Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

rowo schreef:Op de site van h2f sta ik er zowel dinsdags als woensdag niet bij. Dinsdags wist ik al dat ze bij nr 38 gestopt waren, ik was nr 41. En van woensdag zijn alleen dressuur foto's

CarlinaaX schreef:Ik wil ook gaan..waar en hoe
hebben jullie geslapen
Hier zijn zowat alle overnachtingsplekjes genoemd. Zie ook de website onder 'Inlichtingen'. 
samen me de rest in de modder met drank whaha met zeurende kerels en lachende meiden enzovoort enzovoort:P 
AlexAuto schreef:rowo schreef:Op de site van h2f sta ik er zowel dinsdags als woensdag niet bij. Dinsdags wist ik al dat ze bij nr 38 gestopt waren, ik was nr 41. En van woensdag zijn alleen dressuur foto's
Volgend jaar kan ik voor Hans Feijt fotograferen in de springring. Er is dus hoop....

.
.
! 
viewtopic.php?f=10&t=795312&hilit= kaatje77 schreef:Foto's van dinsdag en woensdag staan op de site van h2f.
Naar ventje die fotograaf.
Wat een l*l zeg in omgang.
Als ie zich iets anders zou gaan gedragen en 7,= per foto vragen dan zou ie echt heel erg veel verkopen, maar nu?
Geloof niet dat ie veel heeft verkocht daar.....
juksz schreef:kaatje77 schreef:Foto's van dinsdag en woensdag staan op de site van h2f.
Naar ventje die fotograaf.
Wat een l*l zeg in omgang.
Als ie zich iets anders zou gaan gedragen en 7,= per foto vragen dan zou ie echt heel erg veel verkopen, maar nu?
Geloof niet dat ie veel heeft verkocht daar.....
Vanwaar deze opmerking??

)