Ik ben altijd bang dat laarzen dan toch niet blijken te passen ofzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mindful schreef:Zalig seg om al jullie berichten te lezen![]()
Wij gaan ook altijd twee dagen, de eerste om alles rustig te bekijken....1 nachtje laten bezinken en de 2 dag koopdag![]()
Heerlijk vind ik dat, alle andere dingen uit je hoofd en met zen 2tjes genieten van onze hobby.
Het is een 2 jaarlijkse traditie geworden hier
_Lois_ schreef:Misschien een stomme vraag maar voor de mensen die laarzen gekocht hebben, hebben jullie met een rijbroek gepast? Of over gewone broek?
Jaime_ schreef:_Lois_ schreef:Misschien een stomme vraag maar voor de mensen die laarzen gekocht hebben, hebben jullie met een rijbroek gepast? Of over gewone broek?
Nou, als je serieus van plan bent ook voor laarzen te gaan dan zou ik gewoon mijn rijbroek aantrekken + rijkousen, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt..
Jaime_ schreef:Ik ga a.s. vrijdag nog een keer, omdat ik zelf niet meer echt iets nodig heb ben ik evt. bereid iets voor iemand anders mee te nemen (mits vooraf betaald), ophalen kan dan in Losser/Enschede of verzenden a 6,75.
Saaams schreef:Zijn hier eskadrons fans?
Welke kleur is het 1e dekje? Capri heet die toch? En hoe heet de 2e is dat de cotton?
http://boktimg.nl/img/m/ia2HCH.jpg
Sorriso schreef:Saaams schreef:Zijn hier eskadrons fans?
Welke kleur is het 1e dekje? Capri heet die toch? En hoe heet de 2e is dat de cotton?
http://boktimg.nl/img/m/ia2HCH.jpg
Klopt. De 2e is geloof ik een bicolor cotton in de kleur capri. Is dit jouw verlanglijstje?
Edit: ik had de pagina niet gerefreshed.
Bagheera_206 schreef:Jaime_ schreef:Nou, als je serieus van plan bent ook voor laarzen te gaan dan zou ik gewoon mijn rijbroek aantrekken + rijkousen, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt..
Je koopt daar gewoon eerst een rijbroek en sokken en dan koop je pas je laarzen daar.
Sorriso schreef:Jaime_ schreef:Ik ga a.s. vrijdag nog een keer, omdat ik zelf niet meer echt iets nodig heb ben ik evt. bereid iets voor iemand anders mee te nemen (mits vooraf betaald), ophalen kan dan in Losser/Enschede of verzenden a 6,75.
Jaim! Als je voor mij zou willen kijken voor een navy big square DL van de vorige collectie ben ik je eeuwig dankbaar. Tenminste, als je hem ook meeneemt en niet alleen maar kijkt.
TNT is trouwens voortaan 6,95 meen ik. Afzetters