KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zucchero

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 07:54

Ik heb begrepen dat we les hebben van Rob Jansen! Hopelijk op donderdag, want dat is de extra lange les. Ik heb al vaker les van hem gehad en vind hem echt heeeeel fijn!! Ben daar dus wel erg blij mee! :j

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:03

Ik ga vanmiddag ook maar zonnebrandcreme halen, het lijkt heel mooi weer te worden!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:03

Ja volgens mij wel in de 20 graden toch?
dat wordt een hoop kleding inpakken haha.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:12

Venthe schreef:
Katja schreef:
Hele stomme vraag maar wil één van de eventingruiters even doorgeven hoe laat ik op maandag les moet geven. Wij krijgen de indeling altijd een paar dagen van tevoren. Dat is in de normale weken geen probleem omdat we dan van 8.30 tot 16.30 lesgeven maar in jullie week is alles altijd een beetje anders.

Dressuur van 10.30 tot 12.30
En springen van 13.00 tot 17.00
;)
Ben benieuwd of je ons nog herkend!
Vast wel!
Bedankt voor het doorgeven dan kan ik mijn dag een beetje plannen.

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 12:10

Zucchero schreef:
Ik heb begrepen dat we les hebben van Rob Jansen! Hopelijk op donderdag, want dat is de extra lange les. Ik heb al vaker les van hem gehad en vind hem echt heeeeel fijn!! Ben daar dus wel erg blij mee! :j

Die is inderdaad op donderdag :j
Toen ik zag dat hij kwam, baalde ik nog meer!

Achja, als Ullie weer beter is gaan we gewoon lekker naar Hernen :D

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 12:18

Debbie schreef:
Sita_ schreef:
Ben benieuwd wat mijn lesindeling is, zal het zaterdag als ik weer thuis kom wel zien..

Je zit bij mij en Pietie in een groepje! Friesland is weer verenigd! :) Wordt een grappig groepje een tuiger, een haflinger en een fries :+ En dat tijdens de dressuurweek!

We hebben les van Marie Jose Timmermans, Marlies van Balen x2, Diederik van Silfhout en M. van Wissen.

Avond programma ziet er ook leuk uit :) Staat er bij meer van jullie in de brief dat je nog niet betaald hebt?
Is toch inmiddels twee weken geleden dat ik het heb overgemaakt..

Ja dat dacht ik ook direct, Friesland is weer herenigd! haha :D met onze boerenpaarden! *ugh* 8-)

bij mij staat het niet in de brief.. wij hebben ook 2 weken geleden ofzo het geld overgemaakt!

Lutske heeft vanochtend weer nieuwe ijzers gekregen, dus hebben we daar ook geen gedonder mee! :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 12:25

Max krijgt woendag ook nieuwe ijzers :)

Vanmorgen even de knhs gemaild, stond in de verkeerde klasse ingedeeld voor de proefgerichte training, wist niet of me tijd erdoor zou veranderen. maar blijf gewoon op de zelfde tijd staan

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 12:31

top Lisanne!

Ik start nu nog 2/3x L2, en ga dan over naar de M1.. Sta nu wel alles L2 ingedeeld, maar ik neem aan dat we ook M-oefeningen meepakken :) & proefgerichte training kan ook wel L2, voor onze laatste wedstrijden in deze klasse.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 12:34

In je training kan je zelf aangeven waaraan je kan werken;)

Ik ga kort na kamp over naar het zzl dus dan kan ik is kijken wat de jury wil zien tijdens een proef, en krijg ik nog (hopelijk) handige tips mee!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 12:37

listiglistje schreef:
Ja alleen V. Was er toen niet zo blij mee...

Dat kan ik me ook nog wel herinneren ja!
Ach ik wacht het af, van iedereen zou je wat moeten kunnen leren toch

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 12:52

Omdat er te weinig verbetering was na 3 weken, vond mijn DA het verstanding om toch weer naar de kliniek te gaan.
Vanochtend zijn we er weer geweest, dit keer met meer informatie naar huis dan de vorige keer.
De oorzaak is gevonden: Ul heeft een ontsteking in het hoefgewricht bij het straalbeen. Maandag wordt hij ingespoten en dat zou verbetering moeten geven. Zo niet... Dan hebben wij nog een lange weg te gaan........

Tijdens het verdoven van zijn hoefgewricht kwam er erg veel gewrichtsvloeistof als water naar buiten. Dit was op dat moment een goed teken, want daar zit dus het probleem. Voor Ul natuurlijk minder fijn.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 14:24

Gelukkig dat je nu weet wat het is yvon!
Nu maar hopen dat hij snel verbeterd, ik duim voor jullie!

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 17:39

Hierbij kan ik het goede nieuws delen dat ik dinsdag (waarschijnlijk eind van de middag), woensdag en donderdag ook in Ermelo ben!!! *\o/*

Ik kan jullie natuurlijk helemaal niet missen en kom dus gezellig met jullie mee doen.
Ben overal voor inzetbaar: uitstappen, hulp tijdens op- en afzadelen, graas service, en niet te vergeten avonduren vullend gezelschap :D
De KNHS heeft mij laten weten dat ik mag blijven slapen, helemaal goed dus!!!! :D :D

Dussuh liefste vriendinnetjes: willen jullie een bedje voor mij reserveren bij jullie in de tent?
Laatst bijgewerkt door Yvie_Juudje op 31-05-13 18:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 17:42

pietiedecy schreef:
Debbie schreef:

Je zit bij mij en Pietie in een groepje! Friesland is weer verenigd! :) Wordt een grappig groepje een tuiger, een haflinger en een fries :+ En dat tijdens de dressuurweek!

We hebben les van Marie Jose Timmermans, Marlies van Balen x2, Diederik van Silfhout en M. van Wissen.

Avond programma ziet er ook leuk uit :) Staat er bij meer van jullie in de brief dat je nog niet betaald hebt?
Is toch inmiddels twee weken geleden dat ik het heb overgemaakt..

Ja dat dacht ik ook direct, Friesland is weer herenigd! haha :D met onze boerenpaarden! *ugh* 8-)

bij mij staat het niet in de brief.. wij hebben ook 2 weken geleden ofzo het geld overgemaakt!

Lutske heeft vanochtend weer nieuwe ijzers gekregen, dus hebben we daar ook geen gedonder mee! :)

de Friese vlag moet maar mee, moeten we ook samen in n tent en dan de vlag voor de deur hihi..

ik zit op hato airport.. morgenochtend landen we weer op Schiphol en is de vakantie weer over..

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 17:52

Yvie_Juudje schreef:
Hierbij kan ik het goede nieuws delen dat ik dinsdag (waarschijnlijk eind van de middag), woensdag en donderdag ook in Ermelo ben!!! *\o/*

Ik kan jullie natuurlijk helemaal niet missen en kom dus gezellig met jullie mee doen.
Ben overal voor inzetbaar: uitstappen, hulp tijdens op- en afzadelen, graas service, en niet te vergeten avonduren vullend gezelschap :D
De KNHS heeft mij laten weten dat ik mag blijven slapen, helemaal goed dus!!!! :D :D

Dussuh liefste vriendinnetje: willen jullie een bedje voor mij reserveren bij jullie in de tent?

YEAAAAAAHHH!!!!! Super leuk, ook tof van de knus dat je mag blijven slapen!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:09

Tuurlijk Yvonne!!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:10

Yvie_Juudje schreef:

Dussuh liefste vriendinnetjes: willen jullie een bedje voor mij reserveren bij jullie in de tent?

Dit soort nieuws kan ik wel gebruiken!!!!!!!!!! Ben keiblij dat je gezellig komt!!!!!!!!!!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Nu nog even verder met het werk: sommige dingen van mijn werk zullen NOOIT mijn hobby worden....

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:16

Leuk dat je langskomt zeg! :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 19:16

Leuk Yvonne *\o/* toch nog powniekamp voor jou al is het helaas zonder paarlief... :(:)

Zo mijn paardenbeest heeft nieuwe schoenen *D

Ik moet mijn overnachting nog betalen zie ik...toch maar ff doen als de administratie daar achterloopt :P

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 19:31

Heb nog een aantal foto's door gekregen van de cross les. Zitten echt grappige tussen :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:+

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 21:56

Leuke foto's! Je zit bij mij in de groep, en waarschijnlijk ook bij zucchero
Wat leuk Yvonne! Gezellig hoor!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:22

Hier ook check: Uggs heeft vanochtend nieuwe ijzers!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:25

Hier vandaag nieuwe schoenen, zowel paardlief als ik! :D

Leuke foto's :) Stoer paard!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:26

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 05:10