord dat ik gelijk heb, Ik begrijp dat het een lastige situatie blijft het is nooit leuk iemand te verliezen waar je heel veel van houdt maar houden van is ook loslaten! En dat heb jij gedaan, je kan jezelf iederedag recht in de ogen aan kijken want jij hebt het beste voor Fonz gedaan
Samurai schreef:Achter iedere traan van verdriet zit een glimlach van herinnering...
Ontroerend dit verhaal over Fonz....
Dit was een moeilijke maar wijze beslissing....
Geniet van de kleine dingen die hij je heeft gegeven, huil om het verdriet, maar weet dat hij je dankbaar zou zijn, dat er een einde kwam aan zijn pijn...
Ann_e schreef:Sterkte meid,
maar wel goed dat je voor hem hebt gekozen!
Indra schreef:Heel veel sterkte.
Hoe moeilijk het ook is, je hebt het beste gedaan. Zoals er al eerdere zeiden, liefde is loslaten. En zoals ik al eerder die gelukkige tijd bij jou? Die pakt niemand hem meer af. Je gaf hem een kans en je zag hem. Net zoals je zag dat hij pijn had en wat het beste voor hem was. Hij had geen beter baasje kunnen hebben...
randalinpony schreef:Anders doe je het toch in dit topic Lotus? Vele mensen lezen hier mee.
Ik wens je veel sterkte bij het verwerken, er is moed nodig voor ware liefde, en jij bent erg moedig geweest door hem pijn te besparen zonder jezelf te sparen. Wat een prachtige foto van jou en Fonz.
Nickeltje schreef:Net als op alle andere fora, mogen hier ook maar 2 foto's toegevoegd worden.
Dit is om er voor te zorgen dat mensen met een trage internet verbinding of die via een gsm inloggen, de informatieve fora goed kunnen bezoeken.
Voor een topic met meer foto's zul je echt naar ITP moeten. Daar mag het wel. En verder mogen er natuurlijk wel heel veel foto's in link in een bericht geplaatst worden.
Jessix schreef:Mooi gedaan in je profiel. Wat een lief diertje was 't toch..Veel sterkte de komende tijd.
astridelise schreef:Heel mooi gedaan het in memoriam verhaal over jouw Fonzie. Bij de laatste 2 foto's hield ik het niet meer droog.Je zal het best nog wel eens moeilijk krijgen hiermee, maar ik hoop dat je in de toekomst met een glimlach aan jouw tijd met Fonzie kan terugdenken.