Vsn troffee 2008. Wie doet er mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vivana

Re: Vsn troffee 2008. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 12:33

Onze Aretto heb ik afgelopen zaterdag ook geschoren ( die teddybeer)!! Wel bij de smit geweest maar nog geen ijzer onder laten zetten.Dat doen we pas als hij mee mag in April.

kell_gino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 18:58

Armani was echt een teddybeer vandaag haha. had hem al een paar weken niet gezien, heb me dood gelachen Tong uitsteken Hij word van de week gelukkig geschoren, en nog een nabehandeling van de osteo. Dan is hij er helemaal klaar voor Haha!

Ik heb trouwens vandaag een potentieele winnaar van roosendaal gezien. Haha! Wowwwww wat een gaaf paard zeg!! Lovers

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:58

vertel vertel , armani zeker hihihi , ik gok dat die van jouw ook hoge punten gaat halen kell

kell_gino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 19:01

neeeee.. haha. Als ik die paarden van yvonne zie, dan heeft die van mij echt veel minder kwaliteit hoor Tong uitsteken Yvonne rijd een hele gave zwarte hengst, Avril, echt een blikvanger!!!! Echt een droompaard, zo stoer en mooi gebouwd, en dan een prachtig koppie erop! Ook zien lopen vandaag, echt een gave knol!! Die gaat alleen al op exterieur door naar de finale denk ik.. Maar die bedoel ik niet Haha! Ze heeft een zwarte tuschinski merrie, die heeft een beweging, niet normaal!!!!

kell_gino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 19:06

Ik denk dat we trouwens allemaal heel trots mogen zijn als we in de middenmoot of hoger eindigen. Ja Tegen de paarden van de profs kan je gewoon bijna niet op.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:24

kell_gino schreef:
neeeee.. haha. Als ik die paarden van yvonne zie, dan heeft die van mij echt veel minder kwaliteit hoor Tong uitsteken Yvonne rijd een hele gave zwarte hengst, Avril, echt een blikvanger!!!! Echt een droompaard, zo stoer en mooi gebouwd, en dan een prachtig koppie erop! Ook zien lopen vandaag, echt een gave knol!! Die gaat alleen al op exterieur door naar de finale denk ik.. Maar die bedoel ik niet Haha! Ze heeft een zwarte tuschinski merrie, die heeft een beweging, niet normaal!!!!

die ken ik,

anne toch> van de merrie keuring? erg mooi paard is dat!

mijne was vandaag stout, maar liep op het eind wel erg fijn, maar wat wil je met die kou Haha!

ach mijne loopt ook nog te diep vergeleken met andere paarden, maar ik ben er super blij mee, en hij mag gewoon weer mee naar huis, dus weer een mooie ervaring!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:27

oh gaaf en wat is die hengst voor afstamming kell

ja die van mij loopt ook veels te diep, het is gewoon al leuk om mee te doen ,zijn we weer een ervaring rijker en tegen de profs kan je zeker bijna niet op

kell_gino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 20:11

rockey schreef:
kell_gino schreef:

die ken ik,

anne toch> van de merrie keuring? erg mooi paard is dat!

mijne was vandaag stout, maar liep op het eind wel erg fijn, maar wat wil je met die kou Haha!

ach mijne loopt ook nog te diep vergeleken met andere paarden, maar ik ben er super blij mee, en hij mag gewoon weer mee naar huis, dus weer een mooie ervaring!

Ja klopt!! Pas 4 weken onder het zadel en wat een ding zeg!!! Jemig Vingers aflikken

kell_gino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 20:15

asfact schreef:
oh gaaf en wat is die hengst voor afstamming kell

ja die van mij loopt ook veels te diep, het is gewoon al leuk om mee te doen ,zijn we weer een ervaring rijker en tegen de profs kan je zeker bijna niet op

Die zwarte hengst? Die is van sandrohit. Gruwelijk mooi Vingers aflikken En ik overdrijf niet haha..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:55

die heb ik gezien, toen ging ze oefenen in hilvarenbeek, toen was het daar concours, werd mijn zwartje 3e Haha!

kell_gino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 21:17

de hengst of de merrie? Haha! Knap hoor 3e OK dan!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:38

kell_gino schreef:
de hengst of de merrie? Haha! Knap hoor 3e OK dan!

die hengst onder het zadel als dat hem was, en die merrie op de keuring in boxtel!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 07:45

hé wil echt komen kijken in roosendaal, moet rené toch even heel lief aan gaan kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 08:52

Ik kon gisteren niet rijden, hele bak bevroren en de binnenbak was de hele avond bezet.. Hopelijk kan ik er vanavond nog even op. Als het trouwens zo blijft zoals het nu is, kan ik helemaal nergens heen morgen, het is hier gruwelijk glad, en het ergst op het weggetje bij mijn stalling natuurlijk.. grrrr! Ik hoop echt dat het morgenochtend beter is!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:42

Het gaat morgen beginnen!! Succes alvast aan iedereen!!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:11

succes aan de starters morgen

morgen wordt het ook beter qua weer mlvanmelle , komt goed

sowieso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:24

spannend!!!!! Ik heb er al zin in, nog een paar keer lekker trainen en dan volgende week knallen!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:27

ja morgen begint het al! mijne had vandaag vrij, rijd hem morgen, vrijdag en zondag nog even Lachen

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:37

Asfact, Ik heb alleen voor ijzers en hij gaat ook niet op ijzers achter, ik ben er wel klaar voor ja als Acari het dan ook is, s het helemaal super ha ha....

Wat dat scheren betreft dat moest echt wel daar is het zo wie zo al indrukwekkend en zweten ze nog meer thuis was hij na de training ook al goed nat ennnnnn het staat ook net even mooier...

En ja ijzers heb ik gedaan voor de VSN anders was hij nog ff op " blote voeten" blijven staan.

Sorry dat het er wat ingewikkeld uit ziet maar ik weet niet hoe je dat balkje met ..... schreef naar voren haalt, daar moet ik me nog even in voor laten lichten ha ha ha

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:38

ik moet ook morge half 2 zo uit mijn hoofd (met mijn obelisk x gribaldi) iedereen succes!

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:02

Ja idd iedereen heel veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:39

Nou ik heb jammer genoeg niet meer kunnen rijden vanavond.. de buitenbak was nog steeds bevroren en normaal is de binnenbak op dinsdagavond een half uurtje vrij, maar vandaag dus niet.. Dus hij heeft lekker buiten gespeeld in de paddock. Jammer, maar het is niet anders. Hij ziet er iig netjes uit nu, ik heb hem gezegd dat hij netjes moet slapen, nu maar hopen dat ie dat ook doet Knipoog Luffwinny, ook succes morgen, misschien zien we elkaar nog.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:59

succes allemaal vandaag , en wacht met spanning op een verslagje

scandicnr1 de mijne heeft ook alleen voorijzers , mijn smid komt vandaag dus zal even overleggen

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 08:13

Ben erg benieuwd voor de verslagjes van vandaag!! Haha!

Nogmaals succes iedereen!!!

sowieso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 08:41

iedereen succes!!
Astrid staat ook alleen voor op de ijzers, ik vind het prima zo.