delerium schreef:SanneTilburg: ik denk niet dat je uberhaupt je reactie verwijderd moet willen hebben. Die was ongepast, maar dat erken je, je maakt je excuus, je legt het uit, en dat alles op een nette manier. Dat je eerste reactie ongelukkig was is toch niet meer terug te draaien, hoop eerder dat er mensen voor dezelfde misser behoed worden die alleen de eerste en laatste pagina lezen. Denk dat gezien de eerdere reacties van de TS zij minder moeite heeft met een foute opmerking die daarna netjes is opgelost dan met ongefundeerde misselijkheden die er zomaar ingekwakt worden.
Flugeltje: hoe is het nu?
Ja... wat moet ik zeggen, wachten...wachten en wachten, ik word daar niet blij van
de paarden staan niet meer op het land en als ik hem losgooi, gaat hij in een hoek staan, maar word ondertussen wel vervelend op stal
.
Ik weet effe niet wat ik er nu mee moet , ik probeer hem zoveel mogelijk beweging te geven, maar of hij daar nu zo vrolijk van word... niet echt, ik doe het meer voor mezelf dan voor hem geloof ik. Heb vandaag zijn manen nog gedaan en wilde zijn beentjes nog scheren.... maar waar doe je het voor ?? Dan gaat hij straks mooi naar de slager
ik weet niet, maar loop met mijn ziel onder mijn arm, ik zou willen dat het maar snel beslist word en dat ik afscheid kan nemen..