SETEFURII_ schreef:Nu heb ik het hele topic doorgelezen en ik heb geen enkele post gezien van mensen die er imo wel iets van kennen.
Arabesk vind ik ronduit onbeschoft maarmet haar ben ik het nooit eens.
Ik vind jullie-stuk voor stuk- grof(uitzonderingen daar gelaten) ongelofelijk alle reacties van dierenmishandelaar, onervaren amazone, verwijten dat ze geen tips wil accepteren,.. echt, ik vraag me af of jullie wel weten waar je het over hebt? Damn, typisch bokt, zoals vliegen op een stront als het beeld hun niet aanstaat.
Kennen jullie de amazone? Als 't Anky was, had iedereen 't excuus, ja 't is wél Anky hé!
Maar nee, ze is niet echt bekend, de foto's uit andere topics zijn niet spectaculair goed, etc.. dus val d'r maar aan, lekker bezig mensen echt super![]()
![]()
ronduit belachelijk echt, dat bokt uitvallers had wist ik, maar zo laag bij de grond? als iemand vernederen tips geven is, dan denk ik dat ik hier niet thuishoor ..
ik heb jouw ook nog nooit iets anders zien doen dan een topic als deze inkomen en dan zeuren dat bokt zeurt. vind ik ook geen erg positieve bijdrage.
verder zijn er hier meerdere mensen die al hebben aangegeven ervaring te hebben met dit soort paarden.

TS: het topic lijkt mij wat vervelend worden omdat je weigert wat aan te nemen over die bijzet.
je komt telkens met iets nieuws om erondeuit te komen.
misshien moet je de discussie aangaan en dan eens kijken hoe andere het doen. er zitten er hier genoeg met de kennis ( not me

verder succes met deze beauty en wat een prachtpaard zeg.[/quote]
Ooh ja als je dat op 2 topics doet, doe je dat alijd hé, typisch

ik bedoel het niet aanvallend, maar ik kijk graag in dit soort topic omdat daar te leren valt.
en dan zie ik jouw vaak binnen vallen en zeggen dat botk eens niet zo moet zeuren. je kunt ook tips geven.

waarom niet iets aannemen.