Iedereen die bij ons een show of demonstratie heeft gegeven: HARTSTIKKE BEDANKT!!! Wij hebben echt alle dagen zitten genieten. Iedereen had er heel veel werk van gemaakt, dat is zo leuk om te zien!
Nu zit ik nog zo vol met verhalen over alle leuke shows, iedere x verzin ik weer wat nieuws. De verklede bixie was geweldig, vooral de combinatie met de ring ernaast; daar werd namelijk nationaal gesprongen. Geweldige foto gemaakt van Angelique Hoorn en een "pipi langkous" bixiemeisje!! (Nog even uitvogelen hoe ik die hier kan plaatsen)
Zomerdijks Willie Wortel was top, Herman Wientjes met z'n mooie fries, Regina Gerrits die een paar mooie westernshows voor ons had geregeld, the painted pony's, Esther de Vries, Yvonne met joy en silver en Daniëlle met Jauke, de carrouselgroep, de fjorden, Marlies Arends met "The black lord of the dance", hele interessante spring- en dressuurclinics, Marieke van Velzen, Hester Klompmaker.....We hadden zoveel geweldige shows en dan heb ik hier nog lang niet alles genoemd!! Ik zou echt geen "mooiste" show uit kunnen kiezen! (Lastig als je aan een journalist moet vertellen wat het hoogtepunt van het evenement was..... Heb gewoon alles genoemd

Zelf ook nog even ernstig voor gek gestaan in de piste met de workshop linedancing van dansschool erik

Verder voor deelnemers misschien nog leuk om even te bekijken: Fototrailer heeft alle dagen foto's gemaakt, zowel van de wedstrijd als van de shows. Hopelijk plaatsen ze de foto's snel op de site, dan kunnen jullie ze daar terugvinden!
Nogmaals: Allemaal heel erg bedankt!! En hopelijk tot volgend jaar PAARD 2011