Wie gaat er naar PAARD 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 14:05

PAARD 2010 zit er weer op |( Nu moet ik echt even een paar dagen afkicken!

Iedereen die bij ons een show of demonstratie heeft gegeven: HARTSTIKKE BEDANKT!!! Wij hebben echt alle dagen zitten genieten. Iedereen had er heel veel werk van gemaakt, dat is zo leuk om te zien!

Nu zit ik nog zo vol met verhalen over alle leuke shows, iedere x verzin ik weer wat nieuws. De verklede bixie was geweldig, vooral de combinatie met de ring ernaast; daar werd namelijk nationaal gesprongen. Geweldige foto gemaakt van Angelique Hoorn en een "pipi langkous" bixiemeisje!! (Nog even uitvogelen hoe ik die hier kan plaatsen)

Zomerdijks Willie Wortel was top, Herman Wientjes met z'n mooie fries, Regina Gerrits die een paar mooie westernshows voor ons had geregeld, the painted pony's, Esther de Vries, Yvonne met joy en silver en Daniëlle met Jauke, de carrouselgroep, de fjorden, Marlies Arends met "The black lord of the dance", hele interessante spring- en dressuurclinics, Marieke van Velzen, Hester Klompmaker.....We hadden zoveel geweldige shows en dan heb ik hier nog lang niet alles genoemd!! Ik zou echt geen "mooiste" show uit kunnen kiezen! (Lastig als je aan een journalist moet vertellen wat het hoogtepunt van het evenement was..... Heb gewoon alles genoemd :D)

Zelf ook nog even ernstig voor gek gestaan in de piste met de workshop linedancing van dansschool erik :+ Erik... je wordt bedankt }> Hopelijk heeft niemand dat gezien!!

Verder voor deelnemers misschien nog leuk om even te bekijken: Fototrailer heeft alle dagen foto's gemaakt, zowel van de wedstrijd als van de shows. Hopelijk plaatsen ze de foto's snel op de site, dan kunnen jullie ze daar terugvinden!

Nogmaals: Allemaal heel erg bedankt!! En hopelijk tot volgend jaar PAARD 2011 :wave: :evaw:

Susanne_

Re: Wie gaat er naar PAARD 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:08

Hallo Carmen, ik ben erg benieuwd hoe veel mensen er de laatste dag zijn geweest. en hoeveel in totaal.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 15:00

In totaal hebben we 23.044 bezoekers gehad!! +:)+
Hoe dat precies per dag is verdeeld weet ik niet, wel dat zaterdag en zondag de drukste dagen waren.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:04

Wauw, dat is wel top dat er zoveel zijn geweest!

Volgend jaar komen wij zeker weer hoor!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:05

Carmen85 schreef:
Zelf ook nog even ernstig voor gek gestaan in de piste met de workshop linedancing van dansschool erik :+ Erik... je wordt bedankt }> Hopelijk heeft niemand dat gezien!!

:

Jazeker dat heb ik gezien :D Wij stonden toen klaar om de show voor de vereniging van het Spaanse paard te geven :+

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:23

Dan moeten er zondag dus zo'n 8000 bezoekers zijn geweest...

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:55

Romyyy13 schreef:
ik moest gister ook in ZZ-D
1e parc was ik foutloos ! :D Ze sprong super, was alleen niet zo snel maar wou liever een lekker rondje ryden !
2e parc ging iets minder.. paar balken eraf :+

Ik vond het dit jaar weer super !
alles super geredeld enzo! het ging allemaal lekker snel achter elkaar aan enzo !
alleen het 2e parc werd er in de Z & ZZ niet zo goed gesprongen en dat vind ik altijd jammer ! M heb ik niet meer gezien.
1e parc was bijna iedereen foutloos en 2e parc bijna niemand..
en natuurlijk is het wel vaak zo dat zoiets moeilijk staat maar toch jammer !
verder was het echt weer een super dag !

kheb jou idd ook zien springen! :)

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:03

Ik ben Donderdagavond heen geweest maar tot mijn spijt trok het me totaal niet aan. De ruimte was mooi maar de stands vielen me tegen, toen ik er af was, was er springen maar er was geen animo voor (kijkers) en we werden niet echt enthousiast gemaakt. Als je wat zat te eten kon je ook niks zien ivb de reclame borden :+

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:05

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:17

Dit zijn Bojangles en ik...
We hebben nog veel meer foto's en filmpjes alleen die moeten nog van een andere camera gehaald worden.
Maar wie weet zijn we wel gespot door 1 van jullie. O:)
Altijd leuk om ff te horen hoe en wat. :D
En als er mensen zijn met nog meer foto's van ons dan horen we het graag.

