Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Venthe schreef:Vast wel!Katja schreef:Hele stomme vraag maar wil één van de eventingruiters even doorgeven hoe laat ik op maandag les moet geven. Wij krijgen de indeling altijd een paar dagen van tevoren. Dat is in de normale weken geen probleem omdat we dan van 8.30 tot 16.30 lesgeven maar in jullie week is alles altijd een beetje anders.
Dressuur van 10.30 tot 12.30
En springen van 13.00 tot 17.00
Ben benieuwd of je ons nog herkend!
Zucchero schreef:Ik heb begrepen dat we les hebben van Rob Jansen! Hopelijk op donderdag, want dat is de extra lange les. Ik heb al vaker les van hem gehad en vind hem echt heeeeel fijn!! Ben daar dus wel erg blij mee!

Debbie schreef:Sita_ schreef:Ben benieuwd wat mijn lesindeling is, zal het zaterdag als ik weer thuis kom wel zien..
Je zit bij mij en Pietie in een groepje! Friesland is weer verenigd!Wordt een grappig groepje een tuiger, een haflinger en een fries
En dat tijdens de dressuurweek!
We hebben les van Marie Jose Timmermans, Marlies van Balen x2, Diederik van Silfhout en M. van Wissen.
Avond programma ziet er ook leuk uitStaat er bij meer van jullie in de brief dat je nog niet betaald hebt?
Is toch inmiddels twee weken geleden dat ik het heb overgemaakt..
met onze boerenpaarden! *ugh*

& proefgerichte training kan ook wel L2, voor onze laatste wedstrijden in deze klasse. 

pietiedecy schreef:Debbie schreef:
Je zit bij mij en Pietie in een groepje! Friesland is weer verenigd!Wordt een grappig groepje een tuiger, een haflinger en een fries
En dat tijdens de dressuurweek!
We hebben les van Marie Jose Timmermans, Marlies van Balen x2, Diederik van Silfhout en M. van Wissen.
Avond programma ziet er ook leuk uitStaat er bij meer van jullie in de brief dat je nog niet betaald hebt?
Is toch inmiddels twee weken geleden dat ik het heb overgemaakt..
Ja dat dacht ik ook direct, Friesland is weer herenigd! hahamet onze boerenpaarden! *ugh*
![]()
bij mij staat het niet in de brief.. wij hebben ook 2 weken geleden ofzo het geld overgemaakt!
Lutske heeft vanochtend weer nieuwe ijzers gekregen, dus hebben we daar ook geen gedonder mee!

Yvie_Juudje schreef:Hierbij kan ik het goede nieuws delen dat ik dinsdag (waarschijnlijk eind van de middag), woensdag en donderdag ook in Ermelo ben!!!
Ik kan jullie natuurlijk helemaal niet missen en kom dus gezellig met jullie mee doen.
Ben overal voor inzetbaar: uitstappen, hulp tijdens op- en afzadelen, graas service, en niet te vergeten avonduren vullend gezelschap
De KNHS heeft mij laten weten dat ik mag blijven slapen, helemaal goed dus!!!!![]()
Dussuh liefste vriendinnetje: willen jullie een bedje voor mij reserveren bij jullie in de tent?
Yvie_Juudje schreef:Hierbij kan ik het goede nieuws delen dat ik dinsdag (waarschijnlijk eind van de middag), woensdag en donderdag ook in Ermelo ben!!!
Ik kan jullie natuurlijk helemaal niet missen en kom dus gezellig met jullie mee doen.
Ben overal voor inzetbaar: uitstappen, hulp tijdens op- en afzadelen, graas service, en niet te vergeten avonduren vullend gezelschap
De KNHS heeft mij laten weten dat ik mag blijven slapen, helemaal goed dus!!!!![]()
Dussuh liefste vriendinnetjes: willen jullie een bedje voor mij reserveren bij jullie in de tent?