Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
IKbenEllen schreef:Je hebt een sherrystop tussen Eersel en Postel, en daar kom je op de terugweg ook weer langs. En dan de pauze in Postel maakt inderdaad 3. Maar die sherrystops wordt volgens mij niet al te lang stilgestaan.
Ik doe altijd pen om nek (of liever gezegd, dat doet mijn maat, ik lees de route), schrijf de letters op arm of papiertje en vul de kaart pas (stukje)voor de controle in. GOED lezen, of er geen rechs staat ipv rechts, of vierspronq ofzo.
Niet van het meest logische uitgaan, goed zoeken!
Ik heb altijd een buideltasje om, daar zit in: woordenboek (prisma), geld, telefoon, plakband, reservepen(nen), plastic hoesjes. In die volgorde van belangrijkheid ook![]()
Goed op tempo rijden, tijd telt behoorlijk zwaar (als je tenminste voor de prijzen wilt gaan)
Droge kleren in de auto voor de zekerheid.
Wat ook fijn is is als er bekenden in Postel zijn die je paard even vast kunnen houden, water kunnen brengen zodat je zelf even op je gemak kunt eten en naar toilet kunt.
WWisecracker schreef:Buideltasjes, waar koop je die dingen?![]()
Maar er is geen standaard tijd kwa rust?
Als je die 9 km per uur rijd, zit daar e rust dan bij in?
Ik bedoel, telt de tijd door bij rust zodat je dus eigenlijk harder moet rijden dan die 9 km? (jaja ik weet het makkelijk uit te leggen wat ik bedoel?!)
Suzanne37 schreef:Yes, zoals het er nu uitziet op Buienradar gaat het pas morgenavond regenen!!!
Van hieruit ook: Iedereen alvast veel succes.