Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we zijn totaal gestoord ;p
! Maar we zijn met 108 pagina's al flink op dreef, dus dat komt wel goed!
. Ik zal een moedige poging doen
.
, iets wat ons weer heel melig maakte als er random uit het niets gezegd werd: "mosterd" of "milkakoeien!" .
.
.
. Ze komt met haar paard Elzo, en ze doet week 9C eventing paarden. Ze rijdt oefencrossen, oefenspringen, en heeft haar eerste wps in de dressuur gehaald
.
. Ze komt met haar pony Zielona naar week 9A allround. Caro heeft het niet altijd makkelijk met haar pony, maar ze gaan steeds beter vooruit! Ze zijn nu nog aan het dressuren, maar ze willen snel de overstap maken naar het springen! Caro is samen met Mette in dit topic gekomen, zij kenden elkaar van te voren al.
.
. Ervaar het zelf maar en zorg dat je het overleeft 
. Mosterdkoe nummer 1 qua hyperheid. Ze is 15 jaar, en in de volks(mosterd)mond wordt ze dikwijls Dientje, Dinos of Nadinos genoemd. Ze is druk, te druk, altijd melig en ze zorgt er altijd voor dat de rest dus ook druk wordt. Er is met Nadine altijd leven in de tent. Ze komt met haar "poownehh" (quote Nadine) Twitter. Ze zijn druk bezig met de overstap naar het L1 dressuur en springen doen ze ook leuk
! Nadine heeft wat pech gehad, ze heeft een tijdje geleden haar sleutelbeen gebroken maar ze is er weer dubbel zo sterk bovenop gekomen
!
. Ze rijdt B dressuur en B springen, en doet geregeld wel eens een oefencrossje.
.
. Nou ik ben dus Mieke, 16 jaar en ook net geslaagd voor mijn VWO. Ik zit ook bij de mosterdkoeien. Men noemt mij droog, druk en een oma
, omdat ik de oudste ben van de mosterdkoetjes. Verder ga ik niet over mezelf vertellen hoe ik ben, dat laat ik aan de rest over
. Ik kom met mijn pony Unbelievable naar week 9B eventing pony's. Ik rijd nu Z1 dressuur, L springen en M Cross met haar.
. Mocht ik iemand vergeten zijn, tell me! Maar voor nu, veel leesplezier
.

als ik noet op phone zat zou ik iets langs en emotioneels terugtypen mja 
mieke is daarnaast superslim en helpt mensen met voorbereiding van hun wiskunde pw's *schuldig? Ik? Neeeeuhh
* en ze heeft ook altijd nuttige tips wat betreft de peerden
daarnaast zijn miekos en dinos broabandurs dus lichtelijk plat, en ze worden nog platter als mieke in da house is, van het lachen ...
. De mosterdjes zijn niet méga actief, gewoon normaal eigenlijk
.