Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Funfun schreef:prachtig! Denk dat ik toch maar een tinker ga kopen. Ik vind ze prachtig maar ik will graag een paard dat een beetje kan springen geen meters! maar toch een beetje. Er is hoop voor me
bigbrown schreef:knap hoor! zo hoog!
me eerste reactie op het filmpje
"daar kan die toch nooit overheen?"
maar ja hoor daar gaan ze!
P.s. waarom die sporen, hulpteugels, en andere dingetje? is toch niet nodig?
MelanieB schreef:bigbrown schreef:knap hoor! zo hoog!
me eerste reactie op het filmpje
"daar kan die toch nooit overheen?"
maar ja hoor daar gaan ze!
P.s. waarom die sporen, hulpteugels, en andere dingetje? is toch niet nodig?
Thanks.
Ik bied je aan om met Bonny te springen zonder martingaal... Kom je niet ver. Bon gooit haar hoofd heel hoog de lucht in, wat nou niet echt bevordelijk is voor haar rug, en voor mij raak ik ook de controle kwijt.
De zweep? Die heb ik zozeer niet nodig, maar houd ik er wel bij om bijv als ik parcourtje spring soms net even bij te tikken (laagheid bijv.)
En de sporen? Die zijn om haar net eventjes op tijd te kunnen laten reageren om bijv te verzamelen, of te verkleinen. Dat ze net even iets scherper reageert. Anders gaan we niet goed uitkomen. Maar ik spring soms ook wel zonder sporen hoor
bigbrown schreef:MelanieB schreef:Thanks.
Ik bied je aan om met Bonny te springen zonder martingaal... Kom je niet ver. Bon gooit haar hoofd heel hoog de lucht in, wat nou niet echt bevordelijk is voor haar rug, en voor mij raak ik ook de controle kwijt.
De zweep? Die heb ik zozeer niet nodig, maar houd ik er wel bij om bijv als ik parcourtje spring soms net even bij te tikken (laagheid bijv.)
En de sporen? Die zijn om haar net eventjes op tijd te kunnen laten reageren om bijv te verzamelen, of te verkleinen. Dat ze net even iets scherper reageert. Anders gaan we niet goed uitkomen. Maar ik spring soms ook wel zonder sporen hoor
oke martingaal snap ik wel beetje dan...
zweep vind ik niet zo erg ik rijd ook met zweep... trouwens als je een zweep hebt wil nog niet zeggen dat je hem gebruikt
rijd je met of zonder sporen?
en de hulpteugels?