Even de buideltas met lekkers goed om doen (wat je Nani niet hoeft te vertellen) :=
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VQVISY6K.jpg

In de ring tijdens de 1e demo
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVRUHBSN.jpg

Met de complimenten van Indy :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HEYTNLKE.jpg

Even samen in beeld
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UCHKDNQI.jpg

Painted Pony Nani
http://www.mijnalbum.nl/Foto-83PTKE3M.jpg

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:25

Carmen85 schreef:
PAARD 2010 zit er weer op |( Nu moet ik echt even een paar dagen afkicken!

Iedereen die bij ons een show of demonstratie heeft gegeven: HARTSTIKKE BEDANKT!!! Wij hebben echt alle dagen zitten genieten. Iedereen had er heel veel werk van gemaakt, dat is zo leuk om te zien!

Nu zit ik nog zo vol met verhalen over alle leuke shows, iedere x verzin ik weer wat nieuws. De verklede bixie was geweldig, vooral de combinatie met de ring ernaast; daar werd namelijk nationaal gesprongen. Geweldige foto gemaakt van Angelique Hoorn en een "pipi langkous" bixiemeisje!! (Nog even uitvogelen hoe ik die hier kan plaatsen)

Zomerdijks Willie Wortel was top, Herman Wientjes met z'n mooie fries, Regina Gerrits die een paar mooie westernshows voor ons had geregeld, the painted pony's, Esther de Vries, Yvonne met joy en silver en Daniëlle met Jauke, de carrouselgroep, de fjorden, Marlies Arends met "The black lord of the dance", hele interessante spring- en dressuurclinics, Marieke van Velzen, Hester Klompmaker.....We hadden zoveel geweldige shows en dan heb ik hier nog lang niet alles genoemd!! Ik zou echt geen "mooiste" show uit kunnen kiezen! (Lastig als je aan een journalist moet vertellen wat het hoogtepunt van het evenement was..... Heb gewoon alles genoemd :D)

Verder voor deelnemers misschien nog leuk om even te bekijken: Fototrailer heeft alle dagen foto's gemaakt, zowel van de wedstrijd als van de shows. Hopelijk plaatsen ze de foto's snel op de site, dan kunnen jullie ze daar terugvinden!

Nogmaals: Allemaal heel erg bedankt!! En hopelijk tot volgend jaar PAARD 2011 :wave: :evaw:

Jullie ook bedankt voor het leuke en gezellige evenement!
Mooie showpiste, fijne losrij-ring, aardige ringmeesters, trailer mooi dichtbij! :)

Wij hebben ook erg genoten van het geven van de shows :)
Jammergenoeg zelf niet zoveel gezien, maar van wat we gezien hebben erg leuk!
Lees her en der wat kritiek, maar denk dat iedereen in zijn achterhoofd moet houden dat iedereen die mee heeft gedaan toch harstikke zijn best heeft gedaan om er wat leuks van te maken voor het publiek. Het is best spannend om te moeten presteren precies op dát moment voor een groot publiek!

Ben erg benieuwd naar foto's & filmpjes van alle dagen en alles shows & acts, lijkt me erg leuk om allemaal terug te kijken.

En inderdaad, als er mensen zijn die foto's hebben gemaakt van de geverfde ponies, zou leuk zijn om deze te ontvangen dus dan heel graag een PB! :)

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:34

Wij zijn zaterdagavond met een groepje naar Hardenberg geweest, vond het erg leuk!!
De shows waren niet heel bijzonder die avond.... ;)

De show van Bibi Rodenburg vond ik wel leuk, sympathieke amazone en echt een heel fijn paard!
De friezen is het showblokje van Herman Wientjes waren ook wel gaaf, vooral de merrie. :9

En verder het ruiterfeest, dat was (voor ons iig) geweldig! :D

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:13

jaa Bibi en Donna echt een hele fijne combi wat een gaaf paard vond ik dat! :~
de clinic van Gert (weet de tweede naam even niet meer) bruss was ook erg leuk, wat een gave hengst zucht... :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:17

xMarianne schreef:
jaa Bibi en Donna echt een hele fijne combi wat een gaaf paard vond ik dat! :~
de clinic van Gert (weet de tweede naam even niet meer) bruss was ook erg leuk, wat een gave hengst zucht... :)

Gert Wiegand Bruss was dat :)
rijd bij dezelfde vereniging als waar ik rijd..

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 23:33

*grinnik* Wij zijn ook weer veilig thuis. Enfin, we hebben het overleefd, uiteindelijk hebben we opgegeven om dat wat voor stallen door moest gaan weer te herbouwen als Joy het weer had omgegooid (echt leuk zo'n paard van 1.72m dat denkt dat ze 1.20m is en overal tussen past en alle palen hangen los in onverankerde staanders), en van de beursvloer heb ik niks gezien want ik durfde m'n paarden niet alleen te laten tussen die wankele houten palen dus daar heb ik geen oordeel over. Van de 2x dat ik eroverheen gerend ben om even bij de NVVR stand te buurten zag 't er iig mooi uit. Elk nadeel heb z'n voordeel, nu heb ik ook niet veel teveel geld uit kunnen geven, want beurzen zijn gevaarlijk voor je portemonnee.... ;) En qua losrijpiste, parkeren en parkeerpersoneel, geregel van wedstijd- en demoruiters, omroepers, tot en met watertappunt toe, enzovoort, helemaal prima geregeld allemaal. Al hadden de wedstrijdruiters soms geloof ik wel wat last van de showgeluiden, maar goed, wij ook van losrijdende wedstrijdruiters, 't is toch 'n beetje inschikken en begrip voor elkaar hebben. Van alle shows etc. van collega's heb ik iig vanaf de zijlijn genoten, veel professionaliteit en er was voor elk wat wils, echt leuk om alleen al naar 't losrijden te kijken. En ach, je doet het toch nooit voor iederéén goed, dat heb ik óók opgegeven om te willlen, en zaterdag duurde het in de middagdemo's even voor we erin zaten. Da's het nadeel van zoveel energievretend extra geregel eromheen, de spanningsboog en het aanpassingsvermogen is een kéér op. Maar goed, daar hadden meer mensen last van, showrijden blijft altijd spannend, hoe vaak je het ook doet, en iedereen heeft z'n best gedaan. Gelukkig was dat bij ons zondag over, toen waren wijzelf iig best tevreden, maar ook wel blij dat we weer naar huis konden want oef, helemaal gesloopt.
Het losrijden van de Bixieproeven vond ik stiekum nog het ALLERleukste om naar te kijken :D. Wat was dat prachtig zeg, kindjes hobbelend op pony'tjes, helemaal verkleed, gewoon lekker simpel. En Debby en ik waren VERLIEFD op een klein roze meisje op een witte shet met knalroze plastic hoofdstel! Ik ben blij dat er nog kinderen zijn die zo nog meekrijgen dat ponyrijden gewoon LEUK is ipv alleen maar prijzen "moeten" winnen op dure wedstrijdpony's wat je helaas ook wel ziet... Hoewel, er zaten ook wel fanatieke ouders tussen die na onze eenhoornshow hun kind kwamen aanbieden om met ons mee te gaan doen in de show, jaaaaaaaa hoor 8-) Kom er nu trouwens achter dat ik vergeten ben de showmuziek weer op te halen, stom, nou ja, geeft niet, we hebben nog 'n paar CD-tjes over....
Weet iemand of er van onze eenhoornshow door iemand nog foto's zijn gemaakt trouwens...? :o

Enfin, er moet wel even wat gebeuren wil ik zelfs maar in overweging nemen om volgend jaar wéér met 'n paard, laat stáán twee, te komen, maar dat hoef ik de organisatie verder niet uit te leggen en die blaam treft niet alleen hen, dat weet ik ook wel (hoewel mij niet helemaal duidelijk is hoe je 4 boxen kunt toewijzen aan 8 paarden waaronder een hengst tussen 2 merries met alleen erg gammele balkjes ertussen, maar goed, dat terzijde, ook dat werd opgelost). Ben iig blij dat we het uiteindelijk met z'n allen nog rond hebben gekregen.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 10:43

Whoehaaaaaaaaaaaaa ik zit hier ff een potje te stuiteren!! Carmen bedankt voor de link van het filmpje, you made my day! :):) *\o/* :):) http://www.rabobank.nl/particulieren/lo ... oot_succes

En dan vooral zo bij de 12, 13 seconden in het filmpje, de 3 witjes die in beeld komen whoehaaaaa :D :o :+ :D

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 13:58

hahaha Regine! Je bent me voor! Ik had de link naar het filmpje er ook even op willen zetten ;-)
Gaaf gemaakt hè!?

Romyyy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:31

xxxdonja schreef:
Romyyy13 schreef:
ik moest gister ook in ZZ-D
1e parc was ik foutloos ! :D Ze sprong super, was alleen niet zo snel maar wou liever een lekker rondje ryden !
2e parc ging iets minder.. paar balken eraf :+

Ik vond het dit jaar weer super !
alles super geredeld enzo! het ging allemaal lekker snel achter elkaar aan enzo !
alleen het 2e parc werd er in de Z & ZZ niet zo goed gesprongen en dat vind ik altijd jammer ! M heb ik niet meer gezien.
1e parc was bijna iedereen foutloos en 2e parc bijna niemand..
en natuurlijk is het wel vaak zo dat zoiets moeilijk staat maar toch jammer !
verder was het echt weer een super dag !

kheb jou idd ook zien springen! :)

ghehee.. toch niet alleen het 2e rondjee :o
die ging echt héél slecht .. |(

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 15:55

Leuk promofilmpje inderdaad, mooi de emotie op de gezichten van de toeschouwers ook, grappig om te zien :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:06

Het is een super leuk filmpje en een hele eer om er zelf in voor te komen! Het zonder zadel springen en de gezichten van de toeschouwers, het geeft een prima beeld van hoe leuk evenement Paard is!
We hebben vorig jaar al een heerlijk weekend in Hardenberg gehad toen we 2 dagen met de paarden aanwezig mochten zijn en dit jaar een heerlijke zaterdagavond! Het is een onwijs eind rijden (voor ons) maar de sfeer op Paard is altijd goed!

BodyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:01

Hoeveel Tinkers waren er aanwezig?

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:07

Het was zeer zeker geslaagd voor iedereen geloof ik, jammer dat er donderdag en vrijdag niet al teveel mensen waren (2200 en 3200 geloof ik) Zondag was veruit de drukste dag. Heb heel veel leuke mensen ontmoet. Volgend jaar zullen wij weer van de partij zijn. De organisatie was voor ons goed geregeld ik weet niet hoe het voor de bezoekers was. De shows heb ik niks van gezien onze stand stond te ver weg van de piste. Ik hoop dat iedereen volgend jaar weer komt.

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 00:51

Shamrock4NL schreef:
Wij zijn zaterdagavond met een groepje naar Hardenberg geweest, vond het erg leuk!!
De shows waren niet heel bijzonder die avond.... ;)

De show van Bibi Rodenburg vond ik wel leuk, sympathieke amazone en echt een heel fijn paard!
De friezen is het showblokje van Herman Wientjes waren ook wel gaaf, vooral de merrie. :9

En verder het ruiterfeest, dat was (voor ons iig) geweldig! :D

:+ Zeker weten..

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:22

Ja, jij hebt je ook wel vermaakt geloof ik!! :D

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:39

Ik vond het wel gaan, ik kende ook maar 2 mensen of zo... dusja ik vroeg me op het begin wel af wat ik daar in godsnaam deed :P maar later heb ik me wel vermaakt.. :)