Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij word van de week gelukkig geschoren, en nog een nabehandeling van de osteo. Dan is hij er helemaal klaar voor
Wowwwww wat een gaaf paard zeg!!
Yvonne rijd een hele gave zwarte hengst, Avril, echt een blikvanger!!!! Echt een droompaard, zo stoer en mooi gebouwd, en dan een prachtig koppie erop! Ook zien lopen vandaag, echt een gave knol!! Die gaat alleen al op exterieur door naar de finale denk ik.. Maar die bedoel ik niet
Ze heeft een zwarte tuschinski merrie, die heeft een beweging, niet normaal!!!!
Tegen de paarden van de profs kan je gewoon bijna niet op. kell_gino schreef:neeeee.. haha. Als ik die paarden van yvonne zie, dan heeft die van mij echt veel minder kwaliteit hoorYvonne rijd een hele gave zwarte hengst, Avril, echt een blikvanger!!!! Echt een droompaard, zo stoer en mooi gebouwd, en dan een prachtig koppie erop! Ook zien lopen vandaag, echt een gave knol!! Die gaat alleen al op exterieur door naar de finale denk ik.. Maar die bedoel ik niet
rockey schreef:kell_gino schreef:neeeee.. haha. Als ik die paarden van yvonne zie, dan heeft die van mij echt veel minder kwaliteit hoorYvonne rijd een hele gave zwarte hengst, Avril, echt een blikvanger!!!! Echt een droompaard, zo stoer en mooi gebouwd, en dan een prachtig koppie erop! Ook zien lopen vandaag, echt een gave knol!! Die gaat alleen al op exterieur door naar de finale denk ik.. Maar die bedoel ik niet
die ken ik,
anne toch> van de merrie keuring? erg mooi paard is dat!
mijne was vandaag stout, maar liep op het eind wel erg fijn, maar wat wil je met die kou![]()
ach mijne loopt ook nog te diep vergeleken met andere paarden, maar ik ben er super blij mee, en hij mag gewoon weer mee naar huis, dus weer een mooie ervaring!
asfact schreef:oh gaaf en wat is die hengst voor afstamming kell
ja die van mij loopt ook veels te diep, het is gewoon al leuk om mee te doen ,zijn we weer een ervaring rijker en tegen de profs kan je zeker bijna niet op
En ik overdrijf niet haha..
Knap hoor 3e kell_gino schreef:de hengst of de merrie?Knap hoor 3e
Luffwinny, ook succes morgen, misschien zien we elkaar nog.