Wij gaan ook de vrijdagmiddag nog. We hebben kaargten gewonnen via het Brabants Dagblad
idefix4
Geplaatst: 13-03-10 22:17
Nou, ik wil geen ogen uitsteken, maar ik mag maar liefst 3 dagen voor 'n bietje! Wij gaan al jaren niet meer, omdat ik het belachelijk duur vind idd. Dus voor het eerst in jaren ga ik weer. Vroeger ging ik jaarlijks naar de zaterdag voor de kür en de zondag voor de kür voor 4-tallen en 8-tallen. Jammer dat dát er niet meer is! Want dat vond ik altijd erg mooi om te zien.
Vrijdags hebben we kaarten gewonnen via de krant, zaterdags mogen we naar de kür op muziek als V.I.P. (Zooo blij ermee!!). We zijn uitgenodigd door een toeleverancier van mijn man. Echt gaaf! Heb ik nog nooit meegemaakt. Sirus waar ga jij ergens zitten?? En voor de zondagochtend zijn we er op uitnodiging van de Rabobank. Onze Sabrina mag meedoen aan de kinderpersconferentie. Mag ze een vraag stellen aan Anky van Grunsven, Lotje Schoots, Edward Gal of Jeroen Dubbeldam!
Dus yep, I'll be there!
Ik heb niet alle 12 pagina's doorgespit, maar komt er ook een stand van bokt weer hier? Of past dat niet in hun budget? Bij Horse Event waren ze goed bezocht.
idefix4
Geplaatst: 13-03-10 22:26
Martine: Als je echt een mooi stukje Den Bosch wil zien, moet je nagaan of ze al weer varen onder den Bosch door. Dat is echt de moeite waard! Echt een superbelevenis!
Mensen die er gaan werken: Ik ben op vrijdag ingedeeld maar ik kan plotseling niet dan.. Werk wel ook op zaterdag en zondag en dan kan ik wel gewoon. Zou ik gewoon kunnen mailen naar Eventique dat ik verhinderd ben, of hoe moet ik dat aanpakken?
Vera1908
Geplaatst: 15-03-10 16:53
Donderdag West Shirley rij 2 stoel 58 Noord
Vrijdag West Noord Deelnemers: Asjemenou_
Zaterdag West Marco, jasmijn en nog zn 8 anderen rij 1, stoelnummers Mij onbekend __Marloes - Marloes - Rij 7 - stoel 105 of 106 - de hele dag AnneKi - Annemarie - Rij 11 - stoel? - overdag Shiirley - Shirley - rij 2 - stoel 58 - smiddags xVeraaa - Vera - rij 10 - stoel 52 en 53 - overdag _Lotte_ - Lotte - rij 1 - stoel 112 - overdag Noord Desir_ee - Désirée - Rij? - Stoel ? waarschijnlijk gewoon aso vooraan en alleen de avond VIP SSDesign Werken: Tess (haike)
Zondag West Liiisette - rij? - stoel 7 en 8 volgensmij - 's middags Noord Werken: Tess (haike)
Passpartout Tribune Oost Mar_nimbus Rij 3 stoel 57 en 58
Bouwpakket
Geplaatst: 15-03-10 16:54
ik ga alleen op zondagmiddag, wereldbeker dressuur kijk ik op de televisie...
welke tribune ik zit weet ik niet, vriendin heeft de kaartjes besteld... hoop gewoon west net als andere jaren
Sirus
Geplaatst: 15-03-10 18:10
idefix4 schreef:
Sirus waar ga jij ergens zitten??
Geen idee, we gaan op uitnodiging van de Rabo. Wel met alles erop en eraan, dus anders als andere jaren. Ik weet niet of je dan ook op een andere plek komt te zitten.