Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ambre schreef:Gezellig Anouk!
Ik vind de prijsstijging nog al meevallen.
Vind het sowieso niet duur,alles incl 3 maaltijden en koffie en thee zoveel als je wilt.
Heb gedurende de week beter gegeten dan tijdens menig etentje in een restaurant!
Alleen niet vergeten ff een molton mee te nemen,die ranzige plastic matrassen....

Loetie84 schreef:Het is voor degene die met poown in de paarden week dan wel aanpassen aan de paarden (als je het mij vraagt). Bv met springen zit je met een pony toch op een ander niveau dan de paarden, ook als rij je in dezelfde klasse. Maar zolang de pony ruiter dat niet als een probleem ziet, zie ik niet in waarom een pony niet bij de paarden zou kunnen. ECHTER, dat vind ik andersom dus ook!!! Maar dan niet zeuren met je paard als je tussen de C ponies rijdt en een "B parcours" gaat oefenen...Das nou eenmaal niet wat de paardenruiter qua hoogte gewend is...
Yvie_Juudje schreef:M_D_H schreef:
wat onwijs kinderachtig is natuurlijk
Ben ik het zeker mee eens.
Helemaal als ik lees dat er bij de gecombineerde weken niet eens rekening wordt gehouden met pony/paard...
Vind het écht een belachelijk bedrag allemaal. 
Maar heb nog even de tijd.. Faya__ schreef:Tja fouragekosten, alsof je paard voor 30 euro meer aan hooi en voer gebruikt. Zaagsel was bij mij ook maar een half pakje afgelopen jaar.Vind het écht een belachelijk bedrag allemaal.