Update Shetlander Puck, laatste nieuws: ingeslapen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:22

ThePast03 ik heb mijn mening open gelaten op pijn betreft voorlopig heeft hij vanmiddag gespeelt met een jong ruintje. Word hij ingeslapen is het mooi voor hem nog even gespeelt te hebben met een leeftijdgenoot

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:26

Prissey schreef:
ThePast03 ik heb mijn mening open gelaten op pijn betreft voorlopig heeft hij vanmiddag gespeelt met een jong ruintje. Word hij ingeslapen is het mooi voor hem nog even gespeelt te hebben met een leeftijdgenoot

Dat ben ik met je eens,en hoop van ganser harte dat hij nog even geniet deze dagen.
Zoals ik al eerder zei,het lijkt me een schatje,en het is heel triest dat zn leventje zo verloopt.
Hoop ook echt dat wat je beslissing ook is,je die kan en wil maken.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:27

cassidy hoeft geeen excuus te maken nergens voor nodig aangezien ze meer reageerd voor persoonlijke aanval op mij dan voor puck. Het maakt me ook zeer weinig uit hoe en wat jij denkt cassidy maar jij roept wantrouw en je maakt je standpunt dat jij gelijk hebt er geen da komt of ik erover zou liegen. Vandaar dat je welkom bent zodat je met eigen ogen oren kan zien wat er gebeurt ipv oordelen te geven terwijl je mij en puck niet kent

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:27

Cassidy schreef:
Brainless schreef:
@cassidy
Ik wil je reiskosten wel betalen hoor!

Deal! Ik vraag overigens ook een vergoeding voor ieder uur dat ik onderweg ben om me persoonlijk ervan te overtuigen dat diertje echt de eeuwiggroene jachtvelden opgaat. Mijn uurloon is 100 Euro per uur. Waar mag ik de rekening heensturen?

....wie heeft het hier nou over geld verdienen over de rug van een paard..... :+

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:28

Mindim schreef:
Je loopt haar zo af te zeuren en trekt openlijk in twijfel en steekt niet onder stoelen of baken, dat je denkt dat ze het diertje ten koste van alles laat leven.
Had ze zich tegenover jou ergens aan te houden dan? Tegenover het paardje moet ze zich ergens aan houden, paardwaardig of niet, maar niet aan jou.

Roep ik wat anders dan? Ze heeft zich aan het paardje ergens aan te houden. En zich ook te verontschuldigen als ze hem meer pijn heeft bezorgd dan eigenlijk nodig was geweest (en de fokker/verkoper/handelaar ook) .

janflicka

Cassidy schreef:
Brainless schreef:
@cassidy

Deal! Ik vraag overigens ook een vergoeding voor ieder uur dat ik onderweg ben om me persoonlijk ervan te overtuigen dat diertje echt de eeuwiggroene jachtvelden opgaat. Mijn uurloon is 100 Euro per uur. Waar mag ik de rekening heensturen?

Je eisen gaan wel plots omhoog? :D

noudy

Cassidy schreef:
Prissey schreef:
als je dan zo twijfeld kom je maandag toch lang alls de da er is je bent van harte uitgenodigt mevrouw wantrouw

Is het niet waard...zelf reiskosten hebben als jij allang hebt besloten om het diertje niet te laten gaan...ik moet ook aan mezelf denken...en aan mijn eigen drie paardjes, die wel pijnloos door het leven gaan....die wel een toekomst hebben. :D

Als het de reiskosten bij jou nog niet waard is, snap ik toch echt niet waarom je je hier in het topic zo druk loopt te maken.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:29

Cassidy schreef:
Brainless schreef:
@cassidy

Jeeh ben je advocaat ofzo??
Mijn man kost dat per uur als je hem inhuurt.

Van je uurloon betaal ik liever (een gedeelte) van de DA rekening, dan aan jou, want blijkbaar wil jij er nog aan verdienen ook.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:29

zap schreef:
....wie heeft het hier nou over geld verdienen over de rug van een paard..... :+

:D

TS had toch sponsoren, dus geen centje pijn voor haar. Toch? Of het geld nou naar de fokker gaat of naar mij. Mijn eigen drie paardjes zijn er erg blij mee...en hebben iig een toekomst :D

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:31

Cassidy schreef:
zap schreef:

:D

TS had toch sponsoren, dus geen centje pijn voor haar. Toch? Of het geld nou naar de fokker gaat of naar mij. Mijn eigen drie paardjes zijn er erg blij mee...en hebben iig een toekomst :D

Groot verschil dat zei geen bedrag noemt en/of eist...

we gaan wel heel erg offtopic nou :Y)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:32

noudy schreef:
Als het de reiskosten bij jou nog niet waard is, snap ik toch echt niet waarom je je hier in het topic zo druk loopt te maken.

Toos werkeloos, auto rijdt niet op water, heb geen sponsoren zoals TS. En mijn uurloon van 100 Euro is nog mild berekend...:D

En maak je geen zorgen, bedrag wat ik krijg wordt ten 100% gedoneerd aan Brooke...komt het iig goed terecht.

Brainless

Als ik geld geef moet dat ten goede komen van dieren, niet voor mensen die het hardst om hun gelijk schreeuwen, maar wel over de rug van zo'n beestje extra geld willen hebben.
Tjonge wat stoer!!

Anoniem

Cassidy schreef:
Mindim schreef:
Je loopt haar zo af te zeuren en trekt openlijk in twijfel en steekt niet onder stoelen of baken, dat je denkt dat ze het diertje ten koste van alles laat leven.
Had ze zich tegenover jou ergens aan te houden dan? Tegenover het paardje moet ze zich ergens aan houden, paardwaardig of niet, maar niet aan jou.

Roep ik wat anders dan? Ze heeft zich aan het paardje ergens aan te houden. En zich ook te verontschuldigen als ze hem meer pijn heeft bezorgd dan eigenlijk nodig was geweest (en de fokker/verkoper/handelaar ook) .

Laat de persoonlijke aanvallen op de TS dan weg. Je bent heel irritant in dit topic, als ik eerlijk moet zijn. Ieder zijn mening, maar jij drijft het door met je persoonlijke vete.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:32

Cassidy schreef:
Brainless schreef:
@cassidy

jaa als het maar onmogelkjk is dat je op de feiten wordt gedrukt sorry maar dan neem ik mensen uit volgens jou? Cassidy laten we nu stoppen met persoonlijke aanvallen je bent welkom je wilt zelf niet sorry meer kan ik niet doen voor je.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:34

Cassidy schreef:
Prissey schreef:
als je dan zo twijfeld kom je maandag toch lang alls de da er is je bent van harte uitgenodigt mevrouw wantrouw

Is het niet waard...zelf reiskosten hebben als jij allang hebt besloten om het diertje niet te laten gaan...ik moet ook aan mezelf denken...en aan mijn eigen drie paardjes, die wel pijnloos door het leven gaan....die wel een toekomst hebben. :D

Dat vind ik toch wel zo'n hypocriete opmerking..
Wie denk jij dat je bent? Jij bent nu gewoon je hele avond bezig om iemand compleet
de grond in te stampen.. Heb je geen vrienden? Familie? Bezigheden? Hobby's? Een leven?

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:34

Zap, jij mag het een persoonlijke aanval vinden, dat is het niet. Ik vind het dieronwaardig om mogelijk een lang weekend met pijn te moeten staan. Jij weet niet wat er met mijn paard gebeurd is dus kan daar niet over oordelen en ik wil het weekend in met de wetenschap dat mijn paard oke is. Ik neem aan dat een DA zelf wel prioriteiten kan inschatten en als er een echt spoedgeval is gaat dat natuurlijk voor. Maar een weekend met mogelijk pijn is not-done. Of het nou om mijn paard gaat of welk paard dan ook. Een paard weet niet dat er met een paar daagjes hulp komt, die weet alleen maar wat ie voelt en dat dat zeer doet. En die hoort daar zo snel mogelijk vanaf geholpen te worden, weekend of niet.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:35

Debbie schreef:
de grond in te stampen.. Heb je geen vrienden? Familie? Bezigheden? Hobby's? Een leven?

..werk?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:35

Brainless schreef:
Als ik geld geef moet dat ten goede komen van dieren, niet voor mensen die het hardst om hun gelijk schreeuwen, maar wel over de rug van zo'n beestje extra geld willen hebben.
Tjonge wat stoer!!

Idd, heel stoer om wat extra voor Brooke te willen hebben.
Enfin, time will tell....

Anoniem

Re: Update Shetlander Kneusje / Puck!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:36

Ik ga je temmen Cassidy, ik vind je vervelend worden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:36

Debbie schreef:

Dit is nu de tweede keer dat ik je op een behoorlijk nare manier persoonlijk zie worden.

De anderen hebben het tenminste nog over beslissingen van iemand, jij zit gewoon op een persoon te hakken.
Niet erg prettig moet ik zeggen.

Cassidy

Re: Update Shetlander Kneusje / Puck!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:38

@ Mindim, doen hoor, niet alleen dreigen.

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:39

Prissey! Ik vind dat je echt een super daad hebt verricht, nu al! Of Puck nou wel of niet in moet slapen maandag, je hebt hem daar weggehaald en je ontfermd over het beestje. Ik heb niks op je aan te merken en snap je reddingspoging volledig. Vind het onwijs goed wat je doet! Had waarschijnlijk hetzelfde gedaan..

Maar wat een heisa en kritiek hier over iemand die gewoon ontzettend goed bezig is! Als zij hem niet had meegenomen, wie weet hoelang hij daar nog had gestaan bij die boer. éen ding, ik weet zeker dat de liefde, omgeving+ verzorging die het beestje nu krijgt veel beter is als waar ze vandaan komt! Al is het misschien maar voor 2 dagen, ik zou het in dat geval ook een waardig einde gunnen.

Heb soms een beetje moeite met het woord "paardwaardig" Wie kan bepalen wanneer een paardenleven nog 'paardwaardig' is??
Ik ben van mening dat er gevallen zijn waarin men het te snel opgeeft, als je doorzet zijn er vaak nog best dingen te redden.. Ik zeg niet dat dat in dit geval zo is, maar ik vind het goed dat Prissey pas een besluit neemt na onderzoek en mening van DA Het is wel heel makkelijk om meteen te zeggen: laat maar inslapen (helemaal door DA die het beest niet eens gezien hebben en alleen een verhaal via tel. hebben)

Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar heeft een gehandicapt mens met vergroeingen en een scheve rug, kromme benen enz die niet normaal kan lopen ook zodanig geen 'menswaardig' bestaan en moeten wie die in laten slapen??

Vooropgesteld als het dier geen pijn ondervind aan zijn handicap denk ik dat hij door zijn soortgenoten beter geaccepteerd word dan menig gehandicapt persoon! En denk ik dat hij best een plezierige tijd kan hebben met soortgenoten, ik zou daar persoonlijk van genieten als Prissey dit uiteindelijk zal bereiken met haar actie! Echt respect meis!

Tuurlijk moet dit dier ingeslapen worden als hij geen pijnloos leven kan lijden. En ik ben misschien best een beetje rooskleurig, er zal waarschijnlijk weinig hoop zijn... Maar het geeft meer rust als je zeker weet dat je niks meer kon doen, als dat je hem meteen in had laten slapen.
Maar hoe het ook afloopt Prissey, ik vind dat je goed bezig bent! Ik ben heel benieuwd wat er maandag uitkomt!

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:40

mensen ik neem aan dit topic is vanwege puck niet om mij persoonlijk aantevallen omdat je denkt iemand achter je beeldscherm denkt te kunnen. Zullen we ontopic gaan en blijven.. Ook voor cassidy

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:40

Prissey schreef:

Je verhaal van vanmiddag was dat ie alleen een stukje gedraafd heeft en een bokje gaf. Nu heeft ie gespeeld? Of pas je het aan om je beslissingen te rechtvaardigen?

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 00:41

slimmerik schreef:
Prissey schreef:

Je verhaal van vanmiddag was dat ie alleen een stukje gedraafd heeft en een bokje gaf. Nu heeft ie gespeeld? Of pas je het aan om je beslissingen te rechtvaardigen?

lees even al mijn eerdere post. Moet er tussen staan dat dit eerder vermeld werd zo nietg laat het dan even weten