[WN] NK Westernrijden 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:55

gwen2606 schreef:
IIk ben ook wel benieuwd hoe het gaat met de WRAN Champions titels, want het punten overzicht op de WRAN site is helemaal niet up to date en daar staan ook alleen maar de punten op van alle disciplines bij elkaar, dus niet per discipline.

Zelf bijhouden ;)

johantimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:20

Romkabouter schreef:
gwen2606 schreef:
IIk ben ook wel benieuwd hoe het gaat met de WRAN Champions titels, want het punten overzicht op de WRAN site is helemaal niet up to date en daar staan ook alleen maar de punten op van alle disciplines bij elkaar, dus niet per discipline.

Zelf bijhouden ;)

Ok Paul daar heb je gelijk in.
Maar dan weet je nog niks over de punten die de anderen gehaald hebben in een bepaald onderdeel
Dus weet je nog niets .
En om nou de punten op de wedstrijden van de anderen ook nog gaan bijhouden gaat me een beetje te ver *D

Romkabouter

Re: NK Westernrijden 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 08:49

Met zelf bijhouden bedoel ik natuurlijk ook de punten van anderen ;)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 08:59

een zekere kabouter doet dat ook ;)

Misty_1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 09:14

Dan mag die kabouter de info best wel delen?
Leuke nieuwe joomla site?

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 17:39

Er zijn verschillende mogelijkheden op bokt om lekker uit je nek te L.llen, maak daar gebruik van en houd dit topic voor info, nieuws, vragen, suggesties etc. betreffende het FNW NK 2009.
Ik las ergens op bladzijde 10 dat men meende dat voor het starten van de AQHA halter een WRAN toeslag verschuldigd is, dat is natuurlijk niet zo, een WRAN toeslag wordt alleen betaald door niet WRAN leden die een WRAN onderdeel of FNW jeugd onderdeel willen starten.
Een WRAN startnummer bestaat niet, startnummers worden uitgegeven door de FNW.
Ja, starten op het nk is duur, de meeste deelnemers die alleen halter starten nemen geen box, die komen met de trailer laden uit, doen mee, laden in en gaan weg.
Boxen zijn ook duur, maar besef wel dat behalver de box ook de tent gehuurd moet worden.
Daarnaast moet het weiland gehuurd worden waar de tenten opstaan, want die grond is niet van manege Bartels. Als alles weer weg is, moet de mest worden afgevoerd, het weiland hersteld worden en opnieuw ingezaaid.
Voor de verlichting in de stallen is er een agregaat nodig die gehuurd moet worden.
Als we de stallen per dag gaan verhuren is dat niet alleen een hele berg administratie die gevoerd moet worden, (extra mankracht op het secretariaat die ook moet eten, drinken en slapen = extra kosten) maar dan zijn niet alle boxen voor het hele evenement verhuurd en dat zijn dus weer extra kosten.
Omdat je de ene dag veel boxen nodig hebt en de andere dag minder moeter er per saldo dus meer boxen geplaatst worden = meer kosten. Als je al deze extra kosten bij de dagstallen gaat doorberekenen worden ze bijna net zo duur als een stal huren voor een week. Want bedenk wel, ten opzichten van het Buitenland, waar alles altijd zo goed, snel, geweldig en perfect is rekenen wij tarieven voor stalling en kamperen waar je in het heilige buitenland je halster nog niet voor mag ophangen. 8-)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 17:51

Jan_Trel schreef:
Er zijn verschillende mogelijkheden op bokt om lekker uit je nek te L.llen, maak daar gebruik van en houd dit topic voor info, nieuws, vragen, suggesties etc. betreffende het FNW NK 2009.

Laten we daar gewoon het SWRN forum voor gebruiken en vooral bokt niet als officieel communicatiemiddel gaan gebruiken 8-)

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 20:28

Ik vind dat een beetje tegenstrijdig Rom, de ene keer wil men dat bokt serieus genomen wordt en de andere keer wil men dat bokt helemaal niet serieus genomen wordt. :+
Natuurlijk heb ik ook moeite om Bokt serieus te nemen als ik lees welk een onzin hier verkondigd wordt, maar, op verzoek heb ik het wel een hele tijd geprobeerd. }:0

Je kan je natuurlijk afvragen wat voor zin een zo uitgebreid forum heeft als op alle onderdelen vooral onzin verkondigd wordt. :Y)

Als jou mening een algemeen geldende mening is zou ik zeggen, weg al die verschillende westernfora en alleen een huiskamer voor western debielen!!
Dat dekt dan voldoende de lading lijkt mij.

Als het niet wenselijk is dat de SWRN bokt als informatiekanaal gebruikt dan zou ik zeggen, mail je vragen in het vervolg naar de SWRN, dan zullen wij die beantwoorden.
Verdere info vanaf nu alleen nog via de SWRN site? :PB
Je zegt het maar!!! :D :D :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:33

Moderatoropmerking:
Officieel communicatiemiddel of niet, in dit topic kunnen inderdaad vragen gesteld worden, aankondigingen gedaan worden etc. Vandaar ook het verzoek om ontopic te blijven. De waarde van Bokt als communicatiemiddel is een discussie die hier in dit topic niet thuis hoort :)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:39

Jan_Trel schreef:
Ik vind dat een beetje tegenstrijdig Rom, de ene keer wil men dat bokt serieus genomen wordt en de andere keer wil men dat bokt helemaal niet serieus genomen wordt. :+

Nee hoor, er was door de FNW/WRAN ooit eens gezegd dat de SWRN site/forum het communicatiekanaal was en niet Bokt.
Dus het is niet "men" die dat wil :D

Jan_Trel schreef:
Als jou mening een algemeen geldende mening is zou ik zeggen, weg al die verschillende westernfora en alleen een huiskamer voor western debielen!!

Hmm, dit vind ik een heel goed plan eigenlijk :D

Jan_Trel schreef:
Als het niet wenselijk is dat de SWRN bokt als informatiekanaal gebruikt dan zou ik zeggen, mail je vragen in het vervolg naar de SWRN, dan zullen wij die beantwoorden.
Verdere info vanaf nu alleen nog via de SWRN site? :PB
Je zegt het maar!!! :D :D :D

Nogmaals, dat was door bestuursleden van FNW-verenigingen bepaald, niet door bokkers :Y)

Maar het maakt mij niet uit 8-)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:39

o, sorry Berdien :o

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:14

:o De :o boxen waren toch dezelfde prijs als vorig jaar???
De campingplaatsen zijn wel duurder... hoezo is dat als ik vragen mag?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:08

Even een vraag stellen hier,
De site werkt bij mij niet naar behoren dus ik kan het programma niet vinden.. Kan iemand mij vertellen waar ik het wel kan vinden.. Dankjewel!

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 09:29

NOG 25 DAGEN OM IN TE SCHRIJVEN!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 18:19

Je kan op de computer je inschrijfformulier invullen. Maar het lukt me niet on het financiele deel in te vullen, daar "mag" ik niets in schrijven. Hebben jullie dat ook? :o?
Leek me net zo handig, ff op de computer invullen, bij een mailtje voegen en ingeschreven..... :)* Maar niet dus, wie helpt?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 19:42

dan verstuur je hem zonder dat financiele gedeelte, vul ik wel voor je in ;)

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:08

Mijn inschrijvingenzijn op de post :)

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 12:02

Nog 23 dagen om in te schrijven!!!
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:11

Natascha, als je even dubbel klikt in het financiele gedeelte dan kun je daarna als het goed is er wel in muteren.

Jan, Sheila, zijn er al veel inschrijvingen binnen? Wanneer ontvangen we de bevestigingsfactuur. Zal dit pas na de sluitingsdatum zijn? Heb me al even geleden ingeschreven maar nog geen bevestiging ontvangen.

Heb ook veel zin in de show. Afgelopen jaren als groome mee geweest en nu zelf starten. Erg leuk maar best spannend.

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:38

Hi!

Mijn vakantie is weer geboekt.
Het word een weekje marienheem am pferdebox.
Heerlijk chillen in caravanneke (waarschijnlijk, anders voortent van vriendin) en een week lang kijken bijbeppen enz met iedereen!

Ga jullie eind sept zien!

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:49

MissBullit schreef:
Natascha, als je even dubbel klikt in het financiele gedeelte dan kun je daarna als het goed is er wel in muteren.

Nee, heb ik geprobeert: dan gooide ie de hele lay-out van het formulier door de war. En kon ik ineens de hele tabel verplaatsen. Ik ga maar doen wat Sheila zei. Ik zal wel te bl*nd zijn :o?
shellybelly schreef:
dan verstuur je hem zonder dat financiele gedeelte, vul ik wel voor je in ;)

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 22:31

MissBullit schreef:

Jan, Sheila, zijn er al veel inschrijvingen binnen? Wanneer ontvangen we de bevestigingsfactuur. Zal dit pas na de sluitingsdatum zijn? Heb me al even geleden ingeschreven maar nog geen bevestiging ontvangen.

Heb ook veel zin in de show. Afgelopen jaren als groome mee geweest en nu zelf starten. Erg leuk maar best spannend.

De bevestigingen zijn nog niet verstuurd, ik moet eerst nog even wat andere belangrijke dingen afhandelen voor het NK en dan begin ik daarmee..... :o Hij komt dus binnenkort je kant op, hou je mailbox maar in de gaten :)

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 11:22

NOG 21 DAGEN OM IN TE SCHRIJVEN!
:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

IndianVegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 16:04

ik ga ook mee doen met yearling halter van de paints!!
had alleen wat kleine vraagjes :P
hoelaat begint het kan het niet vinden??
mag ik hem ook zonder financle gedeelte invullen want bij mij doet hij het ook niet...
en de domste van allemaal ben blond hea :P
hoe moet ik me handtekening zetten als ik hem op de computer invul??

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 18:07

Ik ga vanavond alles invullen en morgen op de post.