Haha, ik wel, komt goed uit En ben 19 april jarig, dus mag ook alvast van wat vriendinnen wat voor m'n verjaardag uitkiezen
Stephanie_86
Geplaatst: 27-03-10 07:53
xXutopiaXx schreef:
Mijn vriend is juist andersom, die komt met allemaal spulletjes aanzetten in de meest waanzinnige kleuren met de opmerking: ooh dit is ook leuk, heb je dat niet nodig? Oeh, deze zal 'm ook wel mooi staan! Oh kijk, dit is een mooie kleur!!
Ik ga woensdag gelijk de eerste dag.. Weet ik zeker dat alles er nog is.. De laatste tentenkamp ging ik de 1 na laatste dag en toen was er al een hoop op.. Dat gebeurd me geen 2de keer hihi..
M3lisss
Geplaatst: 27-03-10 17:20
Naomi_Haffie schreef:
Niemand omgeving arnhem of ergens provincie Gelderland die gaat?
In Maurik en ga op woensdag met mijn vriendin uit Eck en Wiel
corinep
Geplaatst: 27-03-10 21:36
Ik hoef de 31e pas om half 1 te werken en woon niet zo ver van rotterdam af dus ik denk dat ik dan gelijk om 10 uur voor de deur ga staan. Lijkt me sowiezo wel leuk om mee te maken als ik het zo hoor. En ook nog eens een mooie fininaciele meevaller vandaag(vriend heeft vorig jaar ongeluk gehad en de verzekering betaald nou eindelijk alles uit, vriendje had gelukkig niks hoor ) dus kan nog wat kopen ook .
Ik ga donderdag 1 april, heb toch maar besloten wel te gaan. Ga voor een zomerdeken en eventueel voor de scapa spullen. Ben benieuwd hoe het is, ben er nog nooit geweest