Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

X_Michelle_X schreef:Als je dat wil doen heel graag![]()
Word toch ook best nieuwsgierig
Rijden dan dus tijdens de weken met allemaal apparaten en machines over het terrein?
Thuis vond mijn paard dat allemaal niet eng, dus als het goed is maakt het voor mij niet uit... Tenzij ze wel wat rust kan pakken in de stal en ze daar dus niet langs moeten.
K heb nu al zin in kamp
original schreef:X_Michelle_X schreef:Als je dat wil doen heel graag![]()
Word toch ook best nieuwsgierig
Rijden dan dus tijdens de weken met allemaal apparaten en machines over het terrein?
Thuis vond mijn paard dat allemaal niet eng, dus als het goed is maakt het voor mij niet uit... Tenzij ze wel wat rust kan pakken in de stal en ze daar dus niet langs moeten.
K heb nu al zin in kamp
Dat lijkt me toch niet ideaal.. Zeker niet met zo'n schrikkerig dier als die van mij
)
als 'ie zelf wel durft tennminste
X_Michelle_X schreef:original schreef:
Dat lijkt me toch niet ideaal.. Zeker niet met zo'n schrikkerig dier als die van mij
Tja, thuis gaat mijn paard er rustig langs, maar op kamp heb ik een totaaaaal ander paard mee. Ze is alles behalve zichzelf. Dus we zullen het zien... Ik hoop wel van harte dat ze in een fijne stal heeft, ze staat al jaren in een stal met buitenluik, dus hier is ze wat aan gewend, ik hoop dus dat dit dit jaar weer kan... Mijn stresskip gaat gewoon in hongerstaking op kamp, als t d'r niet aanstaat. Ze eet zo de hele week niets. Doosje...
Die schriktraining ziet er wel heel goed uit (je onderschrift)
! Eet ze dan echt niet meer joh? jeetje dan zit ze inderdaad wel echt in de stress! original schreef:X_Michelle_X schreef:
Tja, thuis gaat mijn paard er rustig langs, maar op kamp heb ik een totaaaaal ander paard mee. Ze is alles behalve zichzelf. Dus we zullen het zien... Ik hoop wel van harte dat ze in een fijne stal heeft, ze staat al jaren in een stal met buitenluik, dus hier is ze wat aan gewend, ik hoop dus dat dit dit jaar weer kan... Mijn stresskip gaat gewoon in hongerstaking op kamp, als t d'r niet aanstaat. Ze eet zo de hele week niets. Doosje...
Die schriktraining ziet er wel heel goed uit (je onderschrift)
Als ik een stal met buitenluik heb wil ik wel met je ruilen ! Die van mij kan dat namelijk totaal niet hebben! Eet ze dan echt niet meer joh? jeetje dan zit ze inderdaad wel echt in de stress!

_KellyAV schreef:Stjarna eet inderdaad echt amper. Ik dacht dat die van mij ook niet at maar die had zo'n honger van altijd werken dat ie wel graag eten wilde haha/
Neem je weer een hele voorraad mee mies?
X_Michelle_X schreef:Thuis eet mijne alles, helemaal dol op bier en bananen ook! Vooral bier!
Lange vingers (koekjes) moet ze alleen écht niet. Haha.