MorganeR schreef:Er stond ook een stand met heel veel hoofdstellen. Aan de buitenkant leek die vooral western en spaans, maar aan de binnenkant hingen veel hackamores, sidepulls, glücksrad, etc. Was een soort stand met een muurtje ervoor, weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Goh, kan het me niet meteen voor de geest halen maar ik ben inderdaad bij heel weinig stands binnen geweest ivm de drukte. Dus jammer.. Maar er zijn gelukkig nog opties buiten equitana

maar ok, toch gedaan. Hij is ook wel mooi 
.
) op zoek naar een leren halster voor een bepaald doel, nu heb ik zoiets niet en ben ik niet van de standaardhalsters & bling-dingen, zou het waarschijnlijk toch nooit meer gebruiken en dan is het zonde van het geld .. Nu wees iemand die bij mij liep op dit halster zijnde "dat is echt iets voor jou & jouw pony's" .. En dat is ook zo. Het is mooi, maar het is toch net wat anders, en mijn pony's staan gewoon goed met "net wat anders".
Dus ik dolgelukkig .. eerst nog wat rondgelopen maar halster bleef toch in mijn hoofd zitten dus in de namiddag teruggegaan om te kopen.