Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wij moesten vlak voor de start nog even snel het door paardlief vakkundig gesloopte hoofstel vervangen door een leenhoofdstelletje van Evelien (nogmaals veel DANK daarvoor
) maar hebben na een vliegende start van mij en Peps heerlijk kunnen genieten van het weer, het landschap en de opdrachten. Die ballenslalom door het water was erg leuk gevonden
. Welke gelukkige heeft die aan mogen leggen en weer mogen verwijderen
?
!! 
Halverwege op de verharde weg ontdekte ik dat Quince onregelmatig was. We hebben hem aan de hand laten draven en ja, hij trok met zijn rechterachterbeen
Met de benen zelf en de hoef niets aan de hand, ws komt het vanuit zijn bilspier/broekspier. Dus toen zijn we opgehaald met de trailer.
Ik begrijp niet dat je zover van te voren een dag kan plannen met mooi weer
Dit keer de hele dag op de AOK gebleven en ik was toch wel verbaast hoe goed er door de dames geschoten werd
Volgend jaar dus nóg moeilijker maken (een blinddoek om of zo.....). Wel geschrokken door het verhaal van de ooggetuigen van C_J haar 'stuiteroefening' maar dat is uiteindelijk toch goed afgelopen. Ik vond het wel opvallend dat er meer paarden door de 'paardentaxi' opgehaald moesten worden dan voorgaande jaren én ik zag dat er een paar deelnemers al de eerste tekenen van spierpijn hadden vlak na het bereiken van de finish
De FBBQ was weer heerlijk en de ééndagskijkens zijn, zeker met knoflooksaus, zéér de moeite waard geweest.....
Ik was 's avonds trouwens ook gesloopt