Equitana 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (60%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
19 (5%)

Totaal aantal stemmen: 350

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:06

MorganeR schreef:
Er stond ook een stand met heel veel hoofdstellen. Aan de buitenkant leek die vooral western en spaans, maar aan de binnenkant hingen veel hackamores, sidepulls, glücksrad, etc. Was een soort stand met een muurtje ervoor, weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.

Goh, kan het me niet meteen voor de geest halen maar ik ben inderdaad bij heel weinig stands binnen geweest ivm de drukte. Dus jammer.. Maar er zijn gelukkig nog opties buiten equitana ;)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 06:57

Wij hadden vrij last minute besloten gisteren te gaan. Voor mij & mijn vriend beide de eerste keer. Heerlijk op p10 geparkeerd en konden zo de bus in.

Man wat een drukte :oo

Wel een leuke dag gehad! Shows een beetje over geslagen behalve eentje. Ik weet niet meer wie het was, een man die in het Engels de show deed en bezig was met NH e.d. erg inspirerend :j

En goed geslaagd!

Afbeelding
Bakje dreesy schetsboek 9,-
Longeerzweep 10,-
Super fijne teugels met extra grip: 35,-
2x halster met zacht neus en kopstuk 8,- per stuk
1x halstertouw 5,-
1x Kavalkade leren halster voor 40,- (normaal 120 :oo)
1x frontriem 25,-
En 1x de platinum editie Eskadron voor 40,-. Probeerde mijn vriend nog te vertellen dat dat wel stom gaat zijn omdat ik datzelfde dekje al een tijdje heb en we dan straks lekker als 'het anwb koppeltje' in matchende outfit kunnen gaan :') maar ok, toch gedaan. Hij is ook wel mooi :o

Het viel me wel een beetje tegen. Overdreven veel Eskadron, je werd er echt mee dood gegooid! Verder vond ik het aanbod niet spectaculair eerlijk gezegd. Voor de grootte had ik meer variatie verwacht. Ook hadden we toch wel op een klein beetje meer aanbod voor mannen gehoopt.

Desondanks was het erg leuk en hebben we echt wel wat leuke spulletjes voor leuke prijzen op de kop getikt! Geen dump prijzen, maar die had ik ook niet verwacht.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 07:51

Je werd idd dood gegooid net eskadron. Alleen het dekje wat ik zocht hadden ze nergens :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:28

Mijn euforie van gisteren over mijn mooie halster is al een stuk minder ..
Nu ik het vandaag eens goed in daglicht kon bekijken zie ik dat het al stuk is -O-

Ik heb dit halster (in het bruin):
http://www.loesdau.de/John-Webb-Leder-H ... 04-halfter

en er zitten al "losse veters" aan, waar het vlechtwerk dus los is ..
En het leer aan een gesp is ook al beschadigd ...

Het is ook niet dat het zo goedkoop was in verhouding, ik heb er 49 euro voor betaald.
Baal ik wel van, ook al is het nog bruikbaar natuurlijk. Gelukkig is het ook aan de keelriem dus je ziet het in principe niet. Maar zou toch niet mogen voor zo'n prijs vind ik ...

Nala

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:32

Oh wat zuur! Bij dat type halster heb ik ook nog lang staan twijfelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:38

Ja, baal wel echt eigenlijk .. kan er ook niet even mee terug...
Was (in opdracht :+ ) op zoek naar een leren halster voor een bepaald doel, nu heb ik zoiets niet en ben ik niet van de standaardhalsters & bling-dingen, zou het waarschijnlijk toch nooit meer gebruiken en dan is het zonde van het geld .. Nu wees iemand die bij mij liep op dit halster zijnde "dat is echt iets voor jou & jouw pony's" .. En dat is ook zo. Het is mooi, maar het is toch net wat anders, en mijn pony's staan gewoon goed met "net wat anders". :Y) Dus ik dolgelukkig .. eerst nog wat rondgelopen maar halster bleef toch in mijn hoofd zitten dus in de namiddag teruggegaan om te kopen.

Zo ziet het eruit:
Afbeelding

Ik heb nu de losse uiteinden teruggestoken op hun plaats, maar je blijft dat natuurlijk zien dat het los is. Weet niet of ik daar nog wat mee kan?

En de beschadiging aan de gesp, maar daar is weinig aan te doen natuurlijk.
Afbeelding

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:40

ow dat is idd erg zuur [***] maar ik zou gewoon even contact opnemen net Loesdua, ik weet niet of je er een bonnetje van hebt. maar gewoon even je verhaal en de foto's sturen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:42

Wat balen!!! Zo jammer!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:43

Oei dat is inderdaad goed 'stuk' ja, als in normaal zou je daar korting op krijgen.
Misschien kan een zadelmaker of desnoods schoenmaker nog wat voor je betekenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:46

@ farahtjuh : Kan ik misschien doen .. maar zou dat in het engels kunnen? Want ik kan echt geen duits, en zeker niet zoiets .. Ik heb wel een bonnetje gekregen, daar staat een nummer & de prijs & een soort handtekening op. Maar of dat genoeg is? Verder ga ik het halster wel vandaag gebruiken, want daarvoor heb ik het gekocht en dat kan ik niet uitstellen .. dus daarna kan ik er misschien sowieso niks mee? (al verwacht ik niet dat paard het vandaag gaat afbreken ofzo :P ).

@ MorganeR : ik kan eens rondhoren misschien :j De winkel waar ik normaal kom herstellen ze ook zadels ed denk ik (of alleen dekens, ben nu niet zeker :+ ), misschien daar eens vragen of ze dat netjes kunnen maken..

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:47

Ja, die heb ik ook nog in mijn handen gehad. Ik wou hem ook heel graag meenemen, maar toen merkte mijn vriendin op dat er een halster was waarvan de 'veters' los waren idd. Heel blij dat ik het dus maar niet meegenomen heb! Ik koop wel zo eentje bij Epplejeck of Hypostore, die zien er degelijker uit en geloof toch niet veel verschil qua prijs..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:51

Heb ik net dat halster mee waarschijnlijk :P
Ik kon ook niet goed kijken, moest maat pony hebben en die hingen helemaal onderin achter de andere halsters enzo, mijn rug is al niet te best en dan stond die verkoopster daar ook nog langs vanalles te zeggen in het duits waar ik maar de helft van verstond ... Volgende keer toch maar gewoon een winkel inderdaad :')

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:59

@ [***] ja denk dat het wel in het engels kan, je kunt het altijd proberen en je hebt het bonnetje met handtekening dus das altijd goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 11:01

Heb inderdaad net een mailtje in het engels gedaan :j Zal wel iemand zijn die engels kan, die moet het dan maar oplossen :P Ben benieuwd ...

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 11:04

ik ben ook erg benieuwd :) hou je ons op de hoogte

Inkie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 11:23

Wij zijn leuk geslaagd, alles goedkoper dan in de winkel, alleen geen goede cap (meesten te duur) en bodyprotector voor mijn dochter gevonden.
De bovenste is mijn buit, en het onderste van mijn dochter. Leuk kunnen afdingen op de nieuwe nicci collectie bij klawunde :D

Afbeelding

Afbeelding

Inkie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 11:24

O en voor Spooks kon je beter bij de gewone stand beneden zijn dan de outlet boven. Véél drukker boven en dezelfde prijzen

Nicjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 13:43

ik ben vrijdag geweest, voor mij de eerste keer. Parkeren op P6, bij ingang west, dat was ideaal! Er was idd heel veel eskadron en ook pikeur. Ben geslaagd voor een bodywarmer, Roeckl handschoenen, snoepjes en ledercreme. Wilde een wedstrijdshirt en broek, maar haal het toch liever in NL. Mocht er iets mis mee zijn, kan ik zo terug naar de winkel. Wij geen goodiebag van Louven, stond hele lange wachtrij! :wow:
Ik merkte juist op dat de spooks stand boven veel lagere prijzen had, dat de stand beneden.
Vond het wel voor herhaling vatbaar. Hebben een clinic van Monica Theodorescu en 2 subtop amazones gezien, waarvan 1 bij de junioren rijd. Was leuk om eens te zien, reden wel beide met cap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 15:59

En toen deed ik het bij mijn paard aan en had ik na 5 minuten dit:
Afbeelding

Paard deed niet eens wat -O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:02

Oh god dat was écht die 49 euro niet waard! Zo blij dat ik die heb laten hangen als dát de kwaliteit is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:05

Oooh wat zul jij balen zeg!!! ;(

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:07

Wauw dat is balen!! :(

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:10

Heb sowieso voor de zekerheid mijn eigen halster meteen na aankoop thuis in het leervet gezet, just in case... Misschien ook een goede tip voor de rest van de mensen die ook een leren halster gekocht hebben.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:18

Jeetje dat is echt zwaar k*t zeg!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:22

Ik zou echt contact opnemen met Loesdau.. er zal vast wel iemand zijn die je kan helpen met een Duits mailtje of belletje