Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prissey schreef:ThePast03 ik heb mijn mening open gelaten op pijn betreft voorlopig heeft hij vanmiddag gespeelt met een jong ruintje. Word hij ingeslapen is het mooi voor hem nog even gespeelt te hebben met een leeftijdgenoot
Cassidy schreef:Brainless schreef:@cassidy
Ik wil je reiskosten wel betalen hoor!
Deal! Ik vraag overigens ook een vergoeding voor ieder uur dat ik onderweg ben om me persoonlijk ervan te overtuigen dat diertje echt de eeuwiggroene jachtvelden opgaat. Mijn uurloon is 100 Euro per uur. Waar mag ik de rekening heensturen?
Mindim schreef:Je loopt haar zo af te zeuren en trekt openlijk in twijfel en steekt niet onder stoelen of baken, dat je denkt dat ze het diertje ten koste van alles laat leven.
Had ze zich tegenover jou ergens aan te houden dan? Tegenover het paardje moet ze zich ergens aan houden, paardwaardig of niet, maar niet aan jou.
Deal! Ik vraag overigens ook een vergoeding voor ieder uur dat ik onderweg ben om me persoonlijk ervan te overtuigen dat diertje echt de eeuwiggroene jachtvelden opgaat. Mijn uurloon is 100 Euro per uur. Waar mag ik de rekening heensturen?
Cassidy schreef:Prissey schreef:als je dan zo twijfeld kom je maandag toch lang alls de da er is je bent van harte uitgenodigt mevrouw wantrouw
Is het niet waard...zelf reiskosten hebben als jij allang hebt besloten om het diertje niet te laten gaan...ik moet ook aan mezelf denken...en aan mijn eigen drie paardjes, die wel pijnloos door het leven gaan....die wel een toekomst hebben.
Cassidy schreef:zap schreef:....wie heeft het hier nou over geld verdienen over de rug van een paard.....
TS had toch sponsoren, dus geen centje pijn voor haar. Toch? Of het geld nou naar de fokker gaat of naar mij. Mijn eigen drie paardjes zijn er erg blij mee...en hebben iig een toekomst
noudy schreef:Als het de reiskosten bij jou nog niet waard is, snap ik toch echt niet waarom je je hier in het topic zo druk loopt te maken.
Cassidy schreef:Mindim schreef:Je loopt haar zo af te zeuren en trekt openlijk in twijfel en steekt niet onder stoelen of baken, dat je denkt dat ze het diertje ten koste van alles laat leven.
Had ze zich tegenover jou ergens aan te houden dan? Tegenover het paardje moet ze zich ergens aan houden, paardwaardig of niet, maar niet aan jou.
Roep ik wat anders dan? Ze heeft zich aan het paardje ergens aan te houden. En zich ook te verontschuldigen als ze hem meer pijn heeft bezorgd dan eigenlijk nodig was geweest (en de fokker/verkoper/handelaar ook) .
Cassidy schreef:Prissey schreef:als je dan zo twijfeld kom je maandag toch lang alls de da er is je bent van harte uitgenodigt mevrouw wantrouw
Is het niet waard...zelf reiskosten hebben als jij allang hebt besloten om het diertje niet te laten gaan...ik moet ook aan mezelf denken...en aan mijn eigen drie paardjes, die wel pijnloos door het leven gaan....die wel een toekomst hebben.
Debbie schreef:de grond in te stampen.. Heb je geen vrienden? Familie? Bezigheden? Hobby's? Een leven?
Prissey schreef:ThePast03 ik heb mijn mening open gelaten op pijn betreft voorlopig heeft hij vanmiddag gespeelt met een jong ruintje. Word hij ingeslapen is het mooi voor hem nog even gespeelt te hebben met een leeftijdgenoot
slimmerik schreef:Prissey schreef:ThePast03 ik heb mijn mening open gelaten op pijn betreft voorlopig heeft hij vanmiddag gespeelt met een jong ruintje. Word hij ingeslapen is het mooi voor hem nog even gespeelt te hebben met een leeftijdgenoot
Je verhaal van vanmiddag was dat ie alleen een stukje gedraafd heeft en een bokje gaf. Nu heeft ie gespeeld? Of pas je het aan om je beslissingen te rechtvaardigen